Saako nukkuvan naisen kanssa harrastaa seksiä?

  • Viestiketjun aloittaja anispentti
  • Ensimmäinen viesti
anispentti
"Harrasti seksiä nukkuvan kanssa - sai ehdollista

Iltalehti Tiistai 31.8.2010 klo 14.57

Mies kävi käsiksi vahvasti humaltuneeseen naiseen.

Pohjois-Savon käräjäoikeus on tuominnut 48-vuotiaan miehen kolmen kuukauden ehdolliseen vankeusrangaistukseen seksuaalisesta hyväksikäytöstä.

Rikos tapahtui vuoden 2009 toukokuussa.

Mies ja nainen olivat viettäneet iltaa useissa ravintoloissa ja nauttineet runsaasti alkoholia. Tämän jälkeen he siirtyivät kolmannen henkilön asuntoon.

Kaksikko meni nukkumaan samaan sänkyyn vaatteet päällä. Kun nainen oli nukahtanut, mies riisui hänen vaatteensa ja oli sukupuoliyhteydessä hänen kanssaan.

Nainen heräsi aamulla siihen, ettei hänellä ollut lainkaan housuja.

Uhri oli tapahtuman vuoksi viikon sairauslomalla. Hän kertoi asian vaivanneen häntä vuoden ajan. Mies kertoi, että tapahtumat etenivät nopeasti, eikä hän tiennyt, oliko nainen tiedottomassa tilassa.

Ehdollisen vankeustuomion lisäksi mies velvoitettiin maksamaan naiselle korvauksia noin 1 300 euroa. "


Eli siis mitä? Eikö yleensäkin vähintään toinen ole lähes tiedottomassa tilassa kun tullaan ravintolasta. Itsekontrolli on silloin molemmilla usein hakusessa.

Entä silloin kun aloittaa seksin vaimon ollessa hereillä, niin pitääkö se lopettaa kun vaimo nukahtaa?
 
Vitsi
Anispentti, oletko henkisesti vajaa?

Onneksi tuohon on tulossa lakimuutos ja sammuneen tai muuten tajuttoman seksuaalinen hyväksikäyttö tulee siirtymään laissa raiskausnimikkeen alle. Se on ainoa oikea vaihtoehto.

Linkki aiheeseen: http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Rangaistus+sammuneen+raiskauksesta+kovenemassa/1135256548906
 
Niinpäti
Anispentti, oletko henkisesti vajaa?

Onneksi tuohon on tulossa lakimuutos ja sammuneen tai muuten tajuttoman seksuaalinen hyväksikäyttö tulee siirtymään laissa raiskausnimikkeen alle. Se on ainoa oikea vaihtoehto.

Linkki aiheeseen: Rangaistus sammuneen raiskauksesta kovenemassa - HS.fi - Kotimaa
Ihan mielenkiinnosta kysäisen, että milläs tuo sitten todistetaan, että näin on tapahtunut. Käsittääkseni sana sanaa vastaan ei vielä riitä missään sivistyneessä oikeusvaltiossa.
 
En tiedä, mutta en uskaltaisi mennä nukkumaan sellaisen äijänkörilään viereen, joka ei saisi mua tuikata. Jokainen on itse vastuussa tekemisistään. Vaikka oikeuksia on, niin ne eivät käytännössä toteudu, jos toimii kovasti uhmaten kohtaloaan. Vastuu täytyy ottaa itse itsestään.
 
Niinpäti
No ei todellakaan ole sallittua tuollaanen! Jos toinen sammuu kesken panon, niin sitten se paneminen lopetetaan! Koska raiskaus tuo on!
Kyllä näin on ja tässä maassa on aivan liian lepsut tuomiot. Käsittämätöntä on myös se kuinka jonkun tapostakin, ei saa mitään tuomiota tai törkeistä pahoinpitelyistä, ihmisen koskemattomuus ei taida tässä maassa merkata yhtikäs mitään.
 
ap
Anispentti, oletko henkisesti vajaa?

Onneksi tuohon on tulossa lakimuutos ja sammuneen tai muuten tajuttoman seksuaalinen hyväksikäyttö tulee siirtymään laissa raiskausnimikkeen alle. Se on ainoa oikea vaihtoehto.

Linkki aiheeseen: Rangaistus sammuneen raiskauksesta kovenemassa - HS.fi - Kotimaa
Ensin täytyy vastata että kyllä, olen "vähän" vajaa. Mutta asiaan. Heräsin kerran siihen kun vaimo otti minulta suihin - Olisi siis pitänyt tehdä rikosilmoitus raiskauksesta?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Niinpäti;21934089:
Rupeaako miehet tekemään niitä rikosilmoituksia myös, jotenkin jaksan epäillä. Toivotaan, että kovinkaan monen miehen elämää ei pilata sentakia että tehdään rikosilmoitus kun tullaan katumapäälle.
Mun mielestä voi kesken seksin sanoa, että haluaa lopettaa. Silloin pitää miehen tajuta lopettaa.

En mä hyväksy sitäkään, että nainen hyppää nukkuvan miehen munan päälle ratsastamaan. Voihan sitä toista hivellä ja herätellä, mutta paneminen pitää tapahtua niin että toinenkin osapuoli on hereillä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Niinpäti;21934089:
Rupeaako miehet tekemään niitä rikosilmoituksia myös, jotenkin jaksan epäillä. Toivotaan, että kovinkaan monen miehen elämää ei pilata sentakia että tehdään rikosilmoitus kun tullaan katumapäälle.
Vaan aika monen pilataan, valitettavasti. Rikosilmoitus raiskauksesta on esimerkiksi yksi keino peitellä syrjähyppyä.
 
Niinpäti
Mun mielestä voi kesken seksin sanoa, että haluaa lopettaa. Silloin pitää miehen tajuta lopettaa.

En mä hyväksy sitäkään, että nainen hyppää nukkuvan miehen munan päälle ratsastamaan. Voihan sitä toista hivellä ja herätellä, mutta paneminen pitää tapahtua niin että toinenkin osapuoli on hereillä.
Joo, joo eiköhän se nyt tullut selväksi. Naisella on oikeus sanoa ei ja sitä rataa, mutta toivottavasti naiset eivät kuvittele että heillä on myös oikeus tehtailla perättömiä rikosimoituksia, minusta sellainenkin touhu on helvetin vastenmielistä.
 
Niinpäti
Juridisesti tämä onkin paljon monimutkaisempi asia kuin moni teistä kuvittelee, laitoin jo tuonne kysymyksenkin, että millä sen sitten todistaa ja missään, ei missään oikeusvaltioksi itseään kutsuvalla ketään tuomita sana sanaa vastaan.

Eli väännettäänpäs rautalangasta, minäpä marssin tekemään rikosilmoituksen jossa vain väitän sinun tehneen jotain, niin ei ketään tuomita sen perusteella mitä joku väittää ilman mitään todisteita.

Olen kyllä vankasti sitä mieltä, että tuomiot kovemmiksi kautta linjan Suomessa, eipä siinä mitään.
 
jormajorttinen
Mun mielestä voi kesken seksin sanoa, että haluaa lopettaa. Silloin pitää miehen tajuta lopettaa.
Voisitteko te muijat nyt päättää jo ennen kuin siihen seksiin lähdetään, ettekä vetää mitään ei joo ei joo, ei järkeä, linjaanne sitten joskus puolimatkassa. Eihän tuota säätöä nyt katsele kukaan. Tehkää päätöksiä senkin isot vauvat.
 
sneky
mitä jos harrastaa seksiä nukkuvan ihmisen kanssa, joka tietää seuraavana päivä siitä ja hyväksyy asian suuttumatta, ja välillä jättää pikkaritkin pois "ihan vaan sen takia että voi panna yön aikana".... onko tämä raiskausta?!?!
 
sneky
Alkuperäinen kirjoittaja isoäiti mölykylästä;26041349:
no kannattaa kyllä katsoa ja miettiä ennen kuin tekee. jos mun ukko harrastas mun kans seksiä silloin kun nukun, niin ei mua haittais pätkääkään. mutta ihmettelen kyllä, että miten joku ei siihen heräis, pitäis kyllä olla melko tajuttomassa tilassa.


Puolisoni nukahtaa joka yö kun kuollut lahna ja hyväksyy panemisen
 
"vieras"
Voisitteko te muijat nyt päättää jo ennen kuin siihen seksiin lähdetään, ettekä vetää mitään ei joo ei joo, ei järkeä, linjaanne sitten joskus puolimatkassa. Eihän tuota säätöä nyt katsele kukaan. Tehkää päätöksiä senkin isot vauvat.
No joskus vaan sattuu niin kertakaikkisen onneton pano kohdalle, että on pakko pistää peli poikki kesken kaiken :D en kyllä säälistä jatka ikinä! Tosin onneksi tällainen tilanne on tullut eteen vain pari kertaa.
 

Yhteistyössä