rv 6+3,ja vaalenpunainen verinen tuhruvuoto..tarkoittaako keskenmenoa??

Mulla on alkanut keskenmenot tollasella tuhruttelulla ja selkäkipuilulla.

Lääkärit kuitenkin sanovat aina, että ei tarvitse huolestua, ellei tule kirkasta verta ja kovia kipuja. Monilla voi olla noita alkuraskauden vuotoja hyvin menevissäkin raskauksissa.

Seuraile rauhassa tilannetta, jos vuoto muuttuu runsaaksi ja kivut tulee koviksi, niin sit lääkäriin. Toivottavasti on harmitonta:hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja PieniTytönTylleröinen;25059539:
mulla on edellisissäkin raskauksissa vuotanut iahn kirkasta vertakin..mutta silti on huoli kamala,ja miks just nyt kun on vkl.ei mikään ultrauspaikka ole auki edes....
Mä kokemuksesta tiedän ton tunteen. Tuossa vaiheessa valitettavasti kuitenkaan ei oo mitään tehtävissä, jos huonosti käy. Yritä jaksaa odottaa ja toivoa parasta.
 
"abc"
Mulla tais alkaa molemmissa raskauksissa juuri 6+3 tai 6+4 päivinä ja jatkui monta viikkoa, siis niin pitkään kuin aamupahoinvointiakin. Ennen ekaa neuvolakäyntiä sitten aina loppui. Oliskos ne neuvolakäynnit olleet jollain 10+ tai 11+ viikolla (ei muista enää). Mulla oli lähinnä rusehtavaa tuhruvuotoa. Kävellessä saattoi tulla enemmänkin. Johtui vissiin kohdunsuulla olevasta istukasta ja seksiä ei suositeltu harrastettavaksi. Vissiin joku varotoimenpide. (siis yhdyntä, kyllä muuta sai tehdä) Ekan kanssa kieltoa ei ollut ja tokan kanssa oli, vaiks oli ihan samat jutut...kai vähän siis lääkäristä kiinni. Mut hyvin sujui raskaudet.
 
"vieras"
Mulla alkoi keskenmeno vaaleanpunaisella vuodolla jota tuli vain pyyhkiessä. selkä tosin oli ihan järjettömän kipeä (sairaslomalle jouduin sen takia). viikkoja oli jotain 6+. rv 8 muuttui sitten iha vereksi jolloin todettiin keskenmeno
 
"nelonen"
kun olin rv7 mulla tuli verta kuin pissaa siihen heräsin. noh kävin ultras ni selkis että olin odottanut kaksosia ja että toinen oli mennyt kesken tämän vuoksi sitten kävin useammin ultras kun seurasivat että pussukka menee itsestään pois. toinen selvinnyt laps syntyio rv36+6 ja terveenä ja normaali kokoisena
 

Yhteistyössä