Saako toiselta vaatia painonpudotusta

liisa lapamato
Tyyliin "laihduta tai jätän sut, yök mikä läskikasa oot" ei ole mitenkään hyvä tai edes toimiva.
Mutta jos sanoo kauniisti että olisko sun terveydelle parempi hieman laihtua ja voitasko tehdä jotain yhdessä, ok.
En siis suuttuis vaikka mies niin sanois.
 
liisa lapamato
Alkuperäinen kirjoittaja darkangel1981:
mä olen sitä mieltä että on väärin kumppania kohtaan taas lihottaa itseään jos. Enkä nyt puhu mistään pienistä painonmuutoksista
Sekin on väärin jos muuttaa hiusmallia tai alkaa pukeutua eri tavalla...
Kuvitteletko että ihmiset ihan tahallaan itseään lihottaa?
 
vieras
No voi, ainakin minän voisin sanoa jos toinen on ylipainoinen tai sinne suuntaan menossa kovaa vauhtia. Esim" Nyt alkaa kuntokuuri , herkut pois ja lenkille" Tällainen lause, mikä ei ole mikään vaatimus tai pyyntö :) Vaan pikemminkin käsky ;)
 
Sinkku
Jos ryhdyn parisuhteeseen sporttisen ja normaalipainoisen miehen kanssa, en vuosien jälkeenkään halua herätä lihavan vierestä. Eli jos toinen lopettaa liikunnallisuuden ja terveelliset elämäntavat, en alkaisi patistaa laihikselle vaan eroaisin (ja olen eronnutkin).
 
Mä en jaksaisi elää suhteessa, jossa mies vaatisi minua tekemaan asioita. Mutta saatan itse kyllä sanoa miehelle, että tekisi hyvää jos ei painoa enään tulisi yms.., mutta että vaatia :/ EI Mä en vaadi miestäni edes olemaan kanssani, mun mielestä parisuhteessa ollaan omasta tahdostamme, myös omasta tahdostamme voimme tehdä jotain, joka ilahduttaa toista puolisoa esim. pudottaa painoa.
 
x
Paino on henkilökohtainen asia. Jos joku tulis mulle siitä sanomaan, vois olla aika viileetä sen jälkeen. En ole maailman timmein, mutten valtaisakaan. Toisaalta olen korkeasti koulutettu ja tärkeässä asemassa. enhän minäkään mee sanoon kelleen, että kuule, sun pitäis nyt kouluttautua ihan mun mieliksi että präjää elämässä paremmin. Ihmiset on hyviä eri asioissa.
 
Viivi
Siis mitä? Tottakai saa ja pitääkin vaatia, ei se ole normaalia, eikä kivaa, eikä kiihottavaa, eikä TERVEELLISTÄ että esimerkiksi ennen normaalipainoinen nainen/mies lihoo esim. yli 30 kg. Musta se on normaalia välittämistä, rakastamista, huolenpitämistä... Eikä ilkeilyä :(

ERIASIA jos kyse on miehestä joka haluaa että normaalipainoinen nainen laihduttaa itsensä vain miehen takia mallinlaihaksi tmv typerää ja idioottimaista.
 
Viivi
Alkuperäinen kirjoittaja Viivi:
Siis mitä? Tottakai saa ja pitääkin vaatia, ei se ole normaalia, eikä kivaa, eikä kiihottavaa, eikä TERVEELLISTÄ että esimerkiksi ennen normaalipainoinen nainen/mies lihoo esim. yli 30 kg. Musta se on normaalia välittämistä, rakastamista, huolenpitämistä... Eikä ilkeilyä :(

ERIASIA jos kyse on miehestä joka haluaa että normaalipainoinen nainen laihduttaa itsensä vain miehen takia mallinlaihaksi tmv typerää ja idioottimaista.
Lisään vielä että OIKEASTI jos mieheni lihoisi yhtäkkiä niin paljon että painoa olisi 150kg, maha olisi tiellä kokoajan ja seksikään ei ehkä enää onnistuisi, niin kyllä mä vaatisin. Rakkaudella, hellästi ja kannustaen, mutta vaatisin. Ei se mies niistä kiloista miksikään muutu, mutta en usko että sen oma elämä sen jälkeen (liikkuminen, seksi, kaikki tekeminen... ) olisi kovin kivaa.

Sama koskee mua, vaikka en tiedä mitä mieheni ajattelee asiasta :D
 

Yhteistyössä