* S i s u s t u s k u v i a *

Vanhat kuvat on jossain toisessa ketjussa, tässä uudesta paikkaa, muutettu pari viikkoa sitten.



Sen verran vielä lisään, että mm. koulupöydät eikä keittiön pöytä+tuolit eikä isot vaatekaapit ole omia, vaan oli valmiina täällä. Kaapit vie tilaa mutta hajoavat siirtämisestä eikä ole juuri nyt varaa uusiin (kahdet vuokratakuut yms maksettu ihan parin kuukauden sisään ja sen sellaista ihanaa. Ehdittiin vanhassa paikkaa asua 3viikkoa ennen vesivahinkoa, sieltä en ehtinyt laittaa edes kuvia)
 
Viimeksi muokattu:
Ihana piristysruiske tuo vihreä. Se on ollut kauan poissa kuvioista mutta nyt alkanut taas tulla vihreää sisustuksiin.
Juu meillä on ollut vihreää nyt kai jo pari vuotta? Ennen sitä oli aika väritöntä, valkoista ja ruskeaa ja mustaa lähinnä. Mietin kauan mikä olisi hyvä, tuo violettihan oli silloin tosi in mutta minusta kaikkiin muihin yhdistettynä siitä olisi tullut aika synkkä :) Ja kun oli kevätkin :)
 
vaikka
[QUOTE="aloittaja";27399160]Laitan omani Huutikseen, kunhan saan kerättyä sinne kaiken muunkin aikomani (ja opeteltua sen käytön...)

Tykkään kyllä, mutta se on jo 70-luvulta roikkunut mukanani niin on jo aika teidemme erota ;)[/QUOTE]

Minä en raaski laittaa myyntiin.
 
"aloittaja"
Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;27401750:
Mä voin myöhemmin laittaa muita kuvia, mut tässä on mun vanha käytettynä ostettu keittiönpöytä+tuolit(hinta huimat 45e) nää on ollu mulla nyt 10-vuotta...





tuoleissa tuollaista kulumaa, mut se on mun mielestä kaunista :)
Oletpa saanut edullisesti kivan pöytäryhmän. Nykyäänhän tuo kuluma tehdään hiekkapaperilla, ellei sitä muuten ole :)
 
vaikka
[QUOTE="aloittaja";27403379]Oletpa saanut edullisesti kivan pöytäryhmän. Nykyäänhän tuo kuluma tehdään hiekkapaperilla, ellei sitä muuten ole :)[/QUOTE]

Mun mielestä se kuluma ei ole niin nätti. Krakelointikin on yksi tapa tehdä vanhan näköiseksi huonekalu.
 
Mun mielestä se kuluma ei ole niin nätti. Krakelointikin on yksi tapa tehdä vanhan näköiseksi huonekalu.
Makuasia.
Meillä hiottiin vanhat köökintuolit huomakoneella maalauskuntoon... ja huomattiin että sellaisina olivat kauniimmat kuin maalattuina.
Lakattiin sitten se "kuluneisuus" mattalakalla talteen sillä ajatuksella, että haluttiin kuitenkin helppohoitoinen pinta.
:)
 
Booty harmailee
Makuasia.
Meillä hiottiin vanhat köökintuolit huomakoneella maalauskuntoon... ja huomattiin että sellaisina olivat kauniimmat kuin maalattuina.
Lakattiin sitten se "kuluneisuus" mattalakalla talteen sillä ajatuksella, että haluttiin kuitenkin helppohoitoinen pinta.
:)
On makuasia...olen itsekkin tehnyt noita kulutuksia ja maalinkin tykkään laittaa oikein kuivalla pensselillä, että tulee epätasaista jälkeä...harva tykkää siitä mutta itse tykkään.
 
Tänään kun tulin kotiin ja kurkkasin makkariin niin HITTO! Tuo seinien tasoitus ja pohjamaalaus on jo niin hienoa!
Makkari siis rempassa ja kissa ei vaan käsitä, että sinne kaiken hiomapölyn keskelle EI saa mennä. Se vaan maukuu ja raapii ovea. Huoh.
 

Yhteistyössä