Roskishaamuista...

Eli tein viikko sitten apteekin oman testin (negaa näytti) ja testi oli jäänyt vessan kaappiin pakettiin. Nyt olin heittämässä sitä pois ja pakkohan sitä oli vielä kurkistaa! :ashamed: Testissä näkyi ihan selvä viiva myös toisessa ikkunassa, mutta oli tosi ohut. Nyt sitten mietin että jos olisinkin raskaana!!! :D Testejä vaan on kulunut nyt viimeaikoina aika monta, enkä kuitenkaan raaskisi mennä heti ostamaan uutta kun kiertokaan ei oo vielä ihan loppu... Edelliset menkat oli tosi niukat ja kestoltaan lyhyet ja muutenkin "omituiset". Nyt siis menossa kp23/32. Kuinka hyvin roskishaamut on pitäny paikkansa???
 
siihen en osaa vastata kuinka paikkaansa ne on pitäny. mutta se kielto, että ei saa kattoa niin-ja-niin monen minuutin päästä, siinä paketissa on kyllä sitä varten että jos testi näyttää roskishaamua ja sitten onkin nega niin ei voi haastaa oikeuteen.

mutta koita piinnailla ainakin tohon 30/32 niin testaat uudestaan.
pidän peukkuja! :wave:
 
Mun eka roskishaamu on 2v ja toinen masussa rv 9+4. en toki kehota ketään iloitsemaan raskaudesta roskishaamun perusteella, mutta näin meillä. Toivon todella paljon, että mammamuumin roskishaamu enteilis jotain ihanaa :heart: Paljon on niitäkin haamuja kuullut olevan, jotka ei ole merkannu yhtään mitään. Mut tsemppiä kutenkin matkaan :wave:
 
Roskishaamut voivat myös merkitä ovulaatiota. Näin on ainakin apteekista vastattu. Minä testasin roskishaamun ja siitä kahden viikon kuluttua tuli kuukautiset. Ovis testit näyttivät mulla myös tuon roskishaamun aikana plussaa. Rskishaamun jäleen testasin monta negaa kunnes kuukautiset alkoivat, joten uskon tuon mulla merkanneen ovulaatiota.
 
Testasin viimekierrosta kp 26/31 apteekin omalla ja tuli roskishaamu n.20min.sisällä joka näkyi vaan valoa vasten testiä vähän käännellen..ajattelinkin nk.viivanpaikaksi vaikka en testiä älynnyt katsoa ennen käyttöä...sitten testasin kp 28 aconin herkällä johon taas hento haamu n.5min.päästä...ja sitten maltoin olla testaamatta ja kp 31/31 aamupissasta varm.vuoks (nää edelliset oli illalla)ni apteekin omalla ja selkeä viiva-vahvempi kun edelliset mutta haaleampi kun testi viiva.Ja nyt siis 5+0 menkkoja ei ole näkynyt...esikosta sain kanssa haamujen haamun jo kp 25 tosin sillon lyh.kierto ja kunnon plussan vasta 1vko menkkojen oletetusta alkamisesta eteenpäin...minun kohdallani haamut ovat olleet "oikeita" plussia mutta olen myös lukenut täältä joidenkin menkkojen silti alkaneen...ja päätinkin jos meille vielä joskus tulisi 3 vauva,aion odottaa mahd.menkkojen alkamispvään tai jopa pvä kaks ylikin-sen verran sietämätöntä oli tuo roskishaamujen "tulkitseminen" ja arvuuttelu!(tein muuten testejä muutaman aikasemmissa kierroissa enkä saanut haamun haamua,mutta tiedä sitte... :eek: )
 
Täällä yksi, joka on tehnyt roskishaamun. Heitin "nega-testin" roskikseen, jota oli tietenkin vielä myöhemmin pakko mennä katsomaan :kieh:
Testissä näkyi heikko viiva valoa vasten. Tein uuden testin vajaan viikon päästä ja se näytti selvästi plussaa.
Tsemppiä sulle!!
 

Yhteistyössä