Rv 31 menossa, vauva edelleen perätilassa

  • Viestiketjun aloittaja a.p.
  • Ensimmäinen viesti
a.p.
Milloin sen "kuuluisi" kääntyä raivotarjontaan?
Viimeksi olen käynyt neuvolassa rv 27+ ja silloin siis oli vielä perätilassa, mutta liikkeistä päätellen on edelleen. Vai miten ne liikkeet muuttuu kun vauva kääntyy? Potkut tuntuu edelleen tosi alhaalla ja varmaan tällä hetkellä vauva on jalat mun selkärankaan päin koska potkut tuntuu suolistossa, vai miten sen ilmaisisi.. kumminkin jossain "syvällä". Ja muutenkin liikkeet ovat nyt erilaisia kun muina päivinä, en tunne niitä niin hyvin..
 
vv
Mulla kääntyi lopulllisesti raivotarjontaan rv 35. Kai se vähän riippuu lapsen ja kohdun koostakin miten pitkään mahtuu kääntyilemään. Kaverilla käännettiin rv 34 ja hyvin onnistui, nyt vaan odotellaan syntyväksi päivänä minä hyvänsä =)
 
rv31
Neuvolassa seuranta 2 viikon välein, neuvolan täti sanoi, ettei edes hyödytä tarjontaa katsoa, kun pyörii ees taas. Viikolla 37 ultra ja synnytys tapa arvio, sitä ennen en kyllä murehdi, sen verta vilkas kaveri ettei siittä nyt ota selvää...
 
a.p.
Mulla tää vauva on ollut koko raskauden ajan perätilassa. Tai siis aina kun on katsottu. Ja potkuja ei ole koskaan ylhäällä tuntunut.. Toivon vaan että kääntyisi (pysyvästi) ettei joutuis sektioon. Vaikka voihan perätilavauvaakin alakautta synnyttää mutta silti. Mut ehkäpä se vielä kääntyy :)
 
Meidän tyttö kääntyi oikeinpäin 2 päivää ennen synnytystä viikoilla 39+5 :D Eli ei kannata vielä hätääntyä, se voi siellä vielä kääntyillä muutamaankin otteeseen, ja vasta ennen synnytystä otettavassa ultrassa tiedetään varmaksi onko pikkuinen jo oikein päin :) Onnea odotukseen ja tsemppiä ja voimia synnytykseen! :) <3
 
"Pusse"
Mulla oli edellinen ultraus viikolla 32 ja sillon vielä oli vauva perätilassa. Viime viikosta asti liikkeet tuntuneet hyvin paljon tossa rintojen alla, joten uskalsin jo toivoa että olis kääntynyt, mutta tänään tuntuu siltä että vauva olis ihan erilaisessa asennossa, niinkun tossa rintojen alla olis nyt pelkkää tyhjää.

Onneks huomenna on taas ultra, rv 36+2, hermostuttaa ihan hulluna jos se onkin takasin perätilassa... Mutta pitkälle loppuun asti ne näköjään jaksavat tehdä kuperkeikkojaan, eli ei menetetä vielä toivoa =)
 
Mulla viikkoja 30+2 ja vauva perätilassa. Viimeks oli 27+3 kun neuvolassa kävin, eka kerran RT, ja en kyllä ollut huomannut mitään muutoksia liikkeissä. Mut nyt luulen aika vahvasti että vauva on taas PT, koska liikkeet tuntuu tosi alhaalla ja ikäänkuin pää tuntuu välillä rintalastan alla ja potkut sitten alamahalla. Vaikka mistäpä sen varmaksi tietää :)
 
"vieras"
[QUOTE="äippä";22886793]Mulla perätila huomattiin tokalla neuvolalääkärikäynnilla. Saatiin käännösyritysaika 36+5 paivälle ja se olikin kääntyny ite raivotarjontaan.)[/QUOTE]


Just sama kokemus ja tarina samoilla viikoilla plakkarissa. :)
 

Yhteistyössä