Ruotuun ja raskaaksi eli laihduttavat kuumeilijat

Onnea empulinen! :)

Hieno tulos maaliskuun aurinko ja mariah33 :)

Tänne tulee varmaan plussaa ellen nyt ehdi saamaan tän viikon syöpöttelyjä pois.. Tänään kylläkin pysyny ruodussa ja seuraavalle viikolle jo ateria suunnitelma tehtynä, jossa aion myös pysyä :)
 
  • Tykkää
Reactions: Empulinen
Mä joudun nyt ilmoittaa jo tänään viikon tulokseni kun en pääse punnitsemaan aamupainoa ennen ensi lauantaita. :) En ole lähdössä lomalle, mutta olen kotoa kuitenkin pois perjantai-iltaan asti ja en viitsi puntaria kantaa mukanani. :D Tänä aamuna vaaka näytti vihdoinkin seiskaa! :) Aamupaino 79,5 kg eli pudotusta (kuudessa päivässä) -1,6 kg!! :) Tuntuu ihan älyttömän hyvältä katsoa seiskalla alkavaa lukua kun joskus oon tosiaan painanut yli 100 kg! :) Nimittäin ensimmäisellä kerralla kun aloitin Cambridgen niin mun aloituspaino oli 105,6 kg ja siihen verrattaessa oon kaiken kaikkiaan karistanut kiloja -26,1 kg!! Ja hemmetti että on hyvä olo!!! :D

Tsemppiä kaikille tulevaan viikkoon! :wave:
 
TERVETULOA KAIKKI LAIHDUTTAVAT VAUVAKUUMEILIJAT





A=aikaraja tavoitteen saavuttamiseksi, LP=lähtöpaino, TP=tavoitepaino, NP = nykyinen paino, VT= viikon tulos, S=sakkojen määrä euroina

Nimim.IkäALPTPNPvko 4S
Mariah333528.2.201598,675,079,5-1,64
tilastoija23-85,970,980,6-2
mimmi9223-68,460,066,9-0,62
pisamapeikko-1.6.2015100,689,097,3-1,72
Gillian27-101,285,099,3-0,80
maaliskuun aurinko-28.2.201581,476,479,0-0,80
fairytonia2331.10.2015120,075,099,6-1,20
[TR]


:heart::heart::heart: Plussanneet: :heart::heart::heart:
12/2014: Iltatähti2015, Minttumaari*
1/2015: Empulinen


Punnitus joka maanantai. Jos paino pysyy samassa 3 punnituskertaa tai nousee edellisestä kerrasta, niin tulee 2 euron sakkomaksu, jonka jokainen itse maksaa tietyin väliajoin Uusi lasten sairaala 2017 -hankkeen lahjoitustilille (Uusi Lastensairaala 2017). Mukaan laihduttamaan voi liittyä pitkin matkaa. Päivityspyynnöt punaisella.
 
Viimeksi muokattu:
Nonii hei, liittyisin mukaan. Taustatietoina kova laihdutusurakka ja aivan yhtä suuri edessä.... Ikää 23 vuotta,ja ylipaino kertynyt osittain lääkityksen takia, joka saatiin pari vuotta sitten lopetettua. Jos saisin vähän lisää motivaatiota tähän hommaan liittymällä tähän ketjuun. Vauvakuume on kova, ja mieskin samoilla linjoilla, mutta kummallakin on reippaasti ylipainoa. Laitan lähtöpainoksi sen mistä kaksi vuotta sitten lähdin laihduttamaan.

En osaa tällä padilla punata, mutta laitan mun rimpsun tähän perään. Punnitsen sitten huomenna uusiks, nykyinen paino on viime viikon maanantain.

Fairtonia, 23, a lokakuu 2015, lp 120kg, tp 75kg, Np 100,8kg
 
  • Tykkää
Reactions: Mariah33 ja mimmi92
Jes. Tänä aamuna 99,6kg!!
Viime maanantaista tippunut 1,2kg. Olen onnellinen. Tämä viikko meni sohvalla maateen kun kuumetauti iski. Dietistä kyllä oon pitänyt kiinni. Diettiä on nyt takana kolme viikkoa, paino tippunut 5,1 kg. Viikko vielä edessä... Sitten voi vähän hellätä tän dietin kanssa...
 
  • Tykkää
Reactions: mimmi92
Tervetuloa mukaan fairytonia, hieno tulos! Millaisella dieetillä olet onnistunut pudottamaan noin paljon kiloja?

Mua hiukan hirvittää laihtumisessa se miten esim. mahassa iho kiinteytyy. Raskausaikana se repesi aika pahasti navan molemmin puolin, joten jääköhän se sit sellaiseksi ruttukasaksi kun rasva vähenee? Parempi sekin varmaan kuin tää nykyinen olomuoto, mutta ei ihan se mitä laihtumiselta toivoo. :| Oon siis nyt laihtunut pahimmasta jo noin 12kg ja tavoitteeseen vielä pitkä matka...
 
maaliskuun aurinko Menkat kerää nestettä ja siksi turvottaa. :p Se on siis ihan normaalia. :) Mutta hieno tulos menkoista huolimatta! :wave:

Wuhuu! Onnea fairytonia satkun alituksesta!! :flower: :heart:

Ja onnea hienosta miinuksesta myös mimmi92:lle! :wave: :heart:
 
99,3 eli - 0,8 kg. Odotin kyllä parempaa pudotusta, kun oli sen verran aktiivinen liikuntaviikko ja syömiset pysyi todella hyvin ruodussa, mutta ei. Ehkä edellisen viikon pudotukseen vaikutti tosiaan lievä vatsatauti ja kehon nestetasapaino on sitten palaillut normaaliksi. Tai sitten se mun paino vaan putoaa tavattoman hitaasti, vaikka syön mielestäni tosi hyvin. Hmmhhppf.

Mut onnea pudottajille, hieno viikko niin monella!

Maaliskuun auringolle moni jo kommentoikin, että kierronmukaiset painonvaihtelut ovat ihan normaalia. Normaalina vaihteluvälinä pidetään 1-3 kg kierron aikana :)
 
Kiitos kaikille onnitelleille! Maaliskuun aurinko oon ollu dietillä jonka nimeä en tiedä, ja sitä saa pitää yllä vaan neljä viikkoa. Lyhykäisyydessään...
Aamupala: annos puuroa ja mehukeittoa (10kalorista) ja teetä / kahvia
Lounas: kanaa 100g ja vihanneksia (esim salaatti, wokki, keitto)
Välipala: rasvatonta raejuustoa ja ananasta
Päivällinen: sama kuin lounas
Iltapala: rasvatonta maitorasvaa johon on sekotettu marjoja tai puolikas murskattu banaani ja steviaa jos haluaa makeutta.
13pvä diettiä, 1 herkkupäivä, 6 pvä diettiä, herkkupäivä, 6pvä diettiä.

Lähinnä tässä pelottaa että ens sunnuntaina tämä dietti on ohi ja täytyisi nostaa päiväkaloreita reippaasti, joten mitenhän sitten käy... Onneksi tummaa pastaa ja riisiä on jo valmiiksi hommattuna, ja alle 300kcal aterioita jo katseltuna... :) pitäis vaan jaksaa uskoa...

Vaikka kiloissa ja ajassa katsottuna tää pudotus on huima, pelottaa että mitä tälle käy ja jos mun salitreenit ei riitäkkään ja jos jos jos... Kunnon päättänyt että epäonnistumisen mahdollisuutta ei tällä kertaa ole niin myös paineet on kovat. Onko muilla tätä samaa?
 
Puuh, täytyy tänne tulla valittamaan, kun muuallekaan ei voi. En pääse kärryille tästä ihmisruumiin painonvaihtelusta sitten millään. Olen mielenkiinnosta punninnut itseäni nyt päivittäin ja vaihtelu on jotain ihan käsittämätöntä. Maanantaiaamuna paino näytti 99,3, seuraavana aamuna 1,5 kg enemmän. Koko viikon aikana paino on sahannut jopa 101,2 kilossa, mutta sitten taas alempana. Tuossa ma-aamun alhaisimmassa painossa en ole käynyt kertaakaan. Tänä aamuna paino näytti tasan 100.

Ja mikä on ollut viikko? Olen nyt niukilla kaloreilla, vajaat 1500 kcal/vrk. Pelkästään tällä kalorimäärällä painon pitäisi pudota kilo viikossa. Tämän lisäksi olen liikkunut tällä viikolla todella paljon, kolmena päivänä kulutus on ollut yli 700 kcal, muutamana päivänä 500 ja yksi lepopäivä. Eli painon pitäisi tällä ohjelmalla pudota yli kilon viikossa.
Mutta mitä tekee minun kroppani? Kerää lisää painoa. Aarrgh!

Ruokavalio on siis kunnossa, syön monipuolisesti enkä ole missään vaiheessa edes kärsinyt nälkää. Ymmärrän toki, että lihaskuntoharjoittelu, jota teen kuntoliikunnan lisäksi, ei pudota painoa, vaan parantaa lihasmassaa, mutta kyllä minun järkeni mukaan painon pitäisi mennä vauhdilla alas. Mitä hyötyä koko kuurista, jos paino ei putoa. Aah! Enkä jatka näin niukilla kaloreilla kuin kaksi viikkoa enää, sitten päivittäinen kalorimäärä nousee muutaman satasen.
 
Juotko tarpeeksi ^
Keho voi myös alkaa säästölle jos kuntoilee paljon ja niukka ruokavalio, auttasko jos pitäsit mättöpäivän ja palaisit heti ruotuun?

Täällä kroppa hakee noron jälkeistä tasapainoa ja +2kg että humpsahti..
 
On ollut kerran viikossa päivä, jolloin syön reilummin. Vettä juon vähintään pari litraa päivässä. Suolan käyttökin tosi hillittyä, niin ei oikein nesteen kerääntymisestäkään pitäisi olla kyse.
 
TERVETULOA KAIKKI LAIHDUTTAVAT VAUVAKUUMEILIJAT





A=aikaraja tavoitteen saavuttamiseksi, LP=lähtöpaino, TP=tavoitepaino, NP = nykyinen paino, VT= viikon tulos, S=sakkojen määrä euroina

Nimim.IkäALPTPNPvko 5S
Mariah333528.2.201598,675,080,1+0,66
tilastoija23-85,970,980,6-2
mimmi9223-68,460,065,4-1,52
pisamapeikko-1.6.2015100,689,097,3-2
Gillian27-101,285,0100,3+1,02
maaliskuun aurinko-28.2.201581,474,076,8-2,20
fairytonia2331.10.2015120,075,099,6-0
Decca32-87,779,087,7-0
[TR]


:heart::heart::heart: Plussanneet: :heart::heart::heart:
12/2014: Iltatähti2015, Minttumaari*
1/2015: Empulinen


Punnitus joka maanantai. Jos paino pysyy samassa 3 punnituskertaa tai nousee edellisestä kerrasta, niin tulee 2 euron sakkomaksu, jonka jokainen itse maksaa tietyin väliajoin Uusi lasten sairaala 2017 -hankkeen lahjoitustilille (Uusi Lastensairaala 2017). Mukaan laihduttamaan voi liittyä pitkin matkaa. Päivityspyynnöt punaisella.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä