"roskishaamu" galluppia

jos ei kaikki niin varmasti suurin osa on sinne roskikseenkin vielä kurkannut ;)

itsekin siihen äsken sorruin ja parissa tunnissa oli nega muttunut "roskishaamuksi"..

onko muilla tästä seurannut mitä? seuraava testi ollut nega? täti tullut kylään? seuraava testi ollu hammu/plussa?

parin päivän päästä pitää tehdä uusi mutta sitä ennen olisi kiva kuulla muiden havaintoja :)
 
no mul kävi tänään noin ja oon siis ihan varma et se olis ollu testii tehdes jo haalee viiva mut mies väitti kivenkovaan ettei oo ja ite olin niin uninen etten oo varma ja nyt on koko päivä ahistanu :D aion testata huomen aamul uudestaan yksin ja tuijotan tarkkaan :D :D mies pitää muutenkin mua hulluna, oon nyt 2 viikon sisää testannu 3 kertaa ja menkkoi ei kuulu ei näy.. ei ees oireit et menkat ois alkamas, oon jotenkin niin varma et oon raskaana :) ja toi "hätähousu"-keskustelu on vaan pahentanu ku oon lukenu joka ilta ja ollu et kyl mun vaan taas täytyy testata :D

mut siis aion huomen aamul tehä taas testin ja jos se ei oikeesti näytä 2 viivaa niin odotan ens viikon perjantaihin (ellei sit menkat ala)
mul on näit "raskausoireitakin" miljoona ollu jo 2 viikkoo, alan tulee hulluks :D
 
Kyllä niitä on melkein kaikille varmaan joskus tullut. Itsekin sortunut välillä vielä kurkkaamaan sitä testiä että onko siihen jotain tullut ja hoen aina itselleni ettei se mitään tarkoita enään sitten jos aika on mennyt umpeen ja joillakin testeillä on taipumus antaa "roskishaamuja" mitkä on kylläkin negatiivisia. Kerran on ollut minulla roskishaamu joka sitten tulikin haamuksi ja siitä sitten sairaalassa ihan positiiviseksi, mutta en kuitenkaan luota niihin roskishaamuihin ellei muutamassa pvässä muutu ihan kunnolla! Pahimpia on sofi ja david antamaan noita roskishaamuja ilman että olisi sitten myöhemmin edes haamua...
 

Yhteistyössä