S-Etukortti ja sillä maksaminen S-marketissa??! Auttakee!

Kysympä nyt neuvoa täältä!

Minulla on ollut reilu 3v S-Etukortti, ja kysynkin, miten niitä kertyneitä bonuksia voi käyttää?? Muistan kerran ostaneeni/maksaneeni 2 tuuttia kortilla, mut en tod muista miten tämä tapahtuma meni (silloin ei visa electron kaupassa toiminut, ja ei ollut käteistä, kassaneiti sanoi et maksetaampa kortilta). Minulla siis EI OLLUT minkäänlaisia tunnuslukuja mukana tuolloin, eikä nytkään ole.

Korttini on vihreä, siinä lukee eri puolilla korttia: "S-Etukortti, DEBIT, S-pankki.." Kortti on SIRUTON, ja tämä on siis sellainen pääkortti (kohokirjoitusta) , johon on yhdistetty puolisolle rinnakkaiskortti.

Voinko siis mennä kauppaan, ja maksaa tällaisella kortilla ostokseni? Vai vaatiiko se jotkut tunnusluvut (joita minulla ei ole)? JOs vaatii, mistä saan ne ko. tunnusluvut?

Joka kuukausi kotiin tulevassa bonuspostissa näkyy, kuinka bonusta kertyy..ja ihan kivasti kertyykin, kun keskitämme bonusostoihin.

Mutta siis tosiaankin,miten käytän ne?? Ok Ok, saisin vastauksen kun kysyn S-ryhmän kassalla, mutta kysympä ensin täältä!

Kiitos jos vaivaudutte vastaamaan! :)
 
rhy
Itsekin haluaisin käyttää sitä maksutapaetua, mutten uskalla, koska ei ole tunnuslukuja muistissa, jos niitä tarvitsee. Löytyy myös sekä sirullinen, että siruton s-etukortti.
 
Mari
Et tarvitse tunnuksia kassalla, kun kortissasi ei ole sitä sirua.

Voit myös hommata tilillesi nettitunnukset, niin voit siirtää tuolta S-tililtä käyttötilillesi rahaa. Tai maksaa laskuja tmv. Eli toimii samalla tavalla kun muutkin tilit. Oli ne sitten Osuuspankista, Sampo-pankista jne.
 
jos sitä PIN-koodia ei muista ja maksaa sirullisella kortilla niin näyttää henkkarit samalla kun allekirjoittaa, se riittää.

mutta jos kortissa ei ole sirua niin sanot vaan kassalle että maksat sillä ja allekirjoitat kuitin.
 
vieras
No, maksat sillä kortilla kuten pankkikortilla. et tarvitse niitä tunnuslukuja jos sulla ei ole sirullinen kortti.
Itsellä on sirukortti ja sillä voi nostaa rahaa, ja maksaa myös muissa kaupoissa. Se on kätevää.
 
vieras
Annat sen kortin kassalle ja sanot, että maksat sillä. Antaa kuitin allekirjoitettavaksi. Jos ostosten määrä on yli 50?, haluaa nähdä henkkarit.

Ja tänään olen viimeksi maksanut tuolla siruttomalla kortilla. Pitäisi varmaan jossain vaiheessa vaihtaa sirulliseen Debit-korttiin, kun kortinlukijoita on nyt ilmestynyt useimpiin kauppoihin.
 
n
Miksi mulle sanottiin, ettei siruttomalla kortilla voi maksaa eivätkä sitä huolineet? On sellainen aika uusi kortti? Lukeeko jossain s-kanavalal tästä oikein tarkasti jotain?
 
minä
mulla siruton ja monta kertaa käyttäneenä tiedän että - 100e on raja että vois ostaa.

eli vaikka ois jo 60e miinuksella niin vielä pystyn 40e ostamaan kotiin tulee lasku että tilille on miinuksella =) näin teen useinkin. nytkin pe tuli -35e lasku =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja n:
Miksi mulle sanottiin, ettei siruttomalla kortilla voi maksaa eivätkä sitä huolineet? On sellainen aika uusi kortti? Lukeeko jossain s-kanavalal tästä oikein tarkasti jotain?
Se ei oo varmaankaan ollut debit/pankkikortti vaan pelkkä bonuskortti
 
Alkuperäinen kirjoittaja ||:
Alkuperäinen kirjoittaja n:
Miksi mulle sanottiin, ettei siruttomalla kortilla voi maksaa eivätkä sitä huolineet? On sellainen aika uusi kortti? Lukeeko jossain s-kanavalal tästä oikein tarkasti jotain?
Se ei oo varmaankaan ollut debit/pankkikortti vaan pelkkä bonuskortti
Käteiskortti siis. Sellaiseksi sitä ennen ainakin kutsuttiin.
 

Yhteistyössä