Rv 12+ ja edelleen huono olla. Koska helpottaa??

  • Viestiketjun aloittaja "joops"
  • Ensimmäinen viesti
"joops"
Väsyttää, vituttaa, kuvottaa, närästyttää, röyhtäyttää, ummettaa. Ei vaan jaksa enää. Etenkin tämä pakkosyöminen on ihan hirveää, koko ajan pitää syödä että paha olo pysyy edes jotenkin kurissa enkä oksenna ja pyörry samaan aikaan. Tänään esim. olen syönyt jo piltin, 4 leipää päällisineen, 2 näkkäriä, 2 tomaattia, 4 lakupötköä, juonut litran vettä, 2 karjalanpiirakkaa... ja nyt menossa jo lautasellinen makaronilaatikkoa. Turvottaa ja tuntuu kurjalle.
 
vierass
Mä NIIIIN tiedän ton tunteen!! Mulla helpotti esikoisesta rv22 ja kuopuksesta rv24, joten pitkiä oli oksennusviikot. Mutta sen unohtaa kyllä sitten kun helpottaa (tosin tunnustan tokaa alkaessani odottamaan että oli kamalampaa kuin muistin ja jotenkin musertavaa kun tiesin että saattaa mennä kuukausia ennen kuin helpottaa).

Tsemppiä! Tasainen syöminen ja juominen auttaa, älä niitä mahd. kertyviä kiloja murehdi.
 
Kuopuksesta taisi kestää kolme-neljä kk kuvotus ja oksentelu. Kun se kuvottava olo iski päälle, oli aivan sama söikö vai ei, tiesi että kuitenkin kohta menee oksentamaan. Söinkin siis vaan sellasia ruokia, joita oli suhteellisen kiva oksentaa (esim kaakao ja suklaavanukkaat).

Toisaalta entisellä naapurilla oksentelu ja kuvitus kesti läpi odotuksen han loppuun saakka ja oli välillä niin pahana, että oli sairaalassa tiputuksessa kun ei mikään kestänyt sisällä. Tuohon nähden itse pääsi tosi helpolla.
 

Yhteistyössä