Rukoilijasirkalle kysymys

  • Viestiketjun aloittaja Ei pahalla, kysynpähän vain
  • Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
Ei pahalla, kysynpähän vain
Olen kiinnittänyt asiaan aiemminkin huomiota, mutta otan esimerkiksi tämän päiväisen keskutelun.

Sinä tulet korvakeskusteluun sanomaan, että voit pahoin kun ihmiset haukkuvat hörökorvaisia ihmisiä.

Hetken kuluttua naureskelet lättäkorvaisia ihmisiä ja sanot heidän näyttävän mielestäsi liskoilta.

Kukaan ei saisi pilkata sellaisia ihmisiä, joita löytyy sinun lähipiiristäsi, mutta muut ihmiset ovat sinun maailmassasi ihan haukuttavia, vai?
 
antisirkka
Sirkka ei hyväksy muiden erilaisia mielipiteitä, vaan kaikkien tulisi olla hänen kanssaan samaa mieltä kaikista asioista. Tuoreimpana on mielessä moraali- ja seksikeskustelut. Kärkkäänä hän ilmaisee omat mielipiteensä, eikä ota kuuleviin korviinsakaan muiden mielipiteitä tai arvoja, -ne kun ovat vääriä!
 
jep
samaa olen huomannut, ja joskus kommentoinutkin hänelle, että oikein ärsyttää hänen kaikkitietävä olemuksensa. Hyh, koko sirkka sais painua johonki, missä pippuri kasvaa, ja mieluiten oikein tulinen pippuri!
 
Virpi
Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Fst:
Ihan perus-himouskovaisen kommenttejahan Sirkkis latelee.
Ai onko se oikeen lestaduolainen??
Ei kai lestat saa nettiä käyttää? Voivat nähdä vaikka alastonkuvia... :p
Lestat SAAVAT käyttää nettiä, mikä on ihan hullua kun TV:tä eivät saa katsoa. Onhan netti nyt monin verroin pahempi kuin TV!

Tosin en tiedä onko Sirkkis lesta.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja joo:
peesailen apeeta yhdessä ketjussa sirkka haukkui lihavia koska laihoja nimitellään kukkakepiksi
Niin, vaikka tuskin kukkakepiksi haukkujat ovat lihavia, eiköhän normaalipainoisia ole suurin osa ihmisistä joten todennäköisesti sirkan haukut meni vähän ohi kohderyhmän. mutta pääsipähän sanomaan pahasti, senhän hän osaa.
 
vieras
Mun on pakko todeta että ihminen jolla itsellään on ulkomuoto jokseenkin nykykauneuskäsitteiden mukainen, ei ole paras mahdollinen henkilö tuomitsemaan muiden tekemisiä oman ulkonäkönsä muuttamisen suhteen normeja vastaavaksi. Etenkään kun kyseinen henkilö itse on kuitenkin tehnyt palstalla tasan tarkkaan selväksi mitä mieltä hän on esimerkiksi liikakiloista tai pömppömahasta, eivät haittaa muilla kuin hänellä itsellään.... arpinen, roikkuvaihoinen vatsa ei saisi olla kenellekään ongelma, koska hänellekään ei ole. Hänellä tosin ei kuvien perusteella sellaista olekaan. jne
 
Niin
Alkuperäinen kirjoittaja sipsi:
Harmaiden ketju-yllätys, yllätys :( Tosin harmaahan miekin olen...

Tyhmää, lapsellista, idiotismia :(
Paha se on mustaksi muuttua, kun ei ole rekisteröitynyt.

(enkä tiedä viitsinkö edes, koska en tiedä haluanko leimautua kaksplus-mammoihin ja heidän naiviihin mielipiteisiinsä)

 
mun mielestä taas rukoilijasirkka vaikuttaa jotenki ihanalta ihmiseltä jolla on jalat maassa ja järki päässä,eihän meistä kukaan oo täydellinen ja suotakoon jokaiselle omat erheemme.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä