Rv 9+5 verinen vuoto

  • Viestiketjun aloittaja nyt pelottaa
  • Ensimmäinen viesti
nyt pelottaa
Apua, onko normaalia että tulee veristä vuotoa tässä vaiheessa?
Kävin äsken vessassa ja paperiin tuli kirkkaanpunaista verta ihan kunnolla.

Mitä mä nyt teen? Kuuluuko keskenmenoon aina kivut?
Mua pelottaa nyt niin paljon
 
"vieras"
Jos kesken menee, niin kyllä kipuja alkaa tulla ennen pitkää. Usein alkuraskauteen (valitettavasti) kuuluu verenvuoto. Usein harmitonta, mutta tietysti säikäyttää. Koita olla murehtimatta ja seuraa tilannetta. Tsemppiä! :)
 
"Mie vaan"
Jos verta ei tule kuin pyyhkiessä niin älä hätäile. Jos verta alkaa tulemaan runsaammin kuin kuukautisissa niin soita päivystykseen heti vaikkei kipuja olisikaan!
 
Valitettavasti minulla ei keskenmenneeseen raskauteen kuulunut minkäänlaisia kipuja, vaikka vuotoa oli koko raskauden ajan enemmän ja vähemmän...alkio pysyi matkassa, kunnes ultrassa todettiin sen kuolleen...Edes lääkkeet joilla alkio poistettiin ei tehnyt kipuja...

Mutta toivotaan,et sinulla kaikki hyvin...
 
.........
Minulla alkoi km myös pelkällä harmittoman oloisella verenvuodolla. Parin päivän sisään vuoto lisääntyi ja tuli aaltomaiset kovat kivut.

Tsemppiä ja toivotaan kovasti että olisi vain jotain pikkuvuotoa josta ei haittaa.
 
"niina"
Minulla toinen raskaus loppupuoliskolla menossa,ja sekä tässä että ensimmäisessä tullut muutamaan otteeseen alussa vuotoa kertarysäyksellä ihan kunnon määrä, ja pientä tuhruttelua ollut myös. Kummassakaan raskaudessa ei ole ollut siis kyse keskenmenosta,mutta vuoto on pelästyttänyt aina todella paljon!suosittelen käymään joko oman synnytyssralan päivystyksessä taikka yksityisellä ihan oman mielenrauhan vuoksi,itse en olisi ainakaan pystynyt vain odottelemaan.
 
Mulla on käynyt sekä että: on tullut verta ja mennyt kesken, tässä raskaudessa tuli reilusti (valui jalkoja myöten) muutamia kertoja ja ultran mukaan vauva voi hyvin. Keskenmenoissa ei juurikaan kipuja ollut, mutta veri muuttui selvästi klönttiseksi ja sitä tuli aika paljon. Tässä raskaudessa vuotoja on ollut satunnaisesti ja ne ovat päättyneet aika pian alkamisen jälkeen.

Toivon sulle parasta! Yritä levätä kovasti.
 
"jep"
Mulla ollut keskenmeno joka alkoi vuodolla kivuilla. Seuraavassa raskaudessa vuotoja oli vähän noin viikolla 6, uudelleen viikolla 9 ja taas viikolla 12. Viimeisin oli sellaista että aamulla ylös noustessa veri valui lattialle, mutta kipuja ei ollut. Raskaus jatkui normaalisti loppuun ja lapsikin on reipas 18v nykyisin. Eli voipi mennä kummin vaan, mutta koita pysyä rauhallisena tai mene polille tarkastukseen jos hermostuttaa.
 
nyt pelottaa (ap)
Kävin sitten tänään Kättärillä ultrassa ja siellä totesivat että kaikki on hyvin.
Lääkäri epäili, että vuoto johtuu keltarauhasesta.
Mutta siellä se pikkupikku-murunen liikahteli ja näytti voivan hyvin!
Purskahdin itkuun ja kapsahdin lääkärin kaulaan.:)

Kiitos teille kaikille kommenteistanne ja kaikkea hyvää!
 

Yhteistyössä