Rv 5+0 ISO VATSA

Turvotusta epäilisin, mulla oli alussa ihan järkky pötsi joka sitten tosin ei ikinä kunnolla laskenut ja muuttui kiinteäksi palloksi. Näin kaikista kolmesta :) Esikoinen tosin oli alussa selvästi pienempi, toista ei piiloteltu enää ja tää kolmas.... joo, eipä jäänyt kellekään arvoitukseksi joiden kanssa olin tekemisissä vaikka olisin niin toivonut.
 
turvotusta epäilen ellei sitten ole tuplahyökkäys tulossa :) miulla oli noilla päivillä kans ihan kamalan iso maha ja hieman jo ehdin murehtia kuinka muka pystyn asian salaamaan ? mutta nyt 5+6 turvotus on poissa...
 
turvotusta juu, itellä ihan sama tosta kakkosesta. ekassa alko maha näkyä vasta joskus rv 18 paikkeilla. jos pieni ikäero tulossa ni sillon varsinki maha pompsahtaa helpommin ku kroppa ns muistaa edellisen raskauden, näin sano neuvolan th ku ihmettelin jättimahaa alkuvkoilla.
 
Kun itte kattelin tuolta Ammuskan aloittamasta ketjusta kuvia niin tuli ihana tunne etten olekkaan yksin tän palloni kanssa :D Mulla oli ihan hirveän iso maha 5-6 ja nyt taas 12+ valtava :D Ihan yksi tapaus ja vielä esikoinen niin ei pitäisi vissiin tämmöstä pötsiä olla... kuvaa en kykene nyt ottamaan.

Namppis 12+2
 

Yhteistyössä