Rokottamattomat tenavat

  • Viestiketjun aloittaja "Ärsyyntynyt"
  • Ensimmäinen viesti
"Ärsyyntynyt"
En ymmärrä teitä jotka ette sitoudu kansalliseen rokoteohjelmaan. Kertokaahan, vaaditteko hoitoa yhteisestä pussista jos lapsenne sairastuu esim tuberkuloosiin? Toivon että Suomessakin vaadittaisiin rokotustodistus päiväkotipaikan ehtona. On maita joissa näin on. Jopa eläinhoitolat vaativat rokotusten voimassaoloa koirilta! Säälin teidän ituhippien lapsia!!!
 
"äityli"
[QUOTE="Ärsyyntynyt";30016820]En ymmärrä teitä jotka ette sitoudu kansalliseen rokoteohjelmaan. Kertokaahan, vaaditteko hoitoa yhteisestä pussista jos lapsenne sairastuu esim tuberkuloosiin? Toivon että Suomessakin vaadittaisiin rokotustodistus päiväkotipaikan ehtona. On maita joissa näin on. Jopa eläinhoitolat vaativat rokotusten voimassaoloa koirilta! Säälin teidän ituhippien lapsia!!![/QUOTE]

Ei ole sinulla faktat hallussa: Tubiin ei enää rokoteta!
 
Itsekin mietin, et eipä taideta nykyaikana enää tubiin olla rokotetta rokotusohjelmassa. Sairastuneitahan kyllä löytyy, mutta heistäkin taitaa suurin osa olla vanhempaa kansaa, joilla se tauti on ollu jo joskus aikoja sitten. Se vaan on aktivoitunut uudestaan.

Mutta toisaalta olen kyllä aloittajan kanssa samaa mieltä. Sinänsä huvittavalta kuullostaa se, miten hoitohenkilökunta haukutaan alimpaan helvettiin jos nämä eivät ota kausi-influenssa rokotteita. He ovat maailmanluokan pahimpia ihmisiä silloin.
Kun taas äiti joka ei rokotuta lastaan rokotusohjelman mukaisesti on hieno ihminen ja haluaa suojella (?) lastaan myrkyiltä.

Kerrotteko mulle, vaikkapa te jotka ette rokota lastanne, mutta haukutte influessaan rokottamattoman hoitohenkilökunnan sairaalassa alimpaan helvettiin, miksi näin teette.
En ole ikinä oikein ymmärtänyt tätä asiaa.
 
"äityli"
Itsekin mietin, et eipä taideta nykyaikana enää tubiin olla rokotetta rokotusohjelmassa. Sairastuneitahan kyllä löytyy, mutta heistäkin taitaa suurin osa olla vanhempaa kansaa, joilla se tauti on ollu jo joskus aikoja sitten. Se vaan on aktivoitunut uudestaan.

Mutta toisaalta olen kyllä aloittajan kanssa samaa mieltä. Sinänsä huvittavalta kuullostaa se, miten hoitohenkilökunta haukutaan alimpaan helvettiin jos nämä eivät ota kausi-influenssa rokotteita. He ovat maailmanluokan pahimpia ihmisiä silloin.
Kun taas äiti joka ei rokotuta lastaan rokotusohjelman mukaisesti on hieno ihminen ja haluaa suojella (?) lastaan myrkyiltä.

Kerrotteko mulle, vaikkapa te jotka ette rokota lastanne, mutta haukutte influessaan rokottamattoman hoitohenkilökunnan sairaalassa alimpaan helvettiin, miksi näin teette.
En ole ikinä oikein ymmärtänyt tätä asiaa.
Meillä eivät ole juurikaan rokotuksia saaneet, mutten ole hoitohenkilökuntaa haukkunut, päinvastoin. Hyvä että saavat itse päättää. Hyvin, hyvin harvoin tarvitsemme hoitohenkilökuntaa, kun olemme hyvin terveitä!
 

Yhteistyössä