Rottweiler tappoi pikkulapsen juhlissa

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja feger:
Tuosta jupidan tekstistä tuli mieleen yksi tuttu.
Kauhulla katsoin, kun se läimi omaa dobermannia ihan surutta takamuksille aina kun tämä ei totellut.

Ette varmaan ylläty, että yks päivä tämä mamman lutunen dopperi olikin hyökännyt emäntänsä kimppuun ja repinyt tämän aika pahoin. :/
Mulla on eräs tuttu myöskin, tosin poikkaisin välit tossa tovi sitten, koska hänen touhunsa on kerta kaikkiaan päätöntä. Samaa läimimistä ja väkisin maahan laittamista, kyseessä vain rotikka siinä tapauksessa. Ottivat juuri toisen, taas ah-niin-varmoina omista kyvyistään koirankouluttajana... Huoh :| Heillä on ollut viisi koiraa, joista neljä on pitänyt antaa pois, koska ovat olleet "päävikaisia"... Ihmeellistä :saint:
 
Joo
Just ton takia suhtaudun varauksella kaikkiin koiriin! Olen aina lapseni ja koiran välissä tai tosi lähellä jos lapsi esim. silittää koiraa. Vaikka koira olisi omistajiensa mielestä kuinka kiltti ja vaaraton, se on silti täysin arvaamaton luontokappale. En voi sietää koirien inhimillistämistä, joka saa jotkut omistajat laistamaan niiden riittävästä koulutuksesta. Koira tarvitsee kovan kurin ja komennon, sen on oltava omistajansa hallinnassa joka hetki. Rottweilerin kaltaisia taistelukoiria ei saisi lemmikkeinä edes pitää, niiden jalostaminen on tehnyt niistä kaikkea muuta kuin lemmikkejä! Todella surullinen tapaus ja täysin turha kuolema! :-(
 
Alkuperäinen kirjoittaja Joo:
Just ton takia suhtaudun varauksella kaikkiin koiriin! Olen aina lapseni ja koiran välissä tai tosi lähellä jos lapsi esim. silittää koiraa. Vaikka koira olisi omistajiensa mielestä kuinka kiltti ja vaaraton, se on silti täysin arvaamaton luontokappale. En voi sietää koirien inhimillistämistä, joka saa jotkut omistajat laistamaan niiden riittävästä koulutuksesta. Koira tarvitsee kovan kurin ja komennon, sen on oltava omistajansa hallinnassa joka hetki. Rottweilerin kaltaisia taistelukoiria ei saisi lemmikkeinä edes pitää, niiden jalostaminen on tehnyt niistä kaikkea muuta kuin lemmikkejä! Todella surullinen tapaus ja täysin turha kuolema! :-(
Rottweiler ei ole taistelukoira.
 
niin
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja lea:
minua ärsyttää suuresti nämä otsikot kun rotikka on jotain tehnyt.meidän kotona on ollut 40vuoden ajan rotikoita ja yksikään ei ole ketään edes yrittänyt purra,mutta serkuillamme oli spanieli joka puri pikkuveljeäni kasvoihin johon jouduttiin laittamaan 24tikkiä ja jäi ikuiset arvet.että kyllä ne muutkin koirat pahojansa tekee. koirien pitäjissä ne viat on eikä koirissa,tätäkin spanielia oli aina härnätty,sillä tyylillä saa joka koirasta tappajan mutta kun rotikka käy kiinni niin jälki isompaa ja pahempaa kuin mitä sylikoira aiheuttaa.
Juuri siksi rotikat pitäs hävittää, ne on isoja ja tekevät pahaa jälkeä:(
Ystävällisin koira jonka tunnen, sattuu olemaan rotikka. Rotu ei tee tappajaa, sitä mieltä olen. Usein koira on ollut väärissä käsissä.

Ihminen tappaa ja kiduttaa lapsia joka päivä... :(
 
vierailija
Juuri siksi rotikat pitäs hävittää, ne on isoja ja tekevät pahaa jälkeä
[/QUOTE]

joopa joo. Höpöhöpö montas kertaa oot kuullu rotikan tappavan ihmisen. Yhtälailla se spanielikin puree kun rotikkakin kun SITÄ HÄRNÄTÄÄN. Voi jumalauta se ei riipu rodusta ja sen huhupuheista. Herätkää nyt jo. se riippu koulutuksesta joten ole jo hiljaa ilman mitään todistusaineistoa
 

Yhteistyössä