rv 11+0 veristä vuotoa

wowwa
Kannattaa soittaa ja kysyä päivystyksestä mtu 99% varmuudella sanovat ettei mitään voi tehdä ja pakko seurata kotona. Jos tulee kovat kivut niin päivystykseen. Onko kipua ja miten paljon tulee vuotoa?
 
Pienet veriset vuodot ovat kuta kuinkin normaaleja/yleistä raskauden aikana. Joillakin voi vuotaa ihan reippaastikin ja vaikka läpi raskausajan ja silti ovat saaneet ihan terveitä lapsia.
 
Ei oo kipuu. Vuoto oli sellasta osittain vedensekaista, mutta kuitenkin seassa ihan verta. Nyt pyyhittäessä tulee haaleeta viirua. Voiko tulla kohdunsuulta, seksii kun on nyt tullu harrasteltuu. Onko tässä nyt toivoa...? Määrältä ihan sen verran että luulin, että lirahti pissaa housuun.
 
Viimeksi muokattu:
ei eie eiii
älä oo huolissas. mullakin raskauden alussa tuli vaaleanpun. seksin jälkeen ja olin jo valmis kaavintaan suurinpiirtein.. seksin jälkeen noi voi käydä, varsinkin alussa mut pidättäytykää nyt kuiteskin yhdynnästä.. en soittais tai menis päivystykseen vaan seuraat kotona.. mulla keskenmeno/tuulimuna alkanut ruskealla vuodolla ja sit kipu..
 
dsdds
Mulla tuli myös vuotoa noihin aikoihin ja sain seksikieltoa. Eli nyt sekstatkaa muulla tavoin kuin yhdynnällä... ja lepäilet. Mulla oli lopulta istukka niin lähellä kohdunsuuta että piti olla kauemminkin ilman seksiä. Lisäksi menin pöljä aloittamaan omegat jotka ohensi mun verta liikaa.
 
Tilannepäivitys. Vessassa verta tippuu ihan pyttyyn ja paperiin jää kirkasta verta. En nyt jaksa uskoo et johtuis vaan seksistä. Kipuja ei edelleenkään ole. Soitan huomenna neuvolaan, tänään en mihinkään lähde, kun ei tälle mitään mahda jos keskenmeno on.
 
Blondi misu
Joku suoni siellä kohdun tienoilla voi mennä rikki ja vuotaa ihan kunnollakin - vaikuttamatta sikiöön mitenkään.. Aika kylmähermoinen olet, jos maltat vaan kotona odotella. Itse kyllä kävisin polilla ( riippuu tietysti matkasta ja tilanteesta kotona) vaikka totta on, ettei mitään voi tehdä niin tietäisin silti tilanteen.. Toivotaan että kaikki on hyvin.
 
vierrailija
Mulla oli noilla viikoilla kans kirkasta veristä vuotoa päivän verran. Pyttyyn holahti ja sidettä pidin. Kaikki olivat varmoja keskenmenosta, minäkin. Terve vauva syntyi, eikä vuodon syy selvinnyt koskaan.
 
vierasd
Mulla oli 3. raskaudessa iso hematooma joka juurikin alkoi vuotamaan rv11+0. Verta tuli ihan lotisemalla hyytymien kera. Hematooma vuoteli aina rv21 asti liki päivittäin.

4. raskaudessa kävi sama homma viikkoa aiemmin, mutta silloin oli kyse toisen alkion keskenmenosta. Vuosi aivan samalla tavalla kuin hematooma.

Molemmista raskauksista on syntynyt täysiaikainen terve vauva <3

Peukut pystyssä, kaikki voi olla aivan hyvin.
 
Meillä on äitiyspoli seuraavas kaupungis, enkä yksin haluais lähteä, kotona kuitenkin kaksi alle kouluikäistä joita on miehen jäätävä hoitamaan. Harmittaa kun täällä maalla on yksinkertaiset asiat tehty hankaliksi.
 

Yhteistyössä