rv 35 ja mahan tuntemukset - synnytyskö?!

  • Viestiketjun aloittaja nytkö jo?
  • Ensimmäinen viesti
nytkö jo?
rv 35 tosiaan menossa ja tunti sitten heräsin mahatautimaisiin tuntemuksiin (kylmä hiki, aaltoilevat kouristukset mahassa). maha kyllä tyhjeni, mutta "kouristelumainen" olo jäi alavatsaan. jokin aika sitten kouristelu kuitenkin tasoittui menkkamaiseksi jomotukseksi, osin reisiin ja alaselkään.

mitään säännönmukaisuutta kipuilussa ei kuitenkaan tunnu olevan. menkkamainen jomotus on ja pysyy, epäsäännöllisin väliajoin tulee hieman kovempia kipupiikkejä (saattavat kestää 5-10min. kerrallaan)

ei kait tämä vielä ihan itse asiaa ole?
 
ap
Jotenkin tekisi mieli vielä odotella, jos se nyt onkin jotain mahatautia vain sitten... :/ Kivut ovat itsessään nimittäin tosi lieviä, lähinnä vain näillä viikoilla jokainen nippauskin ohjaa ajatukset sinne tiettyyn suuntaan...
 
soita sairaalaan!
mielummin käyt turhaan näytillä kun manaat jälkeenpäinj. Jos meinaa synnytysl käynnistyä niin ehtivät ehkä vielä estellä/kypsyttää vauvan keuhkoja. Tsemppiä!
 
rv 29+5
Juu todellakin voivat.. Kyl ne sitten muuttuu kun alkaa todella tehdä kohtu töitä. Jokaisella omanlaisensa. Soita ihmeessä nyt sinne synnärille, kyl ne siellä sitten varmistavat onko tosi kyseessä vai ei.. Onnea koitokseen!!
 
Yksvaan
Mulla keho tyhjentää mahaa aika säännöllisesti tässä pitkin raskautta, mistä lie johtuvaa.
Olen tietty tyytyväinen, ettei tarvi kovistella ja pukamatkin säilyy inhimillisenä. Rv 34+1
 

Yhteistyössä