Rumat naiset

  • Viestiketjun aloittaja "Reiska"
  • Ensimmäinen viesti
nainen
[QUOTE="Reiska";22913866]Miksi suomen naiset on rumia petolinnunperseitä? Teillä ei ole mitään tyylitajua, kun läskeinenne änkeydytte liian pieniin vaatteisiinne.[/QUOTE]

Sä olet Reiska impotentti. So sad, lörppäkulli :(
 
Kepsis
ja muuten noin niinkuin ketjuun voisin kommentoida, ketä kiinnostaa toisten kahvat, ei minua ainakaan. Kyl naises saaki olla ylimäärästä, tarvi olla mikää timmi-liisa suoraan salilta... ei sekään ny huono asia ole, mut ei se ole mikään "oletustila" mihin pitää pyrkiä että olisi jotenkin hyväksyttävämpi naisena.
 
"Reiska"
ja muuten noin niinkuin ketjuun voisin kommentoida, ketä kiinnostaa toisten kahvat, ei minua ainakaan. Kyl naises saaki olla ylimäärästä, tarvi olla mikää timmi-liisa suoraan salilta... ei sekään ny huono asia ole, mut ei se ole mikään "oletustila" mihin pitää pyrkiä että olisi jotenkin hyväksyttävämpi naisena.
Sä pansit vaikka sahapukkia, täälläkin vain vonkaat
 
Kepsis
[QUOTE="Reiska";22913905]Sä pansit vaikka sahapukkia, täälläkin vain vonkaat[/QUOTE]

Säpä et saa ees siltä sahapukilta kun olet noin rajoittunut :)

nimim. ei haukku haavaa tee :)
 
"vieras"
Minkäs sitä geeneilleen mahtaa, saati sille et kotimaassa ei tekstiiliteollisuus menesty. Kiva vetää päälle jotain Kiinassa väännettyjä rättejä jotka ei imartele kenenkään vartaloa.
 
"uneton"
No nyt meni yöunet, kun Reiska sano noin pahasti. Nessupaketti mukaan makkariin, vaikka uni ei varmasti tule. Nyt pyörii vaan päässe loputon nauha. ...olen ruma läski, jolla on liian pienet vaatteet... snif...
 
[QUOTE="uneton";22913947]No nyt meni yöunet, kun Reiska sano noin pahasti. Nessupaketti mukaan makkariin, vaikka uni ei varmasti tule. Nyt pyörii vaan päässe loputon nauha. ...olen ruma läski, jolla on liian pienet vaatteet... snif...[/QUOTE]
Ota vaatteet pois!!
 
Älliöiden kiusaksi minä uskoisin. Se on aika valloittava tunne kun tietää, että jotakin ihmistä kiinnostaa sinun jenkkakahvasi ja rumat vaatteesi niin paljon, että se oikein ahdistuu.

Välillä tekisi melkein mieli aloittaa tupakointikin uudestaan ihan vaan päivittelijöiden ja toisten elämiin puuttujien kiusaksi. Nyt vaan mennään uhallakin kauppaan ilman meikkiä läskeineen päivineen.
 

Yhteistyössä