Saako mennä hermot kun vieras alkaa omin toimin leipoa kotonasi ja karkuuttaa lapset yksin rannalle

  • Viestiketjun aloittaja harmaa...
  • Ensimmäinen viesti
harmaa...
Meillä anoppi harrastaa tätä ja hermot menee. Kesällä oltiin mökillä(minun mökkini jonka sain vasta perinnöksi tänä vuonna) ja sinne oli tulossa sitten ohi mennen käymään hänen veljensä(anopin veli siis). Anoppi päätti sitten että hänpä tekee niin suolaista kuin makeaa piirakkaa tarjolle ja oli alkanut väsätä niitä leipomuksia(kaapissa oli keksejä ja se vieras oli vain hakemassa anoppia mukaansa sieltä). No jääkaapissa ei ollut oikeastaan paljoa mitään joten jäi leipomukset siihen, mutta munat yms. se ennätti hajoittaa joten teki piirakat sitten paistinpannulla munakastyyliin eli pohja kananmunaa ja siihen täytteet päälle. Oltiin pyydetty anoppi käymään mökillä koska hänen piti hoitaa lapsia(3 pientä) sisällä alle kahden tunnin ajan kun käytiin asioilla ja nimenomaan sisällä kun mökki on aivan rannassa. No, anoppi se kokkasi sitä paskaa sisällä ja lapset oli päästetty yksin ulos ja kun ajettiin pihaan niin lapsista yksi oli rannassa laiturilla, toinen juoksi rannasta päin autolle ja kolmas leikki omiaan pusikoissa. Eikö tässä tilanteessa olekin aivan sopivaa huutaa sille anopille kurkku suorana ja sanoa ettei tosiaankaan enää milloinkaa jää hetkeksikään hoitamaan lapsia ja vääntäköön paskapiirakkaansa omassa kotonaan. Menipä jollain naama norsun vitulle ja jälkeenpäin miehelleni on sättinyt ja väitti lasten olevan muka ihan turvassa hänen kanssaan(se keittiö ei ole rannalle päin vaan toisessa päässä taloa).
 
Tptpp
No ei noi kokkailut niinkään, mutta VEDEN ÄÄRELLÄ ei ikinä saa jättää lapsia ilman valvontaa!!! Aivan kamalaa, itsellä ois luotto mennyt anopin hoitoon for good tästä hyvästä...
 
  • Tykkää
Reactions: as if
mä...
Ei kokkailu minusta pahasta ollut, päinvastoin itse olen tyytyväinen jos joku meillä kokkailee. Mutta veden äärelle ei koskaan lapsia päästetä vahtimatta. Se on tässä se paha asia.
 
...............
Ei ole koskaan sopivaa huutaa anopille saati muillekaan. Lapsesi olivat hengissä, mökillä kaikki hyvin ja anoppi sotki sinulta pari astiaa. Sinä sitten kouhkaat siellä ja olet asioillasi todennäköisesti käynyt kaupassakin, joten jos elämäsi on kiinni parista kananmunasta niin ehkä on anopille paras kiertää sinut tosi kaukaa. Mökkisi on myös rannassa, kuten itse mainitsit, anoppisi liikuntakykyinen (näin oletan) ja hänellä todennäköisesti myös realistisempi näkemys lasten järjen käytöstä kuin sinulla.

Voin luvata, että anoppisi muistaa käytöksesi aina. Olet määräilevä, itsekeskeinen ja kiittämätön. Et osaa asiallisesti selvittää tapahtunutta ja käydä läpi mikä sinua eniten ahdisti. Sekö, että sinä olisit saattanut ajaa lapsesi päälle hänen juostessaan teitä vastaan (ajatko ylinopeutta mökkipihalla, hyiiii) vai sekö, ettei anoppisi tehnyt juuri niin kuin sinä määräsit.

Minullakin on sinunlaisesi sukulaisesi, jonka keuhkosairasta lasta yritin suojata rankalta sateelta ostamalla kertakäyttösadetakin lapsen suojaksi (ja koska lapsen äiti ei sellaista älynnyt pakata mukaan). Sitten saan huudot, että tukehdutan lapsen (lapsen naama oli täysin näkyvissä). Päätin, että hoidappa ihan rauhassa vahinkosi ja mun puolesta kuolkoot keuhkokuumeeseen tai mihin tahansa. Enkä ikinä suostunut hoitamaan lasta toista kertaa.
 

Yhteistyössä