Rönni raiskasi 16-vuotiaan tytön ja selvisi ehdollisella

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Oli itse 17-vuotias mutta laittaa silti fiilikset vähän alas. Vikaa minulla voi olla päässä mutta olen aina kohdellut naisiani hyvin ja sama koskee myös Lispeä. Edes nuoruuden jengissä ei ollut ilmapiiriä joka olisi kannustanut tuollaiseen. Miten pyllystä asiat voi sitten jääkiekossa ollakaan.
@Lispetti
 
vierailija
Eihän tässä ole rikosta tapahtunut, tyttö itse pussaillut, tanssinut ja istuskellut sylissä ja sitten kas kummaa yleisellä paikalla ollaan muka sormella koskettu. Kuitenkaan ei ole ilmoittanut asiasta heti paikan päällä, kun olisi heti apua ollut paikalla. Kaverit kuvanneet tanssia ym. mutta eivät ole reagoineet asiaan mitenkään heti, että olisi saanut heti apua tytölle. kaksi viikkoa keräilleet lausuntoja, että saaneet jutun tynkää laiteltua esille.. yhtä p..tä koko homma. Tytöllä vaan lokakamppanja menossa, ettei vaan muutu tuomio hovissa...
 
vierailija
Eihän tässä ole rikosta tapahtunut, tyttö itse pussaillut, tanssinut ja istuskellut sylissä ja sitten kas kummaa yleisellä paikalla ollaan muka sormella koskettu. Kuitenkaan ei ole ilmoittanut asiasta heti paikan päällä, kun olisi heti apua ollut paikalla. Kaverit kuvanneet tanssia ym. mutta eivät ole reagoineet asiaan mitenkään heti, että olisi saanut heti apua tytölle. kaksi viikkoa keräilleet lausuntoja, että saaneet jutun tynkää laiteltua esille.. yhtä p..tä koko homma. Tytöllä vaan lokakamppanja menossa, ettei vaan muutu tuomio hovissa...
Rönnin tapauksessa siis
 
vierailija
Eihän tässä ole rikosta tapahtunut, tyttö itse pussaillut, tanssinut ja istuskellut sylissä ja sitten kas kummaa yleisellä paikalla ollaan muka sormella koskettu. Kuitenkaan ei ole ilmoittanut asiasta heti paikan päällä, kun olisi heti apua ollut paikalla. Kaverit kuvanneet tanssia ym. mutta eivät ole reagoineet asiaan mitenkään heti, että olisi saanut heti apua tytölle. kaksi viikkoa keräilleet lausuntoja, että saaneet jutun tynkää laiteltua esille.. yhtä p..tä koko homma. Tytöllä vaan lokakamppanja menossa, ettei vaan muutu tuomio hovissa...

Laita linkki, jossa Rönni valittaa hoviin.
Ap:n jutussa ei ole tästä mainintaa.
 

Yhteistyössä