Rollolainen

jokos sun poika pesee itse pyykkinsä?

2.8.11
Näin tyttö opettelee sitä omaa elämäänsä. JA kun hän aina sanoo että pilaan hänen pyykkinsä ( mitä en koskaan ole tehnyt) niin saa pestä itte. eipä sit tarvi mulle valittaa jos just se määrätty paita on likasena kun itte ei musianut sitä pyykkikoriin tuoda.
vuoden päästä pikkuveli saa itte myös opetella omia pyykkejään pesemään, vaikka onhantuo nytkin olut jo mukana usinkin auttamasa pyykituvalla. jopa tuo 11v osaa pyykkiä pestä. ei siinä oo mitän pahaa jso lapsi osaa pyykkiä pestä
 
Alkuperäinen kirjoittaja määä;27303042:
mää oon niin sitä mieltä että rollolainen on koko ajan kännissä. nii kamalia on sen kirjotus virheet
Eiks rollolla ole lukihäiriö mistä ne kirjotusvirheet johtuu? Muistelisin näin lukeneeni täältä monastikkin.

Pelonsekaisin tuntein ootan esikon tulevaisuutta, hällä kun on lukihäiriö ja virheitä tulee, niin kirjoittaessa kuin lukiessa. Nyt koulussa ei ole kukaan vielä kiusannut häntä virheistä (tai mistään muustakaan hänen ongelmasta, on jo 6lk), mutta aikuisten maailmassa taitaa sitten ollakin toisin. Niiin paljon täältä lukenu kun rolloa haukutaan kirjotusvirheiden takia.

Niin, no jos ei tiedä ongelmasta niin kai se oikeuttaa haukkumaan ja mollaamaan.
 
"akka"
Uusavuttomuus on nykyään enempi sääntö kun poikkeus. Mä en näe mitään pahaa siinä että äiti opettaa lapsilleen perustaidot joita tarvitaan pärjätäkseen tässä maailmassa. Kuten siivous ja pyykkäys.
Mä en ole ainoankaan muksuni huusholliin menny siivoamaan, kokkaamaan tai pyykkäämään kun kotoa ovat muuttaneet. Ne taidot olen lapsilleni kaikille opettanut. Tällä palstalla aina kitistään kun 'minä teen kaikki itse ja kukaan ei auta'. Rollolaisen huushollissa viikkosiivoukseen osallistuu koko perhe. Niin se pitääkin. Ei perhe ole sellanen yksikkö missä yks raataa ja muut elää kun hotellissa.
Häpeisin silmät päästäni jos mun muksut olis yhtä avuttomia kun mun miehen tytöt. Hyvä ettei huuda isiä persettä pyyhkimään kun vessassa käyvät.Toinen täyttää 18 ja toinen 15 enkä ole ikinä niin avvuttomia naisenalkuja eläissäni nähnyt.
 

Yhteistyössä