Rv 34+4 ja hirveä kipu rakossa välillä:(??

Mistä ihmeestä johtuu että tänään on välillä tullut äkillinen inhottava kipu aivan alavatsaan ja etenkin rakkoon, siis tekee _todella pahaa_, rakkoa viiltää ja kirvelee (naama meni kaupungilla väkisinkin irvistykseen) ? N. 6 tuollaista vihlaisua oli ja samalla sellaista paineen tunnetta ihan alhaalla. Harkkasuppareita on ollut tavallista enemmän ja nyt tuli tuo rakkojuttu. Voisiko olla pissatulehdus (pissaaminen sujuu kuitenkin normaalisti)? Vai mistä johtuu? Esikoista odotan niin ei hajuakaan mikä on normaalia.
 
Mulla oli myös..
Mullakin oli sellaisia ihme tuntemuksia rakossa 28 viikosta edespäin. Aamulla kun nousi sängystä, sattui ja jos vaan teki jotain äkkinäisiä liikkeitä niin kamala viilto. Luulin että mulla on virtsatientulehdus vaikkei kirvellytkään. Sitten kätilö sanoi että niiden liitosten venymiskipuja jotka tulee kun tekee äkkinäisiä liikkeitä. Voisiko olla näitä?
 
vieras
En osaa sanoa, itsellä menossa 25. raskausviikko ja mulla tekee kipeetä jos rakko on täynnä. Helpottaa siis kun käy pissalla. Sun kannattais varmaan käydä pikapissitestissä neuvolassa?
 

Yhteistyössä