Roitsun naiset riviin

Iltaa taas.Täällä ollaan.Kävittekö Rovaniemen äidit äänestämässä tänään kunnallisvaaleissa?Minä en ole käynyt, onkos ne uurnat avoinna kymmeneen?Ei taida olla niin hyvää ehdokasta,että antaisin ääneni.Rovaniemi ei ole oikein lapsiystävällinen kaupunki.Vai mitä mieltä olette?
 
wilma69
no niin,suositelkaapas hammaslääkäreitä,yksityisiä siis.olis tarkistuksen aika,ja viimeksi kävin Ounasrinteen hammashoitolassa,jonne tosin saisin nytkin mennä,mutta petyin hoitoon ja nyt haluan ehdottomasti "kunnon" hammaslääkärille! Siis ehdotuksia ja miksei moitteitakin vastaan otetaan...
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.10.2005 klo 12:51 wilma69 kirjoitti:
no niin,suositelkaapas hammaslääkäreitä,yksityisiä siis.olis tarkistuksen aika,ja viimeksi kävin Ounasrinteen hammashoitolassa,jonne tosin saisin nytkin mennä,mutta petyin hoitoon ja nyt haluan ehdottomasti "kunnon" hammaslääkärille! Siis ehdotuksia ja miksei moitteitakin vastaan otetaan...
 


Heissan vaan täältä K-järven suunnasta!

Tainnut ihmiset kadota näin talven lähestyessä. Täältäkin harvoin taidan ehtiä tänne, kun tuo työ tahtoo viedä osan siitä ajasta mitä ennen ehdin olla koneella.

Mukavaa talven alkua kuiten kaikille tai siis paremminkin talven odotusta! :wave: :heart:
 
Harmaata lauantai-iltapäivää!!
Hiljaista täällä Rovaniemen mammojen sivuilla...ollaan tällä hetkellä hiukan alakynnessä itä-suomen mammoihin nähden
,45-48 tilanne.tulkaahan kaikki palstailemaan!!!
:kieh:
 
Heippa vaan! :wave: :wave: :wave:

Aattelinpa kävästä nostamassa vähän tätä ylös kun näyttää olevan hiljaista.
Itsekkin olen nyt "harmaana" kun tuo muisti pätkii tunnusten suhteen :snotty: .

Joulua kai tässä aletaan pikku hiljaa ootella vaikka itsellä ottaakin päähän se että olen jouluna yön töissä, ei sitten otettu pienen lapsen äidin toivetta huomioon :ashamed: .

Joka tapauksessa mukavaa joulun odotusta kaikille :xmas:
 
Huomenta!!
Voi harmi,kun joudut olemaan jouluna yötöissä.
:( .Koita nauttia joulusta kuitenkin,kun on päivällä aikaa olla kotona.Kai sunkin työnantaja tarjoaa jouluherkkuja ja varsinkin suklaata..nauti niistä!
Tiedän kuinka ikävältä tuntuu lähteä töihin,kun perhe jää juhlimaan.Tein muutama vuosi sitten kolme yövuoroa peräkkäin juuri jouluna.Halusin itse niin,kun ajattelin,että onpahan sitten päivät aikaa olla kotona.Lapsi oli silloin kolme vuotias.
 
Voin vain kuvitella kuinka rankkaa on tehdä yötyötä, jos on lapsia :/ Tsemppiä vain kovasti! Sinkkunahan se menee siinä kuin mikä tahansa muukin työvuoro tai työ. Minä olin aikoinaan helsingissä hotellin respassa ja tein niitä yövuoroja. Kotihuolia ei silloin ollut, mutta muutamia vaarallisia tilanteita työmaalla ja -matkalla kylläkin. Kaiken maaliman mömmiäisiä sitä onkin liikenteessä. Vähän jäi pelko liikkua pimeän aikaan... :eek: Onneksi täällä roissa on vielä suht turvallista. =)
 
Heissan taas vaihteeksi! :wave: :wave: :wave:

Tulin nostamaan taas tätä, hiljaista näyttää olevan täällä.

Yötyö on rankkaa ja varsinkin jouluna...

Ihanaa kun on tullut kunnon talvi, nytkin sataa sakeanaan lunta.
Töihin olis taas iltavuoroon meno, ruoka tuloillaan, ehtii saada kotijoukot
syötettyä.

Mukavaa joulun odotusta kaikille :xmas: , nytpä taas häivyn koneelta!


:wave: :wave: :wave:
 
hamtaro
Hello vaan mammat!

Enpä ole kolmeen viikkoon ehtinyt koneella käymään, kun tuli töihin lähtö. Rankkaa on ollut. Aamuisin herätys on puoli kuudelta, poitsu tarhaan puoli seitsemäksi ja me miehen kanssa töihin seitsemäksi.

Olen ollut kyllä tosi väsynyt. Työ on mulle uutta ja siten sekä henkisesti että fyysisesti raskasta. Eipä ole tarvinnut illalla käydä sählyssä, kun on päivän juossut töissä.

Pojalla on onneksi lähtenyt päiväkoti touhut hyvin käyntiin. Hän leikkii siellä innoissaan toisten lasten kanssa eikä ikävöi meitä. Räkätauti tietenkin tarttui tarhassa heti ja nyt on sitten yskitty ja niiskutettu toista viikkoa.

Että tämmöstä meille tälläkertaa. Yritän aina jossakin välissä piipahtaa lukemassa teidän juttujanne, mutta taitaa ainakin viikolla aika olla vähissä...
 
terveisiä täältä yheltä syväsen vaimolta.meillä 2 tyttöä.teen itse pätkätöitä mies vaki töissä. loma ajat raskaita kun tytöt niin villissään...ja kaamos painaa päälle. jee kohta alkaa kevät ja aurinko.näin se talvi menee.harrastan kävelyä aikas paljon.kivaa päivän jatkoa
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.12.2005 klo 10:24 aurinko kirjoitti:
montako lasta teillä on ja minkä ikäsiä.meillä siis 2. 4v ja 6v toisaalta mietimme kolmatta miten sitä vanhana jaksaa...
Meillä 3v6kk poika ja tyttö 1v8kk (kts profiili). Näiden kanssa mennyt ihan kivasti, mutta todellakaan kolmatta ei enää jaksettaisi. Mies varsinkin kun on jo 45 v eli liiiiian vanha, ainakin omasta mielestään :kieh:
 

Yhteistyössä