SAA TULLA KAKKAA NISKAAN

  • Viestiketjun aloittaja paskiainen
  • Ensimmäinen viesti
paskiainen
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2007 klo 20:38 heidi kirjoitti:
Miten pitkä kierto sulla yleensä on?
No se kierto vaihtelee tasan tarkkaan siten, että kuukautiset alkaa aina juuri samana päivänä, kuin viime kuussa, ei koskaan myöhemmin..Mutta voi heittää päivällä, parilla aikasemmaksi..Eli aika lailla 30 on kierto
 
paskiainen
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2007 klo 20:43 kieltämättä kirjoitti:
Ajattele asiaa miehesi vinkkelistä... Meinaatko oikeasti, että salaisuutesi pysyy salaisuutena. Mitä sitten kun miehesi saa tietää? Haluatko kantaa sisälläsi tuollaisen tiedon jos nyt olet raskaana?
Mitäs sitten kun vieraan lapsi on maailmassa ja miehesi saa tietää. Hyppii varmaan riemusta ja avo/avioliitto jatkuu onnellisen elämänne loppuun asti. Mitä sitten vaikka miehesi petti sinua joskus ammoisina aikoina? Ei se tee teostasi yhtään hyväksytympää. Et sinä saa sillä mitään anteeksi. Mitä jos joku tekisi sinulle noin?
Ei en kannusta aborttiin vaan rehellisyyteen. Mitä se sitten onkaan. Mutta jos tuo jää salaisuudeksi, niin melkoisen huteralle jalustalle meinaat kasata perheen. Sitä ei miehesi eikä etenkään lapsesi ansaitse.
en todellakaan aio pitää lasta, jos nyt raskaana olen. Aborttiin taivun, vaikka itse en ole sitä koskaan hyväksynyt..ajattelin vain tyhmänä kysellä voiko olla mahdollista että jälkiehkäisypilleri vaikutti siihen virheeseen..tiedän tyhmä tyhmä tyhmä tyhmä..

Ja en todellakaan olisi niin pitkälle mennyt, ellen olisi luottanut siihen mieheen..hyvä tuttu, jolla naisia tuskin koskaan ollut..eli tauteja ei sillä ole..tuskin hän minulle valehtelisi, sillä tunnen hänet niin hyvin
 
kieltämättä
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2007 klo 20:48 paskiainen kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2007 klo 20:43 kieltämättä kirjoitti:
Ajattele asiaa miehesi vinkkelistä... Meinaatko oikeasti, että salaisuutesi pysyy salaisuutena. Mitä sitten kun miehesi saa tietää? Haluatko kantaa sisälläsi tuollaisen tiedon jos nyt olet raskaana?
Mitäs sitten kun vieraan lapsi on maailmassa ja miehesi saa tietää. Hyppii varmaan riemusta ja avo/avioliitto jatkuu onnellisen elämänne loppuun asti. Mitä sitten vaikka miehesi petti sinua joskus ammoisina aikoina? Ei se tee teostasi yhtään hyväksytympää. Et sinä saa sillä mitään anteeksi. Mitä jos joku tekisi sinulle noin?
Ei en kannusta aborttiin vaan rehellisyyteen. Mitä se sitten onkaan. Mutta jos tuo jää salaisuudeksi, niin melkoisen huteralle jalustalle meinaat kasata perheen. Sitä ei miehesi eikä etenkään lapsesi ansaitse.
en todellakaan aio pitää lasta, jos nyt raskaana olen. Aborttiin taivun, vaikka itse en ole sitä koskaan hyväksynyt..ajattelin vain tyhmänä kysellä voiko olla mahdollista että jälkiehkäisypilleri vaikutti siihen virheeseen..tiedän tyhmä tyhmä tyhmä tyhmä..

Ja en todellakaan olisi niin pitkälle mennyt, ellen olisi luottanut siihen mieheen..hyvä tuttu, jolla naisia tuskin koskaan ollut..eli tauteja ei sillä ole..tuskin hän minulle valehtelisi, sillä tunnen hänet niin hyvin
Ehkä ensikerralla muistamme sen ah niin tärkeän kortsun
 
paskiainen
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2007 klo 20:51 kieltämättä kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2007 klo 20:48 paskiainen kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2007 klo 20:43 kieltämättä kirjoitti:
Ajattele asiaa miehesi vinkkelistä... Meinaatko oikeasti, että salaisuutesi pysyy salaisuutena. Mitä sitten kun miehesi saa tietää? Haluatko kantaa sisälläsi tuollaisen tiedon jos nyt olet raskaana?
Mitäs sitten kun vieraan lapsi on maailmassa ja miehesi saa tietää. Hyppii varmaan riemusta ja avo/avioliitto jatkuu onnellisen elämänne loppuun asti. Mitä sitten vaikka miehesi petti sinua joskus ammoisina aikoina? Ei se tee teostasi yhtään hyväksytympää. Et sinä saa sillä mitään anteeksi. Mitä jos joku tekisi sinulle noin?
Ei en kannusta aborttiin vaan rehellisyyteen. Mitä se sitten onkaan. Mutta jos tuo jää salaisuudeksi, niin melkoisen huteralle jalustalle meinaat kasata perheen. Sitä ei miehesi eikä etenkään lapsesi ansaitse.
en todellakaan aio pitää lasta, jos nyt raskaana olen. Aborttiin taivun, vaikka itse en ole sitä koskaan hyväksynyt..ajattelin vain tyhmänä kysellä voiko olla mahdollista että jälkiehkäisypilleri vaikutti siihen virheeseen..tiedän tyhmä tyhmä tyhmä tyhmä..

Ja en todellakaan olisi niin pitkälle mennyt, ellen olisi luottanut siihen mieheen..hyvä tuttu, jolla naisia tuskin koskaan ollut..eli tauteja ei sillä ole..tuskin hän minulle valehtelisi, sillä tunnen hänet niin hyvin
Ehkä ensikerralla muistamme sen ah niin tärkeän kortsun
se oli itselleni ensimmäinen ja viimeinen kerta..siitä pidän huolen..tuon virheen jälkeen, olen oppinut arvostamaan asioita ihan eri tavalla..silmät aukes ja tajusin, mikä minulle on tärkeintä..nykyinen mieheni ollut se ensimmäinen mies, jolle menetin neitsyyteni..kai se oli vain kokemuksen kaipuuta tai jotain..en tiiä..mutta nyt sekin on koettu, eikä ollut hyvä juttu..
 
voihan kökkö
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2007 klo 20:58 paskiainen kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2007 klo 20:56 Emmaliina kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2007 klo 20:51 kieltämättä kirjoitti:
Ehkä ensikerralla muistamme sen ah niin tärkeän kortsun

Todellakin, miks sitä kortsua ei voi käyttää jos ei halua lapsia...
alkoholi -> vihollinen
Viinako sut pakotti vieraan miehen sänkyyn? Seli seli. :headwall:
 
kieltämättä
Ei se viina ketään pettänyt vaan sinä! Toi on niin typerää.. "mä olin niin kännissä.. yhyy.." Jos ei osaa käyttäytyä, niin pitää lopettaa viinan juonti. Ei heru säälipisteitä ei.. vaikket niitä vissiin metsästäkään :)
 
paskiainen
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2007 klo 21:03 tutkani piippailee kirjoitti:
miten se voi olla sun ensimmäinen miehes jos sulla on kerta jo kaks lasta :eek:
TÄ?? Nykyisen mieheni kanssa ollut kohta 10 vuotta, jolle menetin myös neitsyyteni ja kaksi lastakin ehditty kymmenessä vuodessa tehdä.. Mitä ihmeellistä tässä nyt on??
 
paskiainen
Enkä säälipisteitä kerää..Ja jos teistä tuntuu että viinaa syytän, niin ilman viinaa olisin ollut kotona kiltisti..Viina tekee rohkeaksi, kun muuten ujo. Ei olisi tullut mieleenikään selvinpäin mennä tuttuni sänkyyn. Todellakin viina oli nyt osasyynä..tietenkin itsessäni se suurin vika. Alkoholi ei nähtävästi sovi minulle, joten se on jäänyt.

Eiköhän yleensäkin kaikki tällaiset jutut ja yleensäkin kaikki rikokset sun muut tapahdu alkoholin vaikutuksen alaisena..viina saa ihmeitä aikaan ihmisissä..en suosittele herkkäpäisille sitä!!
 
voihan kökkö
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2007 klo 21:03 tutkani piippailee kirjoitti:
miten se voi olla sun ensimmäinen miehes jos sulla on kerta jo kaks lasta :eek:
Sun tutka on väärin suunnattu.
Toinen munanjohdin poistettu... Kannattais lukea kunnolla.
 
paskiainen
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2007 klo 21:13 mamaitsu kirjoitti:
Tämä tarina ei ole totta!Aivan liian kehitelty teoria........miksi näillä yritetään aina veättää?Jollakin tekeminen vähissä....
sä saat ajatella ihan miten sua huvittaa..ite tekisin kaikkeni, jos tää ei olisi totta..uskokoot ken haluaa..ite en haluais
 
kieltämättä
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2007 klo 21:09 paskiainen kirjoitti:
Enkä säälipisteitä kerää..Ja jos teistä tuntuu että viinaa syytän, niin ilman viinaa olisin ollut kotona kiltisti..Viina tekee rohkeaksi, kun muuten ujo. Ei olisi tullut mieleenikään selvinpäin mennä tuttuni sänkyyn. Todellakin viina oli nyt osasyynä..tietenkin itsessäni se suurin vika. Alkoholi ei nähtävästi sovi minulle, joten se on jäänyt.

Eiköhän yleensäkin kaikki tällaiset jutut ja yleensäkin kaikki rikokset sun muut tapahdu alkoholin vaikutuksen alaisena..viina saa ihmeitä aikaan ihmisissä..en suosittele herkkäpäisille sitä!!
Valtaosa ihmisistä juo alkoholia tekemättä kuitenkaan rikoksia. Tyhmyys on meissä ihan sisäsyntyinen juttu. Naurettavaa aikuisen ihmisen selitellä tekoaan viinalla. Ennemin tai myöhemmin olisit miestäs pettänyt. Voit toki valehdella meille, mutta olisit rehellinen itselles.
Mikä ihmisiä estää lähtemästä bilettämään ilman viinaa? Onko todella niin, että ilman viinaa ei voi olla hauskaa? Mikä ihme ihmisiä vaivaa? Itse olen elämäni aikana ollut humalassa 5x ja baarissa sen sata ja aina mulla on ollut hauskaa ja ihan ilman viinaa.
Mielen heikkoutta ja mielikuvituksettomuutta.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2007 klo 21:06 paskiainen kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2007 klo 21:03 tutkani piippailee kirjoitti:
miten se voi olla sun ensimmäinen miehes jos sulla on kerta jo kaks lasta :eek:
TÄ?? Nykyisen mieheni kanssa ollut kohta 10 vuotta, jolle menetin myös neitsyyteni ja kaksi lastakin ehditty kymmenessä vuodessa tehdä.. Mitä ihmeellistä tässä nyt on??
samaa ihmettelin! kerroit että itselläsi on jo kaksi lasta. kai olisit sanonu että meillä on kaksi lasta? :whistle: kirjoituksestasi sai sen kuvan että lapset ei ole nyksän vaan jonku exän kans tehtyjä, kunnes kerroit et oot menettäny neitsyytes tälle nyksälle. luulis sillioin jos teillä on jo kaks lasta että ei oo ongelmia saada lisää.
kyllähän varmaan tämän lapsen jota ehkä odotat synnyttäminen muistuttaisi sinua aina siitä yhden yön virheestä. virheitä sattuu kaikille, niistä on vain opittava, siksi olisi kyllä väärin että lapsi sinua virheestä muistuttaisi aina. kovan hinnan joudut kyllä nyt maksamaankin jos aborttiinkin päädyt. jaksui :hug:
 
Hih
Minkälaiset katumuspillerit on nykyään? Ennen ne oli sellasia, että ku ne nappasit ni menkat alko pari päivää niitten ottamisen jälkeen!?? Onko ne sitten jotenki muuttunu 'mun nuoruuden'?? :attn:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.05.2007 klo 00:20 Hih kirjoitti:
Minkälaiset katumuspillerit on nykyään? Ennen ne oli sellasia, että ku ne nappasit ni menkat alko pari päivää niitten ottamisen jälkeen!?? Onko ne sitten jotenki muuttunu 'mun nuoruuden'?? :attn:
Mä olen joutunut ottamaan katumuspillerit muutama kuukausi sitten ja ei tullut menkkoja vaan kierto pysyi normaalina...
 
Hih
\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.05.2007 klo 00:28 Champion kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.05.2007 klo 00:20 Hih kirjoitti:
Minkälaiset katumuspillerit on nykyään? Ennen ne oli sellasia, että ku ne nappasit ni menkat alko pari päivää niitten ottamisen jälkeen!?? Onko ne sitten jotenki muuttunu 'mun nuoruuden'?? :attn:
Mä olen joutunut ottamaan katumuspillerit muutama kuukausi sitten ja ei tullut menkkoja vaan kierto pysyi normaalina...
Okkei B)
Siis oonko mää jo näin h.elvetin vanha pieru :D
Mähän oon jääny jo näköjään sivistyksen ja kehityksen junasta Pasilan asemalle :D

No ei muuta kuin :wave: :wave:
 
joopasta joo
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Se abortti varmaan sitten vie sen huonon omantunnon pois siitä että olet pettänyt ukkoosi.

Just tällasia älynväläyksiä kun lukee niin tulee oikein onnellinen olo etten ole yhtä tyhmä kuin kirjoittaja.

Ap ei ole kyllä missään vaiheessa sanonut, että se abortti jotenkin hiljentäisi omantunnon. Johan tuon jo tajuaa jokainen, että ap kärsii todella pahasta omastatunnosta ja minusta on tosi moukkamaista lyödä lyötyä. Tukea hän nyt kaipaisi vaikeassa tilanteessaan, moralisointi sikseen (jeesustella voi vaikka omassa mielessään, turha sitä omaa erinomaisuuttaan on täällä toitottaa). Ei ap ole maailman eka eikä ainoa syrjähyppyyn sortunut, hänellä vain kävi vielä sikäli huono tuuri että tuli (kai) raskaaksi
 

Yhteistyössä