Rupeaisitko tyttöystäväkseni?

  • Viestiketjun aloittaja "Niko"
  • Ensimmäinen viesti
ehdotuksia
kyllä voisin. nuo asiat taitais parhaiten lähteä korjaantumaan siitä sos.tilanteiden pelon hoitamisesta (lääkitys ja keskusteluapu/terapia), mistä sitten seuraisi mahdollinen koulutus/työllistyminen sekä parempi itsetunto mahdollisesti (mikä ehkä lisäisi halua pukeutua ainakin ehjiin vaatteisiin) ja lisäksi se että kun alkaisit vapaamminen muodostaa sos.suhteita niin sekä nettiriippuvuus että ystävien puute korjaantuisi todennäköisesti (mikä taas vähentäisi keskusteluavun kanssa tuota ripustautuvuutta joka tavallaan on riippuvuutta myös) ja tästä sitten olisi lyhyehkö matka tyttöystävän saamiseen (ja siihen seksuaaliseenkin kanssakäymiseen) tai tarkemmin sanottuna kykyyn toimia tasapainoisesti parisuhteessa.
 
Nettiriippuvaisuus saa ihmisen kuulostamaan todella passiiviselta, ja ihan kokemuksesta tiedän, että sietokynnykseni aikaansaamattomaan ihmiseen parisuhteen arjessa on melkomoisen matala.

Toinen asia jonka näkisin vielä enemmän ongelmallisena, on toi ripustautuminen ihmissuhteessa.
Kokemukseni mukaan siihen usein liittyy mustasukkaisuutta toisen omista menoista, ns. lahkeessa roikkumista ja toisen tarvitsemista, mitä myös siedän äärimmäisen huonosti.

Itse olen onnellinen suhteessa silloin, kun kummallakin on myös jotain omaa elämää.

En pidä terveenä parisuhdetta, joka perustuu tarvitsemiseen, oli se sitten psyykkistä, taloudellista tai mitä tahansa.
Mun mielestä parisuhde perustuu siihen, että kumpikin on sen toisen kanssa siksi, että viihtyy ja haluaa olla, ei siksi että olisi joku pakonomainen tarve.
 
Ihan ensiksi sun tulisi hoitaa oma pää ja elämä (koulutus ja sitä kautta mahd. työpaikka) kuntoon, sitten vasta pariutumista.
Helpottaa huomattavasti naisen löytymistäkin, jos on perusasiat (sisältää ehjät vaatteet ja miksi ihmeessä pukeudut risaisiin?) kunnossa.

Nykyisellään kuulostat nk. ongelmatapaukselta.
 
  • Tykkää
Reactions: poika
"Nelli"
Hyvä tyyppi oot. Tiedostat ongelmasi. Kunhan löydät oikean ihmisen, mielenkiintosi suuntautuu oikeisiin asioihin. Ottaisin sinut haasteena, mutta olen varattu. Kaikkea hyvää....kyllä se juna vielä kulkee....halit.
 
Vierasmiess
[QUOTE="Niko";29965988]Tuli vaan mieleen, että onko minulla mitään toivoa?

Lyhyesti faktoja minusta:
-28-vuotias
-nettiriippuvainen
-pukeudun tyylittömästi ja rikkinäisiin vaatteisiin
-pitkäaikaistyötön
-ei ammattia
-huono itsetunto ja sosiaalisten tilanteiden pelko
-ei mitään kokemusta seksistä
-harvoissa ihmissuhteissa ripustautuvainen
-ei ystäviä
-äänestän perussuomalaisia[/QUOTE]
Jos olisin nainen niin miksi ei.
Ethän sinä eroa peruspalstamammasta mitenkään.

Palstamamma:
- n. 30v
- netissä aina, 2+ /FB
- ei osaa pukeutua = suomijuntti
- työtön/kotiäiti, jos töissä niin max. lähihoitaja/baaritarjoilija
- ei merkittävää koulutusta, pl. "elämän koulu FB:ssa"
- itsetunto riippuvainen miesten huomiosta
- ystäviä vain netissä
- seksistä ei tiedä muutakuin alla makaamisen ja mieheltä panon vaatimisen
- riipuvainen myös "ystäviensä" hyväksynnästä
- äänestää mikä sattuu olemaan muotia koska ei tajua politiikasta mitään.

Naiselle tuo on OK, koska heilä on nahkaräpsä housussa, mies sen sijaan olisi hylkiö tuollaisella listalla. Tasa-arvo, ughh!
 
Vierasmiess
Peniksen koko ei vaikuta millään tavalla pariutumiseen. Sen tärkein vaatimus on naaraan halu ja hedelmällisyys. Koosta jauhaminen haluttomien kuivavittujen propagandaa. :)

Jumppaa jumppaa tytöt, kyllä se siitä!
 
viieras
Aloin. En alkais enää.
Netissä tapasin miehen. Sovittiin treffit. Mukavaa oli. Muutettiin yhteen.
Mutta se netti.... kun se vaan on niin tärkeä. Keskustelupalstat, nettipelit..

Se syö naista.
Vielä viikko sitten sain viestin että miestä harmittaa ero ja kun ei osannut puhua vaikka siinä olin.
Erosta nyt jo kuutisen vuotta.
 
SaimaHarmaja
En. Minun on hyvin vaikeaa ymmärtää perussuomalaisten ajatusmaailmaa.
Jos taas mietin noita muita ongelmia elämässäsi, niin sinä et itse taida olla valmis parisuhteeseen. Mitä jos kävisit mtt:ssä hakemassa apua ahdistuneisuuteesi ja pelkoihisi ja alkaisit pikkuhiljaa rakentamaan elämääsi uudelleen.
 
......
Kuulostat hiukan exältäni, ja siis vastaus on ei. Et ole onnellinen, joten et voi tehdä toistakaan onnelliseksi.
Ei mua tarvitse tehdä onnelliseksi, parisuhteet eivät ole sitä varten. Niissä tuetaan toisen ihmisen onnellisuutta, ja toki sitä sopii odottaa kumppaniltakin.

Aloittajankaan ei pidä olettaa, että pelkkä parisuhde korjaisi kaikki ongelmat (oletan nyt, että aloittaja kokee ainakin osan luettelemistaan ominaisuuksista ongelmiksi elämässään). Kuitenkin se voi siihen motivoida.

Itse sanoisin, että perussuomalaisten äänestäminen kuulosti tuossa listassa pahimmalta, ja senkin voi jotenkin perustelemalla vielä hyväksyä. Muuten ratkaisee se, miten suhtaudut tilanteeseesi, aiotko tai haluatko sen muuttuvan, uskallatko tarttua sinulle heitettyihin aloitteisiin ja millainen ihminen olet pohjimmiltasi.

Sanoisin, että toki mahdollisuuksiasi voit vähän parantaa esimerkiksi mahdollisesti suhteellisen ruokkoamatonta ulkomuotoa siistimällä. Kuitenkin täytyy ottaa huomioon, että tuskin tulet koskaan nappaamaan (ja tuskin haluatkaan) tiukan tyylitietoista, ulkoisiin tekijöihin tukeutuvaa ihmistä, jolle ura on todella tärkeä asia, joten siinä mielessä sinulla on hyvinkin toivoa.

Oma mieheni ei ollut erityisen sosiaalinen, kokenut ihmissuhteissa (ts. täysin kokematon), pukeutui mielestäni vähän kehnosti (mutta ei juuri kehnommin kuin minä itsekään, ainoastaan vähän tyylittömämmin) ja käyttäytyy mielestäni edelleen toisinaan vähän ääliömäisesti. Silti olen hänen kanssaan onnellinen. Ei minun tehtäväni ole toista ihmistä muuttaa. Muutumme molemmat elämän mukana, joskus samaan suuntaan, joskus vähän eri suuntiin, mutta opimme koko ajan paremmin hioutumaan yhteen.

Jos uskot, että voit nettiriippuvuutesi eteen edes haluta tehdä jotakin, niin mikään ei ole mahdotonta. Kaikki (naisetkaan) eivät edes halua olla yltiösosiaalisia, joten sekään tuskin on ongelma. Minusta on ihanaa, ettei ympärillä pyöri koko ajan ihmisiä ja joskus osataan olla hiljaakin.

Tsemppiä siis! Älä lannistu, vaikka joutuisit etsimään vielä jonkin aikaa. Asenteesikin jo ratkaisee paljon. Ja jo yrittäminen on sinänsä palkinto.
 
naapurin elina
[QUOTE="Niko";29965988]Tuli vaan mieleen, että onko minulla mitään toivoa?

Lyhyesti faktoja minusta:
-28-vuotias
-nettiriippuvainen
-pukeudun tyylittömästi ja rikkinäisiin vaatteisiin
-pitkäaikaistyötön
-ei ammattia
-huono itsetunto ja sosiaalisten tilanteiden pelko
-ei mitään kokemusta seksistä
-harvoissa ihmissuhteissa ripustautuvainen
-ei ystäviä
-äänestän perussuomalaisia[/QUOTE]


Luletko että meistä tulisi hyvä pari?

- 26 v
- ei riippuvuuksia
- maisteritason koulutus (okei gradu vielä kesken), hyväpalkkainen ja mielekäs työ
- hyvä itsetunto (vuosien terapian ansiosta kyllä :D)
- takana pari pitkää suhdetta, ja myös paljon kokemusta seksistä
- itsenäinen ihminen, ahdistuu ripustautujista
- paljon hyviä ystäviä, joista olla onnellinen
- äänesti eurovaaleissa vasemmistoliittoa.

Niinpä. Ei sussa varmaan mitään vikaa ole, mutta elämäntilanne ja esim arvomaailma taitaa olla aika erilainen.

Ylipäätään ennen kuin hankkii tyttöystävää, kannattaa hoitaa oma itsetunto ja elämä kuntoon. Silloin suhteetkin on paljon parempia :)
 

Yhteistyössä