Saako asumistukea, jos tilillä on 40 000 e, mutta tulot niin pienet, ettei niillä pysty mitenkään elämään?

  • Viestiketjun aloittaja miettivä
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Itsellä 40 tmk tilillä vakavan sairauden vakuutuskorvauksena. Olisipa reilua, että minulta niistettäisiin tuokin viimeisten vuosien rikastamiseksi annettu korvaus omaan elämiseen samalla kun joku terve, joka ei ota vastuuta itsestään eikä esim. käy töissä nostaa ilmaista tukirahaa minun työstä maksamistani verorahoista.

Ahneudella ja laiskuudella saavutetuilla eduilla kuuluisi olla rajansa, ei ahkeruudella saavutetuilla eduilla.
 
Itsellä 40 tmk tilillä vakavan sairauden vakuutuskorvauksena. Olisipa reilua, että minulta niistettäisiin tuokin viimeisten vuosien rikastamiseksi annettu korvaus omaan elämiseen samalla kun joku terve, joka ei ota vastuuta itsestään eikä esim. käy töissä nostaa ilmaista tukirahaa minun työstä maksamistani verorahoista.

Ahneudella ja laiskuudella saavutetuilla eduilla kuuluisi olla rajansa, ei ahkeruudella saavutetuilla eduilla.
Omat rahat on tarkoitettu omaan elämiseen ihan riippumatta siitä, mistä ne on saatu. Vakuutuskorvausten tarkoitus ei todellakaan ole mahdollistaa eläkeläisen luksuslomia.
 
vierailija
Itsellä 40 tmk tilillä vakavan sairauden vakuutuskorvauksena. Olisipa reilua, että minulta niistettäisiin tuokin viimeisten vuosien rikastamiseksi annettu korvaus omaan elämiseen samalla kun joku terve, joka ei ota vastuuta itsestään eikä esim. käy töissä nostaa ilmaista tukirahaa minun työstä maksamistani verorahoista.

Ahneudella ja laiskuudella saavutetuilla eduilla kuuluisi olla rajansa, ei ahkeruudella saavutetuilla eduilla.
Tarkoititko markkoina vai euroina?
Kyllä eläkeläiset saavat matkustaa miten haluavat.
En pidä mustan nimimerkin holhoavasta ja ala-arvoisesta asenteesta
oloneuvoksia kohtaan..
 

Yhteistyössä