Ruotsissa ehdotetaan maahanmuuttajien majoittamista poliitikkojen ja vapaaehtoisten koteihin.

  • Viestiketjun aloittaja Toimisiko Suomessa?
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Kyllä se on vastuunpakoilua, jos ei halua ottaa vastuuta kun sitä tarjotaan ja mahdollisuutta parantaa asioita kuten on ennen vaaleja luvannut.
Se, ettei halua olla "moisten" kanssa tekemisissä kuvastaa hyvin kuinka ennakkoluuloinen ihminen on. Selkeästi propaganda on mennyt perille eikä nähdä sitä ihmistä "moisten" takana. No, toisaalta en minäkään haluaisi persua meille asumaan, enkä olla moisten kanssa missään tekemisissä. Mutta minä sentäs tunnenkin muutaman ja yksi on jopa ihan mukava ja fiksukin.
Kun niin kovasti kuulutat vastuunkannon perään, niin toivottavasti sinä ja sdp kannatte täyden vastuun suomalaisen hyvinvointiyhteiskunnan tuhoamisesta, joka toteutuu jo tämän vaalikauden aikana.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";26982198]Kun niin kovasti kuulutat vastuunkannon perään, niin toivottavasti sinä ja sdp kannatte täyden vastuun suomalaisen hyvinvointiyhteiskunnan tuhoamisesta, joka toteutuu jo tämän vaalikauden aikana.[/QUOTE]

Aamen :D
 
[QUOTE="vieras";26982198]Kun niin kovasti kuulutat vastuunkannon perään, niin toivottavasti sinä ja sdp kannatte täyden vastuun suomalaisen hyvinvointiyhteiskunnan tuhoamisesta, joka toteutuu jo tämän vaalikauden aikana.[/QUOTE]

Jonkunhan se on vastuu kannettava, kun mistään vaalituloksista välittämättä osa porukkaa kipittää käpykaartiin. Olisi ollut mahdollisuus vaikuttaa mutta kun ei niin ei...
 
"vieras"
Jonkunhan se on vastuu kannettava, kun mistään vaalituloksista välittämättä osa porukkaa kipittää käpykaartiin. Olisi ollut mahdollisuus vaikuttaa mutta kun ei niin ei...
Minkäs Soini sille voi jos Jyrki ja Jutta eivät halunneet kantaa vastuuta suomalaisista, vaan ranskalaisista ja saksalaisista pankeista.

Vuonna 2009 Suomen valtiolla oli velkaa noin 50 miljardia, ensi vuoden lopussa määrän arvioidaan olevan noin 100 miljardia: mites luulet käyvän kun vastuunkannon kymmenien miljardien vastuut piakkoin realisoituvat?
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";26982284]Minkäs Soini sille voi jos Jyrki ja Jutta eivät halunneet kantaa vastuuta suomalaisista, vaan ranskalaisista ja saksalaisista pankeista.

Vuonna 2009 Suomen valtiolla oli velkaa noin 50 miljardia, ensi vuoden lopussa määrän arvioidaan olevan noin 100 miljardia: mites luulet käyvän kun vastuunkannon kymmenien miljardien vastuut piakkoin realisoituvat?[/QUOTE]

Kysyinkö Timppa liian vaikeita?
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";26982487]No mitä sinä luulet, että sitten käy?[/QUOTE]

Käy kuin Kreikassa. Työttömyys nousee vähintään 25 prosenttiin ja sosiaaliturvan taso romahtaa 50-luvulle.

Valtion budjetista joudutaan karsimaan menoja 10.000.000.000 eurolla joka vuosi...
 
[QUOTE="vieras";26982505]Kaikki mamut vaan pois Suomesta! Millos se sun mies muuttaa pois?[/QUOTE]

Jos tuolta kysyisi, niin olisi varmasti heti valmis muuttamaan kotikonnuilleen, mutta minä haluan, että me asumme täällä :popcorn:
 
?!?
Nyt selkis syy sun kiukkuun: mies on työtön mamu, ahdas kunnan vuokrakasarmissa oleva kämppä, leipä sossun varassa ja sinä päivät pitkät kiljuvan kakaralauman kanssa kotona.
Mies tekee töitä niin paljon, että hyvä kun ehtii nukkumaan. Kämppä ei ole ahdas 7 henkilölle, äsken vasta muutettiin uuteen kotiin! :) Leipä ei ole sossun varassa, itsekään en ole ikinä ollut työtön. Olen kotona vain yhden kakaran kanssa. ;)

Haluatko vielä yrittää arvausleikkiä, olet siinä aika surkea! :D
 
[QUOTE="vieras";26982616]Sinulta ei siinä vaiheessa kysytä.[/QUOTE]

Mitä minulta pitäisi kysyä? Mieheni on Suomen kansalainen, ja vaikkei olisikaan, niin pohjoismaalaiset saavat hengailla muissa Pohjoismaissa aivan vapaasti.
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Björn;26982662:
Mitä minulta pitäisi kysyä? Mieheni on Suomen kansalainen, ja vaikkei olisikaan, niin pohjoismaalaiset saavat hengailla muissa Pohjoismaissa aivan vapaasti.
Ei sen jälkeen, kun persut alkaa lapioida mamuja ulos Suomesta.
 
"sivullinen"
Kyllä se on vastuunpakoilua, jos ei halua ottaa vastuuta kun sitä tarjotaan ja mahdollisuutta parantaa asioita kuten on ennen vaaleja luvannut.
Se, ettei halua olla "moisten" kanssa tekemisissä kuvastaa hyvin kuinka ennakkoluuloinen ihminen on. Selkeästi propaganda on mennyt perille eikä nähdä sitä ihmistä "moisten" takana. No, toisaalta en minäkään haluaisi persua meille asumaan, enkä olla moisten kanssa missään tekemisissä. Mutta minä sentäs tunnenkin muutaman ja yksi on jopa ihan mukava ja fiksukin.
Miten niin tarjotaan? Ei kutsuttu hallitusneuvotteluihin, väkisinkö sinne olisi pitänyt tunkea?

Miten niin ennakkoLUULOINEN? Olen ennakkoTIETOINEN. Minulla on paljon omia huonoja kokemuksia, sekä maailmanmenon seuraamisen tuomaa tietämystä moisen kulttuurin edustajista. Se EI ole LUULOA, vaan TIETOA.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";26982505]Kaikki mamut vaan pois Suomesta! Millos se sun mies muuttaa pois?[/QUOTE]

Sinuna olisin tyytyväinen, että täällä on ulkomaalaistaustaisia, jotka maksavat Suomeen pelkästään veroa 100 000 euroa vuodessa. Paljonkos sinä maksat?
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";26982711]Sinuna olisin tyytyväinen, että täällä on ulkomaalaistaustaisia, jotka maksavat Suomeen pelkästään veroa 100 000 euroa vuodessa. Paljonkos sinä maksat?[/QUOTE]

Aika vähän maksavat, sata tonnia? Itse en maksa yhtään.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";26982761]Aika vähän maksavat, sata tonnia? Itse en maksa yhtään.[/QUOTE]

Minusta se on aika paljon yhdeltä ihmiseltä vuodessa, minä en ainakaan edes tienaa tuota summaa, puhumattakaan että pystyisin maksamaan sen veroissa. Toki vain arvio, en tiedä, paljonko lentäjät tarkalleen tienaavat.
 

Yhteistyössä