rv 35+0 helppiä

ja on semmone probleema ku tuli viime lauantai aamuna verta,mutta vain sen kerran mitä kävin aamu pissillä..kävin sen jälkeen sairaalalla jossa ne vain katto sisälle (ei ultra) ja sano etä kohunsuu on kiinni..ettei mitään hätää..no..mä eilen aamulla heräsin,kävin veskissä ja sitten lens yrjöt muutaman kerran,,sitte menin takasi nukkumaan aika kovien maha kipujen kans.,mutta ne meni ohi ja pystyin nukahtaan uuestaan..sitten ku myöhemmin heräsin..olin about tunin ollu hereillä niin tuli taas huono olo ja piti käyä yrjöllä..mutta muuten olo ihan normaali..sitten tänään huomasin että on hieman värillistä valkovuotoa niinkui tummaa..ja kun mua on kutittanu tuota alapäätä niin ajattelin jos on hiiva oon sitä rasvaa laittanu...mutta kun tälä ne ei ota mitään testejä niin haluisin vain teiltä saaja tietää jos tiiätte jotain näistä mun oireista? onko limatulppa menossa...oisko synnytys lähellä..? mulla muuten on ihan ollu jo viikosta 15 asti tullu supistuksia joka päivä..että niistäkään ei saa selvää..
 

Yhteistyössä