Saako sossu tehdä näin?

  • Viestiketjun aloittaja app..
  • Ensimmäinen viesti
app..
Yksi lapsi jonka vanhemmat ovat eronneet. Toisen vanhemman takia ovat lastensuojelun kanssa yhteydessä paljon. Kuuluuko silti toisen vanhemman asiat toiselle kun on yhteinen lapsi, eli saako sossu mm. lähettää toiselle vanhemmalle kirjeitä joissa on toisen vanhemman yksityisasioita jotka ovat erittäin arkaluontoisia?
 
"Olen tatuoitu jätkä!"
Yksi lapsi jonka vanhemmat ovat eronneet. Toisen vanhemman takia ovat lastensuojelun kanssa yhteydessä paljon. Kuuluuko silti toisen vanhemman asiat toiselle kun on yhteinen lapsi, eli saako sossu mm. lähettää toiselle vanhemmalle kirjeitä joissa on toisen vanhemman yksityisasioita jotka ovat erittäin arkaluontoisia?
Olen tatuoitu jätkä!
 
"Olen tatuoitu jätkä!"
Yksi lapsi jonka vanhemmat ovat eronneet. Toisen vanhemman takia ovat lastensuojelun kanssa yhteydessä paljon. Kuuluuko silti toisen vanhemman asiat toiselle kun on yhteinen lapsi, eli saako sossu mm. lähettää toiselle vanhemmalle kirjeitä joissa on toisen vanhemman yksityisasioita jotka ovat erittäin arkaluontoisia?
Olen tatuoitu jätkä!
 
app.
[QUOTE="mä";24051784]Se lapsi on lastensuojelun asiakas, ja molemmille vanhemmille kuuluu miten lapsi voi![/QUOTE]

Tiedot ovat sellaisia jotka eivät suoraan liity lapsen oloihin.
Tilannehan siis se että minulle lähetetään jatkuvasti kirjeitä joissa on toisen vanhemman yksityisasioita jotka mielestäni eivät millään tapaa kuulu minulle. Tulee kiusallinen olo kun 'väkisin' laitetaan mulle noita juttuja jotka tosiaan on aika arkaluontoisia. Tämä toinen vanhempi on jo aikoja sitten ilmaissut sossulle ettei halua tietojaan leviteltävän, mutta sossu ei ole kuunnellut, nyt siis ajattelin hieman puolustaa häntä koska mun mielestä toi ei ole kovin reilua. En itsekään haluaisi että ex saisi tietää AIVAN kaiken mun elämästä vain siksi että meillä on yhteinen lapsi. Ja kun asiat tosiaan eivät edes liity lapseen tai siihen millainen toinen on vanhempana.
 
"niin"
vaikea nyt ottaa tarkemmin kantaa siihen, kuuluvatko asiat lapsen kautta sinulle vai ei, koska ei ole tietoa siitä mitä arkaluonteisia asioita tarkoitat.
Kuitenkin fakta on se, että monet vanhemman asiat, terveys, mahdolliset parisuhteet (uudet) ja onglemat niissä, mtt-pulmat ja monet monet muut arkaluonteiset asiat vaikuttavat kyllä väistämättä siihen miten lapsi voi ja millaisissa oloissa hän on kun on tämän vanhemman luona. -Eli kyllä todella monenlaisia tietoja noihin asiakirjoihin on kirjoitettava ja koska teillä on yhteishuolto tulevat kaikki lastensuojelupaperit teille molemmille.
 
???
Siis jos sossut tekee jotain päätöksiä niin ne täytyy aina perustella, ja ne perustelut kuuluu kaikille asianosaisille. Vai tyytyisitkö sä täysin sellaiseen et sossu esim. laittaisi sulle vaan lapun jossa lukee et lapsi ei olla missään yhteydessä isäänsä eikä perustelisi asiaa mitenkään? Sä vaan ajattelisit et jaahas niin se sitten vaan menee?
Sen sijaan jos sossu lähettää sulle jotain esim kopioita sun ex-miehen sairaalan epikriiseistä niin sitä en ihan ymmärtäisi.
Mitä papereita ne siis jatkuvasti teille lähettää?
 

Yhteistyössä