Rota-rokotteesta haittavaikutuksia?

Geier & Geierin tuoreen tutkimusartikkelin (Med Sci Monit, 2008; 14(3): PH9-16)
mukaan rokotteen käyttöönoton myötä suolentuppeuma ja Kawasakin tauti ovat yleistyneet käyttöönoton jälkeen. Aiempi rotavirusrokotehan vedettiin suolentuppeumayhteyden vuoksi pois markkinoilta.

http://www.medscimonit.com/fulltxt.php?ICID=836566
 
Minun lapsi sairastui rotateq rokotteesta kawasakin tautiin ja meinasi siihen kuolla. En todellakaan suosittele rokotetta kenellekkään. Lapseni oli sairaalassa 3 viikkoa siitä reilun viikon tehohoidossa, eikä meinannut selvitä. Tauti oli todella rankka. Teholla lapsellani oli kaksi kanyyliä päässä ja molemmissa käsissä, kuume yli 39 koko ajan. 10 viikon ikäiselle lapselle meni viikon ajan morfiinia kipuun kokoajan sekä vaipan vaihtoon ja lääkärin tutkiessa morfiinia lisättiin. Nyt olemme kotona mutta seuraavat puoli vuotta sydäntä seurataan koska kawasaki voi vielä puolivuotta aiheuttaa laajentumisia sydämmeen.
Yksikään lapsi ei suomessa voi menehtyä rotaviirukseen jos lapsi viedään sairaalaan.Se ei myöskään voi aiheuttaa mitään loppu elämään vaikuttavaa sairautta. lapsi on noin 3 päivää sairaala hoidossa ja sitten tauti on hoidettu.
olkaa hyvät äidit minua viisaampia ja tutkikaa asiaa tarkkaan ennen kuin rokotetta lapselle annatte. itse kadun kovasti ja toivon että kenenkään vauvan ei tarvise tällaista tuskaa kokea eikä yhdenkään äidin ja isän itkeä pelosta kun meinaa oma lapsi lähteä enkelien mukaan.
meille ainakin oli niin kova koettelemus ja edelleen sydän seurantaa jatketaan, että jokaiselle ystävälle olen asiasta infonnut ja toivonut että miettivät tarkkaan.
halauksia kaikille äideille ja isille sekä vauvoille.
 
Meillä tuli Rotateg rokotteesta ERITTÄIN raju ripuli, kestänyt jo lähes viikon. Eilen päästiin sairaalasta nesteytyksestä mutta poika (5 kk) ei ole vieläkään kunnossa! Yleiskunto mennyt huonoksi eikä jaksa enää kunnolla syödä, leikkiä yms. EN TODELLAKAAN SUOSITTELE TÄTÄ ROTATEG ROKOTETTA KENELLEKÄÄN! Kirjoitan myöhemmin lisää meidän tapauksesta tarkemmilla yksityiskohdilla!

Kaneli-07
 

Yhteistyössä