Ruokakuvaketju

"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;28272267:
Tänään vietnamilaista kastiketta, paistettua riisiä, valkosipuli-chili-jättikatkarapuja, pikapaistettuja kasviksia, raakamarinoitua luomunautaa, wasabi-majoneesia, sambal olekia ja hillottua inkivääriä:

Laihtuukos sitä noilla sapuskoilla?
 
Keittiönoita
[QUOTE="vieras";28272290]Laihtuukos sitä noilla sapuskoilla?[/QUOTE]
Itse asiassa noissa on varsin vähän kaloreita. Lukuunottamatta wasabimajoneesia, mutta se on niin stydiä, että ei sitä voi paljoa syödä. Ja tuossa on siis kahden hengen annos, en mä yksin tuota syönyt.
 
Ihanan näköisiä ruokia teillä. Olen joutunut säästöliekillä kokkailemaan, kun keittiö on niin pieni ja ahdas, eikä ole tiskikonettakaan. Mutta kohta pääsen kunnon keittiöön ja toteuttamaan kaikenlaisia reseptejä, joita olen haalinut kasaan. Jospa vielä jaksaisin niitä kuvata ja laittaa tähän ketjuun.

Onko teillä kenelläkään blogia, josta voisi käydä reseptejä kuikuilemassa?
 
Ihanan näköisiä ruokia teillä. Olen joutunut säästöliekillä kokkailemaan, kun keittiö on niin pieni ja ahdas, eikä ole tiskikonettakaan. Mutta kohta pääsen kunnon keittiöön ja toteuttamaan kaikenlaisia reseptejä, joita olen haalinut kasaan. Jospa vielä jaksaisin niitä kuvata ja laittaa tähän ketjuun.

Onko teillä kenelläkään blogia, josta voisi käydä reseptejä kuikuilemassa?
Mulla ei paljon ole ruokia ja ohjeitakin olen laittanut vain jos pyydetään.VillaNanna tule kuitenkin kurkkaamaan
 
  • Tykkää
Reactions: Unelmavaimo
[QUOTE="vieras";28282857]Ok, samat on tietty ainekset, varmaan laitat hiivaa vähemmän. Mulla tulee usein sellainen paksuhko... Yleensä käytän durum-vehnäjauhoja ja oliiviöljyä, maku on kyllä hyvä :) Täytyy kokeilla vähemmällä hiivamäärällä ens kerralla.[/QUOTE]

Teen minä välillä paksupohjaisiakin ihan samalla määrällä. Jos oikein tuhtia pitsaa halutaan niin teen pellillisen. Nuo kaulimella tehty oikein pieniksi sinnepäin pyöreiksi levyiksi. Samasta taikinasta tulee noin kolme pitsaa kun kaulimella oikein ohueksi tekee.
 

Yhteistyössä