Rv 5+3 ja eilen tuli veristä vuotoa :/

  • Viestiketjun aloittaja "Ninni"
  • Ensimmäinen viesti
"Ninni"
Vuotoa tuli kerran, sellainen pieni holahdus, hetken sen jälkeen ruskeaa. Tänään ei enää mitään. Kipuja ym ei ole ollut. Mitä luulette, onko peli menetetty ja kyseessä tuulimuna tai keskeytynyt keskenmeno. Ei varmaan hyödytä mitään soitella neuvolaan, käskevät vain tarkkailla tilannetta?
 
Hmph
Mulla noilla viikoilla oli pientä vuotoa viikon verran. Olin tietty ihan paniikissa ja soitin neuvolaan jossa sanottiin että alussa voi olla vuotoa ja voi tarkoittaa jotain tai sitten ei. Eli ensimmäisessä ultrassa se selviäisi eli 10-12 viikolla. En voinut odottaa epätietoisena noin kauan, joten menin ultraan yksityiselle viikolla 6+jotain. Vuoto oli samana päivänä loppunut ja siellähän sen pieni sydän löi <3 .

Mutta ei noista voi tietää ellei käy lekurissa, joko odottelet mitä tapahtuu tai sitten menet lääkäriin.
 
Mulla tuli tässä kolmatta odottaessa (nyt viikolla 10+6) ihan alussa holahdus verta, joka muuttui pian ruskeaksi vuodoksi. Kävin yksityisellä alkuraskauden uä:ssä, ja lääkäri kommentoi vuodosta niin että kuulostaa normaalilta ja vuotoa voi tulla vielä myöhemmässäkin raskauden vaiheessa, jopa runsasta vuotoa. Mulla oli vielä tuon vuodon kanssa kipujakin.

Keskeytyneessä raskaudessa mulla alkoi ruskealla vuodolla jota tuli muutaman päivän joka muuttui sitten veriseksi.

Uskon ja toivon että sulla on kyseessä ihan harmiton vuoto, joka voi olla ihan tavallista ja alkuraskauteen kuuluvaa, kerta kipujakaan ei ollut ja vuoto on lakannut.

Sinuna kävisin varmaan ultrassa viikolla 7+ tarkistamassa tilanteen..
 

Yhteistyössä