Rv pino!

Mitkä raskausviikot menossa ja mikä vointi?

Mulla rv 38+2 ja synnytys jännittää hirveästi.. tai ei itse synnytys mutta sen alkaminen. Ja se onko meillä hoitajaa synnytyksen ajalle. Ja miten se synnytys tällä kertaa alkaa. Näitä tulee mietittyä harva se hetki :ashamed:
 
"vieras"
5+5, wuuhuu :D Vointi on ihan liian hyvä, aikaisemmissa raskauksissa ollut jo tässä vaiheessa tissit kiepät ja kamala yrjötys, kun nyt ei ole mitään muuta kuin väsymystä, kylmyyttä, mahanippailuja ja välillä iiiihan minikuvotusta.
 
35+1

Olo on hyvin turpea. Eilen kävin neuvolassa ja paino 87kg... Maha ja kaikki sen ympärillä on niin valtavan isoa :( Olen yhtä suurta painavaa hitaasti liikkuvaa massaa Ei tiedä miten päin sitä olisi kun aina huono asento...
 
Ken guru
Rv 37, olo on aika normaali, öisin ei saa nukuttua lonkkakipujen ja närästyksen vuoksi, muuten ihan o.k. Tai no mitä nyt väsyy helposti ja sormet on kipeät ja vähän turvoksissa. Synnytys ei pelota eikä jännitä, kovasti vaan odotan että pääsen vihdoin sinne asti. Ei tämä loppuraskaus kuitenkaan mitään herkkua ole.
 
..
32+ Supistelee kovasti, närästää iltaisin. Alavatsa kipeänä toisinaan. Isohko olo alkaa jo kyllästyttää, tekis mieli synnyttää ja päästä havittelemaan normitilaa :p Malttamaton olo siis kaikenkaikkiaan, ärsyttää hieman ajatus että maha ja olotilat tästä vielä pahenee luultavasti parikin kuukautta! arg!
 
Mulleki mies tänään totesi, että huomaa loppuraskauden saapuneen, kun valitan koko ajan :D Eli vaivoja on täälläkin.
Nivuset on tooosi kipeät, yöllä ei niiden takia meinaa päästä kääntymään ja kävelyyn lähteminen tekee kipeää. Polviin sattuu, kun nousee ylös. Ylämahassa on kohta, jota alkaa kolottaa istuessa.. Ja tietty sitten on nämä ihanat supistukset ja alaselkäsäryt :flower:

Mutta kyllä täytyy sanoa, että silti kaikkein eniten harmittaa se ettei saa jännittämiseltä yöllä nukuttua. :D Jostain syystä mua jännittää ihan hirveästi vaikka kokemusta on yhdestä synnytyksestä ja sekin meni niin hyvin, ettei ois voinut paremmin mennä.. silti oon ihan paiseessa täällä :D
 
täällä
Alkuperäinen kirjoittaja täällä;27156048:
34+1 ja perätilassa edelleen.... ahdistaa jos menee sektioon imetyksen käynnistyminen jne..
Eli ottaisin milloin tahansa ne lonkkakivut yms.. mitä ollut aikaisemmissa raskauksissa, jos vain kääntyisi rt..
 

Yhteistyössä