Rv pino! <3

  • Viestiketjun aloittaja Kolmatta odotellessa
  • Ensimmäinen viesti
kuu
Alkuperäinen kirjoittaja Porukan painon-nostaja:
15+5 ja kiloja tullu 4. Miten teillä voi tulla noin vähän kiloja lisää?
No mulle tulee vieläkin tosi herkästi huono olo, ja pystyn syömään vaan pieniä annoksia kerrallaan. Mut ihan hyvä, jos painon nousu jatkuu tätä rataa. :)
 
Minä
Alkuperäinen kirjoittaja Porukan painon-nostaja:
15+5 ja kiloja tullu 4. Miten teillä voi tulla noin vähän kiloja lisää?

Riippuu ihan lähtöpainosta. Hoikille saattaa tulla hetkessä kiloja kun taas "pullukammille" painoa ei kerry niin paljon. Itse olen normaalikokoinen ja alussa kiloja ei tullut sen takia että kärsin pahoinvoinnista. Vielä lähelle 25 viikkoakaan ei painoa paljon ollut tullut mutta nyt 33 viikolla kiloja on tullut 10kg, tosin painoa ei nyt enää kerry paljon mitään.
 
Mamma
Alkuperäinen kirjoittaja HoitoonVaan:
10 tasan ja 2 kg :ashamed: Koko ajan pohjaton näläntunne vatsassa ja jos pääsee muutama tunti vierähtään ateriasta, niin tulee niin paha olo, että on koko ajan jotain syötävää oltava lähistöllä :(
Syö ihmeessä! Monesti paha olo tulee juuri siitä ettei syö tarpeeksi tiheään. Hedelmää tms. välipalaksi. Itselläni oli jossain vaiheessa nälän tunne vähän väliä mahassa vaikka tuntui että söin aika tiheään. Pieni alku vie yllättävän paljon energiaa sinusta. Ja ällö olo iski jos ruokailujen väli jäi vähänkään pitemmäksi.
 
19+0 POOOOKS! :D Viimeinen viikko ja sit ollaan jo yli puolen välin =) Jee! *Tanssii voitontanssia* Kiloja nyt - 7 kg, mutta mulla olikin lähtöpaino PAAAAAALJON!
Juuri sain myös sokerirasitustestin tulokset ja normaalia näytti!!! JEEEEEE! Mä tuun niin kiukkuiseksi jos en saa syödä mitä tahdon ja joudun kyttäämään joka suupalaa!!
 

Yhteistyössä