rusehtavaa vuoto

  • Viestiketjun aloittaja h-hetki lähestyy
  • Ensimmäinen viesti
h-hetki lähestyy
mulla on synnytys tosi lähellä ja nyt on pari päivää tiputellu ruskeaa vuotoa, aika vähän mutta näkyvästi. eikö sen pitäisi olla merkki jostain että kohdunsuu kypsyy tms, onko muilla ollut ko vuotoa ennen synnytystä?

kiitos!
 
se merkkaa sitä että synnytys on käynnistymässä,itse säikähdin esikkoa odottaessa kun laitoksella rupes yhtäkkiä verta tulemaan niin sanoivat että se on vain synnytyksestä johtuvaa ettei tarvi säikähtää.
 
Rusehtavaa vuotoa?
Onko teidän vuotonne selvästi punaruskeaa(että joukossa on verta)?
Itsellä tullut jo pitemmän aikaa kellertävää valkovuotoa(vaiko limatulppaa?!) ja tänään se muuttui rusehtavaksi (en kylläkään verta näe siinä).
On sellaista vaalean ruskeaa... Mihin liittyy? Onko samaa?
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.03.2007 klo 18:29 tyhmä kirjoitti:
Rusehtavaa vuotoa?
Onko teidän vuotonne selvästi punaruskeaa(että joukossa on verta)?
Itsellä tullut jo pitemmän aikaa kellertävää valkovuotoa(vaiko limatulppaa?!) ja tänään se muuttui rusehtavaksi (en kylläkään verta näe siinä).
On sellaista vaalean ruskeaa... Mihin liittyy? Onko samaa?
Ihan samalta kuulostaa. Limatulppaa on sekä sellaista kellertävää että rusehtavaa versiota. Sitten vielä lopussa voi muuttua ihan punertavaksikin.
 
huli
mulla ainakin ihan verta on mukana..pari kertaa on tullut ihan puhdasta verta,niinkun ois menkat,vähän säikäytti ekal kerral niin,että lääkäriin lähtö tuli täyttä vauhtia..
 

Yhteistyössä