Rv 9+4 oireet loppui/väheni

Moikka! Oon tänään rv 9+4 ja tänään ei ollut aamupahoinvointia, joka alkoi noin rv 6-7 ja oli todella rajua, mutta tänään ei oikeastaan mitään. Myös nännit ovat olleet tosi arat mutta sekin tuntuu kadonneen tai ainakin vähentyneen. Väsymystä, pieniä nippailuja ja etovaa oloa ainakin vielä on mutta silti on kova huoli keskenmenosta. Eilen oli eka neuvola ja tänään soitan myöhemmin ekan ultra ajan eikä yksityiseen ole varaa mennä aiemmin. Auttakaa, olenko aivan vainoharhainen!?
 
Moikka! Oon tänään rv 9+4 ja tänään ei ollut aamupahoinvointia, joka alkoi noin rv 6-7 ja oli todella rajua, mutta tänään ei oikeastaan mitään. Myös nännit ovat olleet tosi arat mutta sekin tuntuu kadonneen tai ainakin vähentyneen. Väsymystä, pieniä nippailuja ja etovaa oloa ainakin vielä on mutta silti on kova huoli keskenmenosta. Eilen oli eka neuvola ja tänään soitan myöhemmin ekan ultra ajan eikä yksityiseen ole varaa mennä aiemmin. Auttakaa, olenko aivan vainoharhainen!?
Hei, itselläni katosi oireet noihin aikoihin. Ja luin että oireet voivatkin kadota. Raskaus päättyi kuitenkin keskenmenoon. Nämä ovat kovin yksilöllisiä asioita joten se mitä jollekin tapahtuu ei välttämättä tapahdukaan toiselle. Usko siis, että kaikki menee hyvin, muuta ei voi. Tsemppiä!
 
Mulla ei ole ollut koko aikana kovin voimakkaita oireita. Vaimeat oireet alkoivat jo 3+5 ja siinä ne on keikutellen tulleet ja menneet. Nyt 12+4 ja oireet lähes kadonneet - alkoivat kadota jo ainakin pari viikkoa sitten. Välillä nyt myöhemmin on tullut yksittäisiä yllätyspäiviä, että oireita onkin ollut enemmän. Tänään ultrassa katsottiin, että pikkuisella oli kaikki hyvin. Eli ei kannata huolestua liikaa.
 

Yhteistyössä