Ruotsi - Kanada -jääkiekko-ottelu

Ruotsi vai Kanada?


  • Äänestäjiä yhteensä
    8
  • Kysely suljettu .
Paremman :D

luulen et hieno peli tulossa, ja toivottavasti ei ratkea heti alkuunsa, eikä mihinkään ihmeellisiin tuomarointeihin (tosin näissä kisoissa tuomarit on kyllä suht hyvin pärjänneet et ei oo pelkoa et ihan poskelleen menis ) parempi siis voittakoon :heart:
 
Mielestäni Kanada ei ansaitse voittoa, samoin kuten Ruotsi ei olisi ansainnut olympiavoittoa 2006.

Näissä tämän vuoden kisoissa Kanada on pelannut mielestäni huonosti ja koko heidän pelinsä ollut väritöntä ja hailakkaa ilman mitään sen suurempia onnistumisia. En pidä myöskään Sidney Crosbysta, joten senkin vuoksi toivon Ruotsille voittoa.
 
123456
Ruotsi, tietysti. Heja Sverige :)

Minusta on outoa tämä "ihan sama kuka voittaa, kunhan se ei ole ruotsi". Ollaanko sitä vain kateellisia vai mistä tuo naapuriviha oikein kumpuaa?

En voisi ikinä kuvitella että norskit, ruotsalaiset tai tanskalaiset toivoisivat että ihan kuka vain muu kuin naapurimaa. Vaan ollaan ihan ilosia naapureiden puolesta. Mutta Suomalaiset?
No Suomalaisten vain pitää olla sellasia k*sipäitä jotka toivoo naapureille pahaa :(
 
vie ras
Mielestäni Kanada ei ansaitse voittoa, samoin kuten Ruotsi ei olisi ansainnut olympiavoittoa 2006.

Näissä tämän vuoden kisoissa Kanada on pelannut mielestäni huonosti ja koko heidän pelinsä ollut väritöntä ja hailakkaa ilman mitään sen suurempia onnistumisia. En pidä myöskään Sidney Crosbysta, joten senkin vuoksi toivon Ruotsille voittoa.
Miten ihmeessä Kanada on pelannut huonosti? Ei ne huonosti pelaamalla kultaotteluun päässeet, saatika että voittivat vielä.

Tunnetko sä Crosbyn hyvinkin, kun et pidä hänestä?
 
Miten ihmeessä Kanada on pelannut huonosti? Ei ne huonosti pelaamalla kultaotteluun päässeet, saatika että voittivat vielä.

Tunnetko sä Crosbyn hyvinkin, kun et pidä hänestä?
Mielestäni heidän pelit ovat olleet huonoja ja mitäänsanomattomia.

Miksi sinua häiritsee se, etten pidä Sidney Crosbysta? Pitäisikö kaikista pitää? En pidä mm. hänen pelityylistään, kaatuu aina ja esittää loukkaantunutta.

Mielestäni on muutenkin outoa, että kaikista pelaajista pitäisi pitää. Jere Karalahtea ym. saa kyllä arvostella ja olla pitämättä heistä, mutta sitten jos kyseessä on Sidney Crosby niin kaikkien muka pitäisi hänestä pitää.
 
vie ras
Mielestäni heidän pelit ovat olleet huonoja ja mitäänsanomattomia.

Miksi sinua häiritsee se, etten pidä Sidney Crosbysta? Pitäisikö kaikista pitää? En pidä mm. hänen pelityylistään, kaatuu aina ja esittää loukkaantunutta.

Mielestäni on muutenkin outoa, että kaikista pelaajista pitäisi pitää. Jere Karalahtea ym. saa kyllä arvostella ja olla pitämättä heistä, mutta sitten jos kyseessä on Sidney Crosby niin kaikkien muka pitäisi hänestä pitää.
Sanoinko, että mua jotenkin häiritsee, ette pidä Crosbysta? Se on mulle aivan sama. Ihmettelin vaan, mä en osaa sanoa jostain tuntemattomasta pidänkö hänestä vai en, kun en tunne.

Ihan itse keksit tuon, että kaikkien pitäisi hänestä pitää, mä en ainakaan sellaista sanonut.

Huonolla pelillä voittaa kultaa, näìnpä. Kertoo aika paljon kuinka surkeita muut joukkueet on olleet.
 

Yhteistyössä