Rokotuksista kieltäytyjät?

  • Viestiketjun aloittaja tietoa?
  • Ensimmäinen viesti
voi ei
[QUOTE="vieras";24976145]Ai niin ja suurin osa taudeista on voitettu, kyllä - paremman hygienian ja esimerkiksi viemäriverkoston ansiosta. Monet taudit ovat lisääntyneet joksikin aikaa runsaasti rokotusten aloittamisen jälkeen, osa taas vähentynyt luonnostaan (tauteja, joihin ei ole rokotetta ollutkaan).[/QUOTE]

Joo, tarkoitat varmaan ruttoja. Ne on poistuneet parantuneen hygienian seurauksena.
Tuhkarokko, sikotauti, kurkkumätä, hinkuyskä ym ovat sen sijaan lähes loppuneet kokonaan rokotusten ansiosta. Se on fakta. Et pysty sitä muuksi muuttamaan, vaikka lukisit mitä humpuukisivustoja.
 
"vieras"
Suosittelen sinua etsimään tietoa netistä ja muualtakin, molemmin puolin. Rokotuksia voi aina lykätä mutta annettua ei voi ottaa pois!

Hyvin vähän tehdään puolueettomia rokotetutkimuksia, yleensä ne ovat lääkefirmojen maksamia... Rokotteissa on muutakin kuin elohopeaa, esim. formaldehydiä.
 
"vieras"
"Tiina"
Onko rokottamattomille lapsille tullut näitä rokkotauteja, vihuri,tuhka, sikotautia, entä muita tauteja? Mites noin muutoin terveys onko terveempi, kuin rokotetut lapset? Onko kaduttanut jostain syystä päätös?
Itse aion harkita rokotutanko lastani lainkaan siksi kyselen. :)
Mulla on kaveri lääkärinä Tampereella ja hän sanoi, että teholla on säännöllisesti pieniä lapsia taistelemassa hengestään esim. tuhkarokon yms kourissa, joihin on rokotus! Kannustan rokotuttamaan!
 
"vieras"
Joo, tarkoitat varmaan ruttoja. Ne on poistuneet parantuneen hygienian seurauksena.
Tuhkarokko, sikotauti, kurkkumätä, hinkuyskä ym ovat sen sijaan lähes loppuneet kokonaan rokotusten ansiosta. Se on fakta. Et pysty sitä muuksi muuttamaan, vaikka lukisit mitä humpuukisivustoja.
Mulla oli teininä n. vuonna 2000 hinkuyskä, vaikka olin siihen rokotteenkin joskus saanut.
 
"vieras"
Kannattaa myös muistaa, että yksikään rokote ei anna 100% suojaa, tuohon tuhkarokkoon on sairastunut rokotettujakin, muistaakseni jossain oli uutinen että 26 sairastuneesta 11 on ollut rokotettuja.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";24976281]Kannattaa myös muistaa, että yksikään rokote ei anna 100% suojaa, tuohon tuhkarokkoon on sairastunut rokotettujakin, muistaakseni jossain oli uutinen että 26 sairastuneesta 11 on ollut rokotettuja.[/QUOTE]

MPR rokotetta pitää ottaa 2 kertaa, monelta puuttui se toinen satsi.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";24976294]MPR rokotetta pitää ottaa 2 kertaa, monelta puuttui se toinen satsi.[/QUOTE]

Muistaakseni noin puolet oli saanut kaksi satsia. Joka tapauksessa se toinen satsihan tulee vasta 6-vuotiaana. Ei mikään pomminvarma rokote siis, jos haluaisi todela tuhkarokolta välttyä :)
 
voi ei
[QUOTE="vieras";24976281]Kannattaa myös muistaa, että yksikään rokote ei anna 100% suojaa, tuohon tuhkarokkoon on sairastunut rokotettujakin, muistaakseni jossain oli uutinen että 26 sairastuneesta 11 on ollut rokotettuja.[/QUOTE]

Ja sairaus on rokotetuissa aina lievempi kuin rokottamattomissa koska elimistö on jo tuottanut/oppinut tuottamaan vasta-aineita niitä kohtaan.
 
"vieras"
Saako mistään tietää, mitä rokotteett sisältävät? Eli jotain tuoteselostetta? Haluaisin tietää esim. mistä aineista possunuharokete koostuu? Ja onko MRP- tai muissa perusrokotteissa samoja aineita? Kun puhuittiin siitä, että narkolepsia-tapausten taustalla voisi olla jokin ainesosa siinä rokotteessa, joka aktivoi autoimmuunisairauksia (sellaista geeniä tms. kantavissa). Haluauisin tietää onko sitä samaa ainetta muissa rokotteissa.
Jos joku tietää mistä rokotteiden tuoteselosteet löytyy niin olisin kiitollinen. Pari kuukauttta olisi aikaa päättää annanko rokottaa vauvan.
 
Hyvin on vissiin THL:n mainokset uponneet suurimpaan osaan ihmisiä... ;D Hehän saavat lääkeyhtiöiltä rahoitusta sen mukaan mitä rokotetaan...
Mitäpä JOS niitä annetaankin ihan vilpittömästi sen vuoksi et niistä voi olla hyötyä. Uskokoon kaikki mitä haluaa. Itse olen sairaanhoitajavanhempien kasvatti ja tietävät aika lailla noista asioista ja ei se ihan huuhaata valitettavasti ole et ne ei muka olisi tarpeellisia.
 
rokotutan tietenkin
[QUOTE="vieras";24976369]Saako mistään tietää, mitä rokotteett sisältävät? Eli jotain tuoteselostetta? Haluaisin tietää esim. mistä aineista possunuharokete koostuu? Ja onko MRP- tai muissa perusrokotteissa samoja aineita? Kun puhuittiin siitä, että narkolepsia-tapausten taustalla voisi olla jokin ainesosa siinä rokotteessa, joka aktivoi autoimmuunisairauksia (sellaista geeniä tms. kantavissa). Haluauisin tietää onko sitä samaa ainetta muissa rokotteissa.
Jos joku tietää mistä rokotteiden tuoteselosteet löytyy niin olisin kiitollinen. Pari kuukauttta olisi aikaa päättää annanko rokottaa vauvan.[/QUOTE]

Tuhkarokko-sikotauti-vihurirokko -rokote (MPR)

Oletko opiskellut farmakologiaa, biokemiaa tms.? Jos et, tuskin teet mitään tarkemmalla tuoteselosteella. Ja mun mielestä perusrokotteet jos jättää ottamatta ihan mutu-tuntuman vuoksi ilman minkäänlaista muuta perustetta kuin rokoteinfon sivut ja niiden fanaattiset tukijat (puoskareita, eivätkä edes lääketieteen tai vastaavan alalla ovat ne, jotka niitäkin sivuja ylläpitävät), niin tyhmä on ja sääliksi käy lapsirievut, jotka altisetaan vakaviin tauteihin, jotka voi pahimmassa tapauksessa johtaa kuolemaan.
 
Rokottamattomat
Ap, voit hyvin lykätä rokotuksia ja selvitellä asioita rauhassa. Suosittelisin kuitenkin rokottamattomuutta. Olin itsekin ennen rokotteiden kiivas kannattaja, kunnes heräsin todellisuuteen. En onneksi ehtinyt yhtäkään kolmestani lapsesta rokotuttaa. He ovat terveempiä kuin kukaan tietämäni, kuten tuntuu olevan yleistä ei-rokotettujen kohdalla, että eivät juuri sairasta. Lapseni ovat kokeneet vain pieniä flunssia ja niissäkin kuume on käynyt hetken aikaa korkealla ja kuumetta pisimmillään ollut vuorokauden verran. Toivon todella, että he pysyisivät jatkossakin yhtä terveenä.

Itse olen sen sijaan sairas ja sairastumiseeni olen myös miettinyt syitä, mahdollisesti rokotuksia, mahdollisesti lapsena paljon syötyjä lääkkeitä, mahdollisesti e-pillerit joitten pitkäaikaisia vaikutuksia ei tarkkaan tunneta... Ihmisiä on peloteltu näillä taudeilla, joita vastaan rokotetaan, mutta jos luet tarkemmin taudeista ja niiten kuvauksista, huomaat, miten pieni riski on että kyseiset taudit aiheuttaisivat mitään vakavaa.

Ja mitä tulee tuohon laumasuojaan ja siihen, että taudit olisivat hävinneet rokotusten myötä, niin.. suosittelisin lukemaan asiasta laajemmin, kuin THL sivulta. Esim. rokotukset kirja (en muista kirjoittajaa) on erinomainen.

Kyllä näihin asioihin vielä vuosien kuluttua herätään..
 
kaikenlaisia
Ap, voit hyvin lykätä rokotuksia ja selvitellä asioita rauhassa. Suosittelisin kuitenkin rokottamattomuutta. Olin itsekin ennen rokotteiden kiivas kannattaja, kunnes heräsin todellisuuteen. En onneksi ehtinyt yhtäkään kolmestani lapsesta rokotuttaa. He ovat terveempiä kuin kukaan tietämäni, kuten tuntuu olevan yleistä ei-rokotettujen kohdalla, että eivät juuri sairasta. Lapseni ovat kokeneet vain pieniä flunssia ja niissäkin kuume on käynyt hetken aikaa korkealla ja kuumetta pisimmillään ollut vuorokauden verran. Toivon todella, että he pysyisivät jatkossakin yhtä terveenä.

Itse olen sen sijaan sairas ja sairastumiseeni olen myös miettinyt syitä, mahdollisesti rokotuksia, mahdollisesti lapsena paljon syötyjä lääkkeitä, mahdollisesti e-pillerit joitten pitkäaikaisia vaikutuksia ei tarkkaan tunneta... Ihmisiä on peloteltu näillä taudeilla, joita vastaan rokotetaan, mutta jos luet tarkemmin taudeista ja niiten kuvauksista, huomaat, miten pieni riski on että kyseiset taudit aiheuttaisivat mitään vakavaa.

Ja mitä tulee tuohon laumasuojaan ja siihen, että taudit olisivat hävinneet rokotusten myötä, niin.. suosittelisin lukemaan asiasta laajemmin, kuin THL sivulta. Esim. rokotukset kirja (en muista kirjoittajaa) on erinomainen.

Kyllä näihin asioihin vielä vuosien kuluttua herätään..
Minun poika on 11kk vanha ja saanut kaikki rokotteeta, jotka tuohon ikään annetaan. Eikä ole sairastanut vielä kertaakaan. Mitäpä siihen sanot? Heräsit todellisuuteen? Mikä helvetin todellisuus antaa riskeerata lapset vakavilta, kuolemaan johtavilta taudeilta? Ja sinä koet olevasi hyvä äiti? Salli mun nauraa...
 
Rokottamattomat
Minun poika on 11kk vanha ja saanut kaikki rokotteeta, jotka tuohon ikään annetaan. Eikä ole sairastanut vielä kertaakaan. Mitäpä siihen sanot? Heräsit todellisuuteen? Mikä helvetin todellisuus antaa riskeerata lapset vakavilta, kuolemaan johtavilta taudeilta? Ja sinä koet olevasi hyvä äiti? Salli mun nauraa...
Aiheesta on tietysti turha edes yrittää keskustella, jos joku on aivopesty uskomaan näitten tautien olevan "kuolemaan johtavia". Kannattaisi tosiaan lukea tarkemmin ja perehtyä ko. tauteihin, saattaisit yllättyä. Niin minäkin tein ja yllätyin, todella, niin todella yllätyin ja koen surullisena, kuinka ihmisiä on peloteltu liioitellen ja faktoja pimittäen.
 
Aiheesta on tietysti turha edes yrittää keskustella, jos joku on aivopesty uskomaan näitten tautien olevan "kuolemaan johtavia". Kannattaisi tosiaan lukea tarkemmin ja perehtyä ko. tauteihin, saattaisit yllättyä. Niin minäkin tein ja yllätyin, todella, niin todella yllätyin ja koen surullisena, kuinka ihmisiä on peloteltu liioitellen ja faktoja pimittäen.
Jos esimerkiksi tuhkarokkoon ei voi kuolla niin miten selität ne miljoona ihmistä jotka siihen vuodessa kuolevat? Vai onko se vain propagandaa? Onko Afrikan nälänhätäkin vain propagandaa? Olisi kiva tietää mikä kaikki on kusetusta. Sinä tunnut tuntevan kaikki nämä salaliitot.
 
"vieras"
Tuhkarokko-sikotauti-vihurirokko -rokote (MPR)

Oletko opiskellut farmakologiaa, biokemiaa tms.? Jos et, tuskin teet mitään tarkemmalla tuoteselosteella. Ja mun mielestä perusrokotteet jos jättää ottamatta ihan mutu-tuntuman vuoksi ilman minkäänlaista muuta perustetta kuin rokoteinfon sivut ja niiden fanaattiset tukijat (puoskareita, eivätkä edes lääketieteen tai vastaavan alalla ovat ne, jotka niitäkin sivuja ylläpitävät), niin tyhmä on ja sääliksi käy lapsirievut, jotka altisetaan vakaviin tauteihin, jotka voi pahimmassa tapauksessa johtaa kuolemaan.
No en ole opiskellut, enkä kuvittele että ymmärtäisin niistä mitään. Mutta ajttelin kysäistä joltain joka ymmärtää...
Ja tuon kuuluisan rokeinfon (tms.) sivuilla en ole koskaan edes käynyt (uskot tai et) nimenomaan siitä syystä, etten luota niiden propagandaan. Mä haluaisin ihan puolueetonta tietoa. Ja syy siihen miksi pelkään niitä rokotteita on se, että mulla on lähisuvussa autoimmuunisairauksia pahimmasta päästä, joten jos possurokotteessa on samoja aineita kuin tavallisissa rokotteissa niin en ota riskiä.
 
Ap, voit hyvin lykätä rokotuksia ja selvitellä asioita rauhassa. Suosittelisin kuitenkin rokottamattomuutta. Olin itsekin ennen rokotteiden kiivas kannattaja, kunnes heräsin todellisuuteen. En onneksi ehtinyt yhtäkään kolmestani lapsesta rokotuttaa. He ovat terveempiä kuin kukaan tietämäni, kuten tuntuu olevan yleistä ei-rokotettujen kohdalla, että eivät juuri sairasta. Lapseni ovat kokeneet vain pieniä flunssia ja niissäkin kuume on käynyt hetken aikaa korkealla ja kuumetta pisimmillään ollut vuorokauden verran. Toivon todella, että he pysyisivät jatkossakin yhtä terveenä.

Itse olen sen sijaan sairas ja sairastumiseeni olen myös miettinyt syitä, mahdollisesti rokotuksia, mahdollisesti lapsena paljon syötyjä lääkkeitä, mahdollisesti e-pillerit joitten pitkäaikaisia vaikutuksia ei tarkkaan tunneta... Ihmisiä on peloteltu näillä taudeilla, joita vastaan rokotetaan, mutta jos luet tarkemmin taudeista ja niiten kuvauksista, huomaat, miten pieni riski on että kyseiset taudit aiheuttaisivat mitään vakavaa.

Ja mitä tulee tuohon laumasuojaan ja siihen, että taudit olisivat hävinneet rokotusten myötä, niin.. suosittelisin lukemaan asiasta laajemmin, kuin THL sivulta. Esim. rokotukset kirja (en muista kirjoittajaa) on erinomainen.

Kyllä näihin asioihin vielä vuosien kuluttua herätään..
Jos ihmiset jotka oikeasti tekevät päätöksensä perustuen siihen sinisilmäiseen uskoon että esim. Viera Scheibner (siis "Rokotukset" kirjan kirjoittaja), geologi ja hyvinkin lajaasti kyseenalaistettu "tutkija" on pelkästään pienen ihmisen asialla ja puhuu yhtenä kolmesta miljardista totuuden jota kaikki muut vain peittelevät, voisivat itsekin ehkä perehtyä hieman laajemmalti siihen ketä uskovat miten aukottomasti?

Kyseinen viitattu kirjoittaja on mm. syyttänyt ravistelun jäljistä vauvoissa rokotteita, puolustanut heitä jotka ovat syytettynä olleet lapsensa pahoinpitelystä "todistamalla" että rokotteet aiheuttavat kallonmurtumia jne. Mielenkiintoinen artikkeli aiheesta: australiandoctor.com.au

Mikään rokote tuskin on 100% turvallinen, mikään lääkekään ei ole, silti ihmiset kiskoo niitä napaansa ja tunkee lapsiinsa aivan uskomattomia määriä vuodessa kyseenalaistamatta ollenkaan mitä ne sisältävät tai tekevät. Rokotteet, jotka kuitenkin niin yksilöä kuin varsinkin yhteiskuntaa ajatellen tekevät aika paljon enemmän hyvää kuin monet hyvin laajalti käytetyt lääkkeet, ovat yhtäkkiä taas se pahin synti ja kamaluus joka tappaa kaikki. Niin.. No siitäkin voi olla onneksi montaa mieltä.

Ihan jokaiselle suosittelisin perehtymään aika paljon tarkemmin siihen kenen tutkimuksiin uskoo, kuka ja mikä taustalla vaikuttaa, mitkä ovat tutkijan/tutkijoiden tai tutkimusten tulkitsijan pätevyydet ja uskottavuus vertaistensa silmissä ja kuka on kiihkomielisen propagandan asialla ja kuka pyrkii aidosti tuomaan vääristelemättömän totuuden julki.
 
  • Tykkää
Reactions: Oisku
asiak
Jos ihmiset jotka oikeasti tekevät päätöksensä perustuen siihen sinisilmäiseen uskoon että esim. Viera Scheibner (siis "Rokotukset" kirjan kirjoittaja), geologi ja hyvinkin lajaasti kyseenalaistettu "tutkija" on pelkästään pienen ihmisen asialla ja puhuu yhtenä kolmesta miljardista totuuden jota kaikki muut vain peittelevät, voisivat itsekin ehkä perehtyä hieman laajemmalti siihen ketä uskovat miten aukottomasti?

Kyseinen viitattu kirjoittaja on mm. syyttänyt ravistelun jäljistä vauvoissa rokotteita, puolustanut heitä jotka ovat syytettynä olleet lapsensa pahoinpitelystä "todistamalla" että rokotteet aiheuttavat kallonmurtumia jne. Mielenkiintoinen artikkeli aiheesta: australiandoctor.com.au

Mikään rokote tuskin on 100% turvallinen, mikään lääkekään ei ole, silti ihmiset kiskoo niitä napaansa ja tunkee lapsiinsa aivan uskomattomia määriä vuodessa kyseenalaistamatta ollenkaan mitä ne sisältävät tai tekevät. Rokotteet, jotka kuitenkin niin yksilöä kuin varsinkin yhteiskuntaa ajatellen tekevät aika paljon enemmän hyvää kuin monet hyvin laajalti käytetyt lääkkeet, ovat yhtäkkiä taas se pahin synti ja kamaluus joka tappaa kaikki. Niin.. No siitäkin voi olla onneksi montaa mieltä.

Ihan jokaiselle suosittelisin perehtymään aika paljon tarkemmin siihen kenen tutkimuksiin uskoo, kuka ja mikä taustalla vaikuttaa, mitkä ovat tutkijan/tutkijoiden tai tutkimusten tulkitsijan pätevyydet ja uskottavuus vertaistensa silmissä ja kuka on kiihkomielisen propagandan asialla ja kuka pyrkii aidosti tuomaan vääristelemättömän totuuden julki.
Hyvin kirjoitettu!!!
 
"ninni"
Jos esimerkiksi tuhkarokkoon ei voi kuolla niin miten selität ne miljoona ihmistä jotka siihen vuodessa kuolevat? Vai onko se vain propagandaa? Onko Afrikan nälänhätäkin vain propagandaa? Olisi kiva tietää mikä kaikki on kusetusta. Sinä tunnut tuntevan kaikki nämä salaliitot.
*reps* :D Mulla tulee mieleen se ohjelma missä oli äidit vaihdossa, ja yks mamma sit aiko alkaa elämään auringon valolla, se vieraan perheen mies vaan tuumas että"niin Afrikassa ei olekkaan nälänhätää, vaikka aurinko paistaa siellä kohtalaisen usein"..
 

Yhteistyössä