Rv 9 - ei sykettä! :( Apua!!

Apua! :( Oon ihan murtunut... Oon kolme pitkää viikkoa oottanu tätä päivää kuin kuuta nousevaa. Kävin tänään ensimmäisessä ultrassa, sikiö oli n.22mm pitkä, mutta sykettä ei näkynyt. Viikon päästä meen uudestaan ja toivon koko sydämestäni että syke näkyisi silloin! <3 Vauva olisi????jo niin tervetullut meille! <3 Olisi ihana kuulla muiden kokemuksia asiasta. Kiitos jo etukäteen. :)
 
Vastasiko alkion koko viikkoja vai oliko pienempi? Sykkeen pitäisi käsittääkseni näkyä jo rv5+6. Eli jos sinulla on hedelmöittymisajankohta tiedossa ja olet varma, että viikkoja on jo tuon verran, sykkeen kuuluisi näkyä. Mutta jos hedelmöittyminen onkin tapahtunut viikkoja myöhemmin, on mahdollista ettei syke vielä näy.
 
Hirveän vaikea sanoa koska hedelmöittyminen on tapahtunut... edellinen kierto oli 52pv ja söin silloin elämäni ensimmäisen Terolut kuurin että saatiin vuoto tulemaan. Viime keskiviikkona oli menkoista laskettuna 8+3 mutta sikiö vastasi gynen mukaan 9+0... ylihuomenna uudestaan ultraan. Oon todella huolestunut ja surullinen! :'( Ollaan niin kovasti tätä raskautta odotettu mieheni kanssa. Toivon kuitenkin koko sydämestäni että nyt keskiviikkona pikkuisen syke näkyisi ja saatais taas aihetta hymyyn! <3 (tosin oon kyllä jo pakosta alkanut myös valmistautumaan siihen kaikkein kamalimpaan.. :'( )
 
Kyllä 9+0 pitäisi jo sykkeen näkyä, jos kerran vastasi sitä kokoa ???? 6+0 - 7+0 viikoilla alkaa näkyä... Toivottavasti olisikin mittavirhe, ihmettelen etteivät ohjanneet jatkotutkimuksiin heti!
 
"hmmm"
Kyllä tuo 22 mm voi olla alkion koko viikolla 9. Itsellä kävi toisessa raskaudessa niin, että kuukautisista laskettuna piti olla viikkoja jotain 7 tms, en tarkkaan muista. Menin varhaisultraan niin ei näkynyt vielä sykettä vain ruskuaispussi. Piti odottaa viikko ja menin uudestaan, tällöin syke näkyi, mutta raskausviikkoja oli vähemmän mitä kuukautisista oli laskettu, jopa 2 viikkoa vähemmän. Mutta minulla oli ollut edellinen kierto pitkä suunnilleen 45 päivää ja tod. näk. tämäkin kierto jossa tulin raskaaksi. Olin tehnyt ekan testinkin joskus 28-29 pv:ää kuukautisista mutta ei vielä näkynyt silloin.
 

Yhteistyössä