Ruokavaliosi?

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
ruutunappi
olen ollut lapsesta (9vuotiaasta) asti kasvissyöjä, oli helpompaa sanoa silloin syövänsä niin kuin leimautua nirsoksi. (en siis ole ennen kasvisyöntiä suostunut kuin syömään jauhelihaa ja nakkeja lihoista)
 
Sekasyöjä, vaikka hieman pienempi hiilarimäärä sopisi mulle paremmin.
Sama täällä. Liikaa leipää menee ja liian vähän proteiinia.
Muutoin vannon "kohtuus kaikessa" nimikkeeseen, menee luomua/tavallista/puolieinestä kohtuudella, tuoretta/pakastettua/kuivattua jne kohtuudella. Fanaattinen en ole minkään suhteen.

Tosin viitaten hiljattain olleeseen uutiseen, mietin hiemna liikaakin ruokavaliota ja mitä syödään. Liikaa uutisointia kaikesta ruokaan liittyvästä.
 
"sally"
http://www.livtv.fi/ohjelmat/jutta-ja-superdieetit/ruokavaliot/uutinen/gofatgo-ruokavalio-naisille-jotka-haluavat-polttaa-l%C3%A4ski%C3%A4

Viikon ollut nyt tuo ja tulee jatkumaan :)
 
"sally"
[QUOTE="sally";28027783]http://www.livtv.fi/ohjelmat/jutta-ja-superdieetit/ruokavaliot/uutinen/gofatgo-ruokavalio-naisille-jotka-haluavat-polttaa-l%C3%A4ski%C3%A4

Viikon ollut nyt tuo ja tulee jatkumaan :)[/QUOTE]

Tätä ennen vähähiilihydraattinen ollu pari vuotta.
 
Sama täällä. Liikaa leipää menee ja liian vähän proteiinia.
Muutoin vannon "kohtuus kaikessa" nimikkeeseen, menee luomua/tavallista/puolieinestä kohtuudella, tuoretta/pakastettua/kuivattua jne kohtuudella. Fanaattinen en ole minkään suhteen.

Tosin viitaten hiljattain olleeseen uutiseen, mietin hiemna liikaakin ruokavaliota ja mitä syödään. Liikaa uutisointia kaikesta ruokaan liittyvästä.
Mulla ei kulu onneksi enää kauheasti leipää, mutta olen huono tekemään kasvislisukkeita ruokien kanssa. Melkeinpä protsku+ pasta/riisi/peruna-linjalla tulee syötyä. Onneksi lapsi alkaa olla siinä iässä, että alkaa syömään samasta padasta meidän aikuisten kanssa niin ehkäpä nyt esimerkin vuoksi laittaisin aikuisille myös vihanneksia. Lapsi syö meidän perheessä ehdottamasti parhaiten, sit koirat ja sitten me muut :D
 
"Helekutti"
Karppaaja. Hyvin matalat hiilarit eivät kuitenkaan mulle sovi, niin saatan satunnaisesti syödä hedelmiäkin riippuen muun ruuan hiilarimäärästä. Tästä saa aina kuulla vittuilua, kun joku näkee appelsiinin tms.
 
Kasvissyöjä, lakto-ovo, syön erittäin vähän leipää ja muita viljatuotteita koska mulla on parempi olo ilman niitä. Syön näin koska tunnen oloni hyväksi tällä ruokavaliolla ja tottakai eläinten hyvinvointi on aina mielessä =) Yritän ostaa mahdollisimman paljon kotimaista mutta valitettavasti meikäläisen budjetti yleensä huutaa hoosiannaa kun yritän harkita luomua tai reilua kauppaa : /
 
"Tiina"
[QUOTE="vieras";28027514]Oletko sekasyöjä, kasvissyöjä vai mikä? Perustele miksi syöt kuten syöt.[/QUOTE]

Gluteeniton,keliaakikko. Kauraa onneksi voin syödä, joka aamu menee puuro.
 
"Noh"
Syön kaikkea mahdollista, niin kasvisruokaa, äyriäisiä kuin lihaakin. Broileria pyrin välttämään sen epäeettisyyden vuoksi, kaakaon ostan reiluna kauppana jne. Pieniä valintoja. Syön paljon kalaa saadakseni hyviä rasvoja. En pelkää herkkuja tai puolivalmisteitakaan. Uskon, että ihminen voi hyvin syödessään monipuolisesti.
 
Hiippari
Sekasyöjä.
Kalaa ja riistaa menee eniten. Maitoa sitten ihan liikaakin.. :p En välttele ns.roskaruokaakaan silloin tällöin.. (mussutan viimesiä mäkkärin junnu mcfeestejä..) Kun ei ota ressiä syömisistään, niin ei tuota ongelmia.
 
juuh
olen ollut lapsesta (9vuotiaasta) asti kasvissyöjä, oli helpompaa sanoa silloin syövänsä niin kuin leimautua nirsoksi. (en siis ole ennen kasvisyöntiä suostunut kuin syömään jauhelihaa ja nakkeja lihoista)
Samoin! Paitsi mä olin jo 13 ja mukana oli aimo annos maailmanpelastusfiilistä ja ympäristöhuolta. Mutta en oo ikinä lihasta tykännyt. Edelleen kasvissyöjä (kotona vegaani, muualla lakto-ovo-vege), mitä 20 vuotta myöhemmin.
 
[QUOTE="Helekutti";28027806]Karppaaja. Hyvin matalat hiilarit eivät kuitenkaan mulle sovi, niin saatan satunnaisesti syödä hedelmiäkin riippuen muun ruuan hiilarimäärästä. Tästä saa aina kuulla vittuilua, kun joku näkee appelsiinin tms.[/QUOTE]
Katopa vain, sinuakin näkee. Ja tämä ei ollut vittuilua.

Muistanko väärin, vai rekisteröidyitkö mustalla nikillä tänne joskus?
 

Yhteistyössä