Saako teillä eläimet majailla keittiön pöydällä,sängyssä,sohvalla?

laumanjohtaja
[QUOTE="vvieras";29685775]Mitenköhän, kun kaveri päästää koiransa sänkyyn ja sohvalle nukkumaan. Tuon sohvan vielä ymmärrän, mutta että sänky. Aikovat joskus lapsia tehdä. Mites mahtaa onnistua? Mustasukkainen, kun ei pääsekään nukkumaan sänkyyn? Joku varoitteli, että voisi olla jopa vaaraksi vauvalle, jos tulee turhan mustasukkaiseksi, kun heti vauvan tultua estetään joku asia. Vai onnistuuko vastasyntynyt vauva sekä koira olemaan samassa sängyssä? Osaako koira varoa?[/QUOTE]

Mustasukkaisuusongelma ei liity siihen kuka nukkuu ja missä, vaan siihen onko koiran kanssa johtajuusongelmia ja muita sellaisia. Kyllä meillä koira pyynnöstä hyppää pois sängystä ja pysyttelee lattialla tarpeen tullen. Johan seksielämäkin olisi hankalaa muuten kun pari pientä nappisilmää tuijottaisi iloisesti vieressä ja olisi tiellä.. Yhtä lailla myös vaikka perheen sikeästi nukkuva ja unissaan kääntyilevä isä voi sen vauvan liiskata siihen kuin koirakin.
 
Kyllä noi meijän katit saa olla muuten missä lystäävät, mutta vaatekaappiin ei oo asiaa ja ruokaa laittaessa eivät saa tulla tiskipöydälle eikä syödessä pöydälle.
 
"Liisi"
Kissoja on ihan turha kieltääkään menemästä pöydälle, sillä menisivät kuitenkin silloin kun ei olla kotona. Jos kissa on häiritsevästi pöydällä, nostan alas. Ja koska kissat rakastavat läjässä nukkumista, eikä meillä enää ole kuin yksi kissa, saa nukkua meidän sängyssä jos haluaa. Ja sohvalla kissa tietysti saa olla myös.
 
"vieras."
Kissat on just siellä missä tykkäävät. Myös siellä, missä minä en tykkää niiden olevan. Kun mä oon keittiössä, niin pysyvät pöydiltä pois, mutta viimeistään siinä kohtaa kun suljen ulko-oven, ne istuu kaikki keittiön pöydällä. Yöksi ne tulee mun sänkyyn ja mä koetan mahtua johonkin nurkkaan nukkumaan.
 
Meillä kissat nukkuvat kyllä sohvalla ja usein päivystävät keittiön pöydällä ikkunalla, kun tulen kotiin. Kuitenkaan koskaan kissat eivät ole pöydällä, jos olen kotona, koska tietävät, että tulee äkkilähtö. Makkareiden ovet pidetään kiinni, jolloin kissat eivät nuku sängyissä -eivät päivisin eivätkö öisin.
 
"..."
Herranen aika! Meillä koira ei astu jalallakaan sohvalle, meidän makkariin eikä ainakaan ruokapöydälle! Ei edes yritä. Koira on koira! Saisi aika nopsaan meiltä lähdöt semmonen hurtta, joka vaatisi jopa sohvalle viereen :D
 

Yhteistyössä