Saako mistään ihan pieniä pinnasänkyjä?

"vadelma ballerina"
onko sulle tulossa toinen? muistan sut tammikuu 2010-pinosta niin siks vaan kyselen :)

ja eikös stokkella ole niitä ihan pieniä? mitä voi sit isontaaki ku laps kasvaa.
 
[QUOTE="vadelma ballerina";22262362]onko sulle tulossa toinen? muistan sut tammikuu 2010-pinosta niin siks vaan kyselen :)

ja eikös stokkella ole niitä ihan pieniä? mitä voi sit isontaaki ku laps kasvaa.[/QUOTE]

Joo on tulossa huhtikuussa :heart: Kauhean kaukaa, en sellasta viiti metsästää...mietittiin vaan miehen kanssa. Mulla ukko on kätevä käsistään, ja tarvittaessa sitte tekee itse sellaisen, jos ei mistään löydy. Ainakaan täältä Satakunnasta ei taida löytyä? Vuokrata en kyllä viitsi, ku mies tekee varmasti halvemmalla sitten itse.
 
Meille ukki teki sellasen rullilla liikkuvan kehikon mihin sai laitettua sen äitiyspakkauslaatikon. Mä voin laittaa kuvaa jos kiinnostaa malliksi? Meillä on kasvettu jo siitä pois. Ukki sano tekevänsä siitä nyt terassille tarjoiluvaunun. :)
 
Viimeksi muokattu:
Meille ukki teki sellasen rullilla liikkuvan kehikon mihin sai laitettua sen äitiyspakkauslaatikon. Mä voin laittaa kuvaa jos kiinnostaa malliksi? Meillä on kasvettu jo siitä pois. Ukki sano tekevänsä siitä nyt terassille tarjoiluvaunun. :)
Kiitos, mutta äkkiseltään tuntuu, että toi äityspakkauksen laatikkokin on liian suuri.... Meillä siis toooosi ahdas makkari:ashamed:
 

Yhteistyössä