Rv ja mikä fiilis?

"Vieras"
Ja yllättävän hyvä fiilis, huoli vaan että vauva liian pieni ja liikkuu laiskasti. Mutta liikkuu kyllä...iltaisin en saa unta, onneksi esikoinen päätti just nyt alkaa nukkumaan 8 asti niin saa äitikin...kun tähän asti herännyt 6:lta...:)
 
"Vieras"
Mulla on ikävä raskautta! :D

Olen siis synnyttänyt jo, mutta raskaana olleesani olin niin hyvässä kunnossa ja jaksoin vaikka mitä. Paitsi alussa. Kauhea pahoinvointi ympäri vuorokauden silloin.
 
"Vieras"
[QUOTE="vieras";28847601]Rv 34+4, pientä stressiä koko ajan vauvan voinnista. Väsyttää täälläkin yövalvomiset. Perjantaina virallisesti äitiyslomalle.[/QUOTE]

Onko sunki baby muuttanut liikkumisrytmiään vai miksi sulla huoli. Mulla viimeksi neuvolassa täti pohti pientä sf mittaa, rv 33+ 0 oli 28... Jäi hyvin mietteliääksi joten nyt minä panikoin. Pe seuraava neuvola 35+ 0 ja toivon todella että pärjään sinne asti enkä pamauta heikkona hetkenä polille. Missä päin odotat?
 
Rv36+2 ja liitoskivut aivan kaameat :( Olo muutoin ihan hyvä, mitä nyt jonkun verran supistellut ja potkut aika voimakkaita ja pikkuinen kovin vilkas. Vielä toivoisin, että muutaman viikko mentäisiin eteenpäin, mutta saapa nähdä jos nämä kivut eivät yhtään hellitä :( Yöt ovat karseita kun kyljellään kylki puutuu ja sormien niveliä särkee ja kun kääntää kylkeä lantio naksuu, sattuu ja vihloo, jonka jälkeen kivuikta on vaikeaa saada uudelleen unta. Onneksi esikoinen tulossa ja äitiysloma alkanut niin voi päivisin nukkua ja yrittää kerätä voimia. Hieman hirvittää, miten synnytys onnistuu kun jo ennen synnytystä tällaiset kivut ja liikkuminen niin hankalaa...
 
"Vieras"
[QUOTE="Zuzu";28847690]20. rv. Päätä särkee jatkuvasti ja kauhee huoli, ku edessä olevan istukan takia liikkeitä ei juuri tunnu...:( Muuten olen onnellinen :)[/QUOTE]

Neuvolassa vaan sanottiin että 1000 mg panadolia niin helppaa, ei kannata kärvistellä. Johtuu hormoneista...ja meni ohi...muutaman viikon kuluttua
 
25+3 tänään. Makuuasennossa olen joo, mutta onneksi kotona sohvalla. Korpeaa niin kovasti, että sairaskassani on "unohtanut" käsitellä lääkärin määrämän kotiavun hakemuksen ja olen jo viime viikosta lähtien ollut ilman kotiapua. Mutta kun tuo pieni prinsessa tuolla potkii, niin silloin on ihan sama, onko lattiat likaiset ja pyykit viikkaamatta. :heart:
 

Yhteistyössä