Roskishaamuista

Heippa!

Eilen testasin Aconin herkällä kasettimallilla ja sain puhtaan negan. Tänään kuitenkin (hulluuksissani) kurkistin sitä, ja siinä oli ihan selvä haamu/viivanpaikka. Onko kellään kokemuksia tästä testistä ja näistä roskishaamuista? Onko kellään vahvistunut päivien myötä?

Tällä hetkellä kp 36/34, tädistä (eikä kyllä R-oireistakaan) ei ole jälkeäkään.
 
Mä oon kerran saanu Aconiin ihan selvän viivanpaikan mutta siiinä ei ollu yhtään väriä, ja raskaana en siis ollu. Sun kannattaa esim huomen aamulla tehdä uusi testi jos täti ei kurvaa sitä ennen! Plussatuulia!
 
Juu, Aconin kasettitestiin on mullakin tullut usein viivanpaikka, väritön sellainen. Enkä ole ollut raskaana. Jos ei ole väriä yhtään, se on vain viivanpaikka.
Mutta toki toivon, että se sulla olisi oikea haamu :hug:
 
Heips! Mulla kävi ihan samoin :D ihan selkeä haamu/viivanpaikka mutta ei tosiaan testiajan sisään vaan ns roskishaamu tuli aconilla toissapäivänä. No tänään pari päivää myöhemmin testasin aconilla taas ja tuli puhdas nega. Voi että vituttaa :kieh: Kun ei mulla aiemmin oon noin vahvoja roskishaamuja tullu, mut katotaan nyt mitä tapahtuu. kp29/30-31. Tosin tosiaan viime kierrot olleet 40 ja 50 päivää joten eihän se vielä näkyisi.
 

Yhteistyössä