Ruotuun ja raskaaksi eli laihduttavat kuumeilijat

Mun täytyy nyt jättää tää ketju... Oon tehny perjantai aamusta lähtien plussatestejä urakalla ja kyllä: vahvistuu :)! 20kk siihen menikin, ei meinaa tajuta! Mutta onnea teille pudotukseen, ehkä mäkin tulen takasin vielä, toivottavasti vasta joskus ens vuonna.
 
  • Tykkää
Reactions: Mariah33 ja Gillian
Uudet mitat kun tylsää ja melkein kuukaus edellisistä :)

Vyötärö (navan korkeudelta) 69cm/ 68cm
Lantio (Pakaroiden puolivälin korkeudelta) 103cm/ 101cm
Oikea reisi (ihan ylhäältä) 60cm/ 56cm
Rintojen alta 79cm/ 76cm
Vasen hauis (puolivälistä) 28cm/ 28cm
Oikea pohje 36cm/ 36cm

Muutosta huomaa ainoastaan housuista. Pepun kohdalta on mukavasti alkanu housut lököttämään :) hyvä vaan kun se on just mun ongelmakohta..
 
Viimeksi muokattu:
Onnea Decca!

Laitan painon jo tänään, huomenna ei vaakaa käytössä. Tänään vaaka näytti 97.2 kg eli -1 kg. On vaan niin ihanaa, että paino on alkanut nyt pudota, vaikka en enää murehdi syömisestä. En ole palannut kaloreiden laskemiseen tai ruoan punnitsemiseen ja nyt näkyy tuloksia. Housutkin käyvät isoiksi, kuten Mimmillä, mutta minulla pussittaa reisien kohdalta :D
 
  • Tykkää
Reactions: mimmi92
62,5 eli +600g. Eipä yllätä kun vieläkin ähky perjantain ja lauantain sikailuista.. Oli kahdet synttärit ja alkoholiakin meni.. Onneks ei oo ainakaan kuukauteen nyt mitään juhlia tulossa :) muutto tulossa n. Kuukauden päästä (ei vielä tietoa millon uuden kämpän remppa valmis) ja illat saakin nyt kulutettua pakkaillessa :)
 
TERVETULOA KAIKKI LAIHDUTTAVAT VAUVAKUUMEILIJAT





A=aikaraja tavoitteen saavuttamiseksi, LP=lähtöpaino, TP=tavoitepaino, NP = nykyinen paino, VT= viikon tulos, S=sakkojen määrä euroina

Nimim.IkäALPTPNPvko 10S
Mariah3335-98,6-79,5tauolla6
tilastoija23-85,9-78,5-4
mimmi9223-68,460,062,5tauolla4
pisamapeikko-1.6.2015100,689,098,5+0,38
Gillian27-101,285,097,2-1,04
maaliskuun aurinko-31.3.201581,470,075,2-0
fairytonia2331.10.2015120,075,097,2-0
~SeaWind~--143,6-129,1-0
Jembbba22-91,480,089,7-0,40
Empulinen--61,9<60 kg61,9-0
PinskuPinsku22-89,463,087,1-2,30
[TR]


:heart::heart::heart: Plussanneet: :heart::heart::heart:
12/2014: Iltatähti2015, Minttumaari*
1/2015: Empulinen (km 2/15)
3/2015: Decca


Punnitus joka maanantai. Jos paino pysyy samassa 3 punnituskertaa tai nousee edellisestä kerrasta, niin tulee 2 euron sakkomaksu, jonka jokainen itse maksaa tietyin väliajoin Uusi lasten sairaala 2017 -hankkeen lahjoitustilille (Uusi Lastensairaala 2017). Mukaan laihduttamaan voi liittyä pitkin matkaa. Päivityspyynnöt punaisella.
 
Viimeksi muokattu:
61.9 kg näytti vaaka tänä aamuna. Ja tavote on tosiaan <60kg, eli mitään huimia lukuja mä en oo pudottamassa :p Voi olla et eroan jossain vaiheessa vielä tästä ryhmästä, vaikka en laihtuis grammaakaan. Lääkärin mukaan (PCO:sta huolimatta) hedelmällisesti parhain painoni ois hiukkasen korkeempi ku PCO:n dignosointihetkellä (62.5kg) ja tosiaan silloin kun keskenmenoon johtanut tärppi kävi, oli jouluherkkuja vedelty jo jonkin aikaa ja varmasti painokin pari kiloa enemmän. Taustalla mulla on anoreksiaa ja muuta mukavaa eli vaikka olen nyt normaalipainoinen (ja olisin edelleen vaikkakin painaisin alle 60kg), niin aina on takaraivossa pieni laihdutustarve..
 
Empulinen Pitäiskö sun muuttaa tavoite toisinpäin? :) :heart: Voi kai "Ruotuun ja raskaaksi" olla käänteinenkin, niin että painoa pitäisi saada vähän lisää?? :D :heart: Ja sakkoa tulisi vain ja ainoastaan sitten jos paino laskee? :D Päivitin nuo sun lukemat/tavoitteen nyt taulukkoon ja toivon sulle kaikkea hyvää; mitä sitten ikinä päätätkään. :heart:
 
Mut voi laittaa tauolle vähäks aikaa :)

Ei tuo ruokavalio tahdo enää pysyä kurissa, joten yhtähyvin voin alkaa jo nyt nostaa painoa lihaksen muodossa. Tarkotus oli alunperin päästä alle 60kg ja sit hommata pari kiloa lihasta, mutta teenkin jo nyt niin. Eli nostin kalorit n. 2200 ja siihen kunnon punttitreeni 4x viikko näin nyt ainakin kuukauden ajan :)

Myöhemmin sitten taas tarkotus pudottaa muutama kilo. Vaa'alla mun on tosin pakko käydä silti viikon välein :) eli paino saakin nyt sitten nousta.

Muok. Niin ja siis tuota painon putoamis tahtia halusin hidastaa koska kierto on nyt mennyt jotenkin sekaisin (ovulaatio tuli melkein 10pv myöhässä). En tiiä johtuuko laihtumisesta vai mistä, mutta kuitenkin. Ja se raskaaksi tulo tässä kuitenkin itellä ykkösenä..
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Mariah33
Moikka

2 viikkoa nyt takana terveellisempää ruokavaliota ja tiukkoja treenejä! :)

Lähtöpaino oli tosissaan: 89,4kg ja tänään aamulla 87,1kg eli 2 viikossa -2,3kg, nestettähän ne suurin osa on varmastikkin ollut.

Kolmivuorotyö, lapset, koti, mies ja salin yhdistämisessä on ollu hankaluutensa. Iltavuoroon mentäessä vien lapset 10.00 päiväkotiin ja menen salille ja siitä töihin. Aamuvuorojen jälkeen haen muksut ja mies kattoo lapsia illemalla jos menen salille ja jos en salille oo päässy nii olen mennyt rattaiden kanssa hölkkälenkille ja tehny kotona koti treenejä, ihana ilma on saanu liikkeelle!
Treeneissä olen keskittynyt voimailuun ja kestävyyteen, äitini miesystävä on liikunnanohjaaja ja PT joteb ollaan väännetty treeni-ohjelmaa sopivaksi.
Ruokavaliossa olen painottanut proteiinien määrää, kana pitoisia erilaisia ruokia on koko perheelle tullut tehtyä, salaatteja, kasviksia ym :)

Eikä muuta ihmeempää, pian salille lähtö ja tänään on tiedossa vähä rankempi treeni huomisen vapaa päivän kunniaksi :whistle:

Tsemppejä kaikille!

Pinja
 
  • Tykkää
Reactions: Mariah33 ja mimmi92
Hups. Laskin tarkemmin nuo mun kalorit joita luulin lisänneeni paljon (onhan se paljon edelliseen verrattuna), niin ei niistä kyllä ylöspäin pyöristämällä tullutkaan kuin 1700, vaikka 6 pientä ateriaa vedän päivässä. Täytyy siis varmaan jotain rasvaa lisätä, jos haluan plussakaloreilla lihasta kasvattaa.. Tässä nyt esimerkki eiliseltä (lähinnä itelleni kun en mitään ruokapäiväkirjaa pidä)

N.klo 5.30 skyr rahka ja paljon kahvia maidolla
Klo 8 ateriankorvike juoma ja kourallinen pähkinöitä
Klo 11 tonnikalapurkki
Klo 2 maitorahkaa 250g
Klo 17 pastaa 50g, kasviksia 300g ja raejuustoa 200g
Klo 20 keitto: 100g kinkkusuikaleita ja 200g kasviksia

Tuntuu niin hurjalta tuo ruokamäärä verrattuna mitä pari vuotta sitten vedin lihoessani, silloin söin kerran päivässä illalla ison vuoren kotiruokaa..
 
Paino on pysytellyt samassa, vaikka välillä on herkuteltukin. Hyvä ettei kuitenkaan ole noussut. Ensi viikolle voisin koittaa saada pienemmän lukeman.

Deccalle onnittelut plussasta. :)

Mulla on vielä muutama päivä aikaa jännäillä, alkaako menkat vai olisko viimein tärpännyt...
 
  • Tykkää
Reactions: mimmi92
TERVETULOA KAIKKI LAIHDUTTAVAT VAUVAKUUMEILIJAT





A=aikaraja tavoitteen saavuttamiseksi, LP=lähtöpaino, TP=tavoitepaino, NP = nykyinen paino, VT= viikon tulos, S=sakkojen määrä euroina

Nimim.IkäALPTPNPvko 11S
Mariah3335-98,6-79,5tauolla6
tilastoija23-85,9-78,5-4
mimmi9223-68,460,062,5tauolla4
pisamapeikko-1.6.2015100,689,098,5-8
Gillian27-101,285,097,204
maaliskuun aurinko-31.3.201581,470,075,200
fairytonia2331.10.2015120,075,097,2-0
~SeaWind~--143,6-129,1-0
Jembbba22-91,480,088,4-1,30
Empulinen--61,9<60 kg61,9-0
PinskuPinsku22-89,463,087,1-0
[TR]


:heart::heart::heart: Plussanneet: :heart::heart::heart:
12/2014: Iltatähti2015, Minttumaari*
1/2015: Empulinen (km 2/15)
3/2015: Decca


Punnitus joka maanantai. Jos paino pysyy samassa 3 punnituskertaa tai nousee edellisestä kerrasta, niin tulee 2 euron sakkomaksu, jonka jokainen itse maksaa tietyin väliajoin Uusi lasten sairaala 2017 -hankkeen lahjoitustilille (Uusi Lastensairaala 2017). Mukaan laihduttamaan voi liittyä pitkin matkaa. Päivityspyynnöt punaisella.
 
Moikka

22.3 Paino: 86,1kg
Edellinen käynti vaa'lla näytti 87,1kg 10 päivää sitten eli tasan kilo tullut alemmas. Punnitsen itseni silloin tällöin, pyrin käymään kerran viikossa mutta välillä unohtuu.
Kokonaispudotus: 3,3kg :) Ihan tyytyväinen olen, varsinkin kun treenaaminen on maistunut hyvin.

Tänään treenattiin lujaa vatsoja ja reisiä, kyllä tuntuukin tässä istuskeltaessa. Perjantai ja lauantain olin yövuorossa joten nyt saan nauttia 2 vapaasta :) Nyt jo olen huomannut että on jotenkin "puhtaampi" olo, varmastikkin kun ei ole reiluun 3vko koskettua mihinkään "teolliseen"ruokaan, kyllä välillä on tullut niitä hetkiä kun maistuisi pitsa ja karkki, esimerkiksi eilen herätessä yövuoro jäljiltä teki järkyttävästi mieli pitsaa. Meillä on niin että vain minä laihdutan eli mies saa syödä kotona pitsaa ym, mutta ei ole tuonut kotiin mitään tälläistä, jos syö niin syö yleensä muualla.

Eipä kai muuta, uutta viikkoa kohden!

Tsempit!

Pinja
 
  • Tykkää
Reactions: Mariah33
Hei kaikki! :wave: Mä oon nyt niin huonosti enää lukemassa tätä palstaa että pakko luopua tuosta päivittäjän hommasta! Voisko siis joku kiva ystävällisesti jatkaa sitä hommaa? :heart: Mä oon niin uppoutunut häiden suunnitteluun että vauvahaaveet on siirtyneet taustalle... :) Ja ehkä se tekee hyvää vaan! ;)

Oikein paljon tsemppiä ja hyvää jatkoa kaikille! :heart: :heart: :heart:
Tuun kyllä varmaan jossain vaiheessa tänne vielä takaisin, mutta nyt siirryn taka-alalle toistaiseksi. :)
 
Mariah33 kaikkea hyvää teille! Toivotaan että häiden suunnittelu saa plussan aikaiseksi :) meillä ainakin se hirveä stressi sai mut raskaaksi, naimisiin mennessä oli rv 3+3 (en siis silloin vielä tiennyt siitä) , eli jos vaan mahdollista niin hyvä saada ajatukset hetkeksi muualle :)

Hienoja pudotuksia tänne tullut :)

Mä taidan ens viikolla kattoa painon parin viikon tauon jälkeen. Kääk mitenhän on käynyt..
 
  • Tykkää
Reactions: Mariah33

Yhteistyössä