Saako opettaja seurustella entisen oppilaansa kanssa? Mitä mieltä?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tottakai saa. Mitäs tuollasta kysyt. Sana ENTINEN kai kertoo sulle jo vastauksen. Eli oppilas ei ole enää koulussa, joten kielto / sääntö koulun oppilaiden kanssa seurustelusta ei päde enää. Meinaatko, että mä esim. neljäkymppisenä en saisi seurustella vaikka jonkun 60 v miehen kanssa, jos se olis ollu mun ope joskus? Sama logiikka...
 
vierailija
No tottakai entisen oppilaan kanssa saa seurustella niin ihan kenen muunkin kanssa.

Itse päädyin kerran sänkyyn entisen opettajan kanssa. Oli erikoista, kun muistin opettajan erittäin tiukkana, mutta sängyssä olikin niin pehmeä ja herkkis.
 
vierailija
Tuttu opettaja oli nähty baarissa entisen oppilaansa kanssa ja siitä lähti juoru liikkeelle. Oltiin montaa mieltä asiasta kun heidän oltiin nähty lähtevän yhdessä yökerhosta samaan suuntaan ja olivat pussailleetkin kai.
Ap
 
vierailija
usein miten sama opettaja esim vain vuoden pari tai opettaa vaan jotsin ainetta nää mun mielest iha ok, mut esim jos sama luokan opettaja ollu koko ala asteen tsi vaikka ala ja ylä asteen ja tälläisessä tilanteessa opettaja/oppilas seurustelee on mun moelestä kyllä todella outoa vaikka siis oppilas olisi 18v
 
vierailija
usein miten sama opettaja esim vain vuoden pari tai opettaa vaan jotsin ainetta nää mun mielest iha ok, mut esim jos sama luokan opettaja ollu koko ala asteen tsi vaikka ala ja ylä asteen ja tälläisessä tilanteessa opettaja/oppilas seurustelee on mun moelestä kyllä todella outoa vaikka siis oppilas olisi 18v
Ylä-asteella luokanvalvoja ja englannin opettaja. Poika on kai 23-25v.
Ap
 

Yhteistyössä