ruma ruma ja ruma

  • Viestiketjun aloittaja "tiit"
  • Ensimmäinen viesti
"tiit"
olen suomen rumin nainen:( olen myös pullukka ja selluliittiä vaikka muille jakaa.
ällöän itseäni ja varmaan mieskin ällöää ( eipä ole kehunutkaan)

häpeän liikkua julkisilla paikoilla..ja en osaa pukeutua yhtään nätisti

OLEN ÄLLÖ ÄLLÖ ÄLLÖ

en ole tämän takia halukas edes seksiä harrastamaan..nytkin olen "pihdannu " 2 viikkoa
 
Hmmm...
No mutta älä ainakaan syö määränsä enempää vaikka raskaana oletkin, ettei tulee taas lisää ylimäärästä. Jos sulla edes on ylimääräsiä kiloja. Ja miten niin ruma? Kuka niin sanoo?
 
"vieras"
No tuosta on mahdollisuus edetä vain parempaan suuntaan. :) Ala liikkumaan, vähennä herkkuja yms. Hanki kivoja vaatteita, huolellisempi meikki, uusi kampaus ja lakkaa ruikuttamasta. Ruikuttaminen rumentaa.
 
murheen alho
en itsekkään pidä itseäni kauniina tai mitenkään viehättävänä. Minulle tosin mieheni aina riitojen aika kertoo kuinka ruma läski huora olen. Jos miehesi kumminkin haluaa sinua (kun olet ihan "pihdannut"), eikä hauku, niin mistä nämä ajatuksesi johtuvat?
 
Hmmm...
[QUOTE="tiit";24726677]esim: peili ja minä..ja aivan varmasti kaikki näin ajattelee.
ja ylimäärästä varmaan 30kg (165cm ja 90)[/QUOTE]

Tuota nyt ei usko varmastikaan kukaan muu kuin sinä itse. Pienillä asioilla voi "ulkonäköään" parannella, eikä siihen tarvitse tuhlata omaisuutta. Jo syntymässä saaduille piirteille tms. emme voi mitään. Mutta sen varmaan jo tiesitkin.
 
veee
[QUOTE="tiit";24726654]no.nyt olen alussa raskaana eli laihdutuksen voi siirtää miljoonalla vuodella..
minkäs helveti naamalleni teen..ruma mikä ruma[/QUOTE]

no laihduta silti. luultavasti sussa riittää ravintoa sille vauvelillekin vaikka dietillä olisitkin.
 
etpäs
[QUOTE="tiit";24726632]olen suomen rumin nainen:( olen myös pullukka ja selluliittiä vaikka muille jakaa.
ällöän itseäni ja varmaan mieskin ällöää ( eipä ole kehunutkaan)

häpeän liikkua julkisilla paikoilla..ja en osaa pukeutua yhtään nätisti

OLEN ÄLLÖ ÄLLÖ ÄLLÖ

en ole tämän takia halukas edes seksiä harrastamaan..nytkin olen "pihdannu " 2 viikkoa[/QUOTE]

et voi olla koska se olen minä :(
 
En ole vielä nähnyt oikeasti kenelläkään rumaa naamaa. Siis, että ensimmäinen reaktio olisi HYI YÖK. Jotkut ihmiset tietenkin ovat paremman näköisiä, kuin toiset, mutta kukaan ei ole ruma.
Kyse on omasta asenteestasi. En itsekkään mikään missi ole, mutta olen huomannut, että kun oikein psyykkaan itseni uskomaan olevani kaunein nainen talossa, niin johan sen huomaa vastakkainen sukupuolikin.

9kk on ihmiselämässä lyhyt aika. Syöt nyt vaan terveellisesti ja liikut raskauden sallimissa mitoissa. Ja lupaat itsellesi, että kun vauva on maailmassa, pistät kuntoremontin aluilleen. Ja älä unohda hemmotella itseäsi. Käy kampaajalla tai vaikka manikyyrissä. Osta uusia vaatteita. Käynti kosmetologillakin varmasti piristää ilmettä :)
 

Yhteistyössä