Saako kukaan muu puistatuksia tikkareista, joissa on tikkuna

  • Viestiketjun aloittaja Jenni K
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
No en tykkää, jos se pahvipaperi sulaa suussa purukumiksi. Paras tikku on mielestäni puinen hiottu tikku. Muovitikutkin ovat ällöjä, kun sen muovin keskellä on reikä ja sinne reikään menee tikkaria, joten sit pitää purra sitä muovia, jotta saa kaiken hyödyn tikkarista. Kylmät väreet.
 
"tiimarinvihko"
No ei kai nyt aikuiset ihmiset muutenkaan enää tikkareita imeskele :p. Ne on karmeimpia hampaille, kun sitä sokerimötikkää imeskelee suussa minuuttitolkulla.
 
"vieras"
Ei häiritse minua paperinen tikku.
Paljon enemmän häritsee tekstit : made in Poland (muumitikkarit) tai Made in Mexico (vapaavalinnasta).

Pallotikkareita (chupachups) en pysty syömään, ne on liian isoja mun suuhun. Joo, mulla on tavanomaista pienempi suu ja leukojen liike.
 
-
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;24858566:
Melody Pops :D
Ja näitä löytyy ainakin pk-seudun citymarketeista, justiin muutama viikko sitten ostin omille lapsilleni, oli sen verran nostalgista löytää niitä :D

(mutta automatka kotiin olikin sitten hirveä vislauskuoro takapenkillä :D )
 
Tästä tulikin mieleen että exän lempikarkki oli erilaiset tikkarit. Mummini siihen tuumasi kun hänestä tuli exä: " No eihän se mikään ihme ollut että tikkaria lussutti, eihän se ollut edes armeijaa käynyt koko mies!" Nojoo, tätä ei voi varmaan yleistää vaan silloin huvitti kovasti :LOL:

Tikkarit on kyllä harvemmin ostoslistalla vaan voishan tuota nostalgisoida taas joku päivä ;)
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";24858565]Ne viheltävät tikkarit oli joskus kivoja. Miksi ne ei voi tulla takaisin omillekin lapsille :)
Niiden nimeä en muista.[/QUOTE]

Mun mielestä näitä on lähes joka kaupassa.
 

Yhteistyössä