Saako työkyvyttömyyseläkkeellä oleva kerätä pulloja??

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Eli eräs tuttuni aiheiöuttaa päänvaivaa.

Hän on melko nuori ihminen, joka on neurologisen sairauden vuoksi työkyvyttömyyseläkkeellä.

Ja nyt tapasin hänet ja hän pudotti totaalisen pommin.

Eli hän kerää pulloja, saadakseen rahaa ruokaan!!

Siis tuttu tienaa aivan uskomattoman suuria summia!!!!

Esim yksi päivä tienasi 3 e, toisena 5.5 e ja kolmantena 8.0 e!!!!!!

Hän kartuttaa törkeällä tavalla omaisuuttaan, vaikka minä maksan veroistani jo koko tutun eläke-etuudet!!!!

V ttu että on törkeää sinua ja minua, eli meitä maksajia kohtaan!!!!

Eikä tuttuni maksa veroja pullotulostaan, voitteko kuvitella!!!!

Myös työeläkeyhtiö ja kela ovat käsittääkseni paikat, joihin tutun voi käräyttää, jotta menettää eläkkeensä?????

Vai mitä te sanotte, tietääkö kukaan???
 
vierailija
Jos ystäväsi olisi työkyvyttömyyseläkkeellä fyysisen vaivan vuoksi, olisi ehkä syytä arvioida tilannetta tuon pullotuksen vuoksi, vaan kun on heikkohermoinen tai tärähtynyt, niin ei ole aihetta lisätoimiin. Ehkä keksit jonkin muun aiheen saattaa ystäväsi vaikeuksiin.
 
vierailija
Siis huh huh. Oikeasti joku on kateellinen sairaseläkkeellä olevalle, ilmeisen pienituloiselle ihmiselle joka joutuu keräämään pulloja rahan takia?

kannattaa ap:n vain olla iloinen siitä, että on itse terve. Ja etsiä vähän parempia kadehtimisen aiheita. En olisi itse kehdannut tälläistä aloitusta edes tehdä..
 
vierailija
Eli eräs tuttuni aiheiöuttaa päänvaivaa.

Hän on melko nuori ihminen, joka on neurologisen sairauden vuoksi työkyvyttömyyseläkkeellä.

Ja nyt tapasin hänet ja hän pudotti totaalisen pommin.

Eli hän kerää pulloja, saadakseen rahaa ruokaan!!

Siis tuttu tienaa aivan uskomattoman suuria summia!!!!

Esim yksi päivä tienasi 3 e, toisena 5.5 e ja kolmantena 8.0 e!!!!!!

Hän kartuttaa törkeällä tavalla omaisuuttaan, vaikka minä maksan veroistani jo koko tutun eläke-etuudet!!!!

V ttu että on törkeää sinua ja minua, eli meitä maksajia kohtaan!!!!

Eikä tuttuni maksa veroja pullotulostaan, voitteko kuvitella!!!!

Myös työeläkeyhtiö ja kela ovat käsittääkseni paikat, joihin tutun voi käräyttää, jotta menettää eläkkeensä?????

Vai mitä te sanotte, tietääkö kukaan???
Siis 3, 5.5 ja 8 e ovat sinusta jotenkin suuria summia? Joilla toinen rikastuu? Taitaa tuttusi tarvita joka sentin, jos nuo summat tarvitaan kipeästi kauppaan. Voisit auttaa häntä ap, selkeästi on rahasta puute.
 
vierailija
Saa kerätä, eikä kenenkään eläkettä sen takia peruta. On huolestuttavaa, että työkyvyttömyyseläkkeellä olevallekin ollaan jopa pullorahoista (3-8 e) kateellisia. Varsinkin kun ne menevät ruokaan... En itse ikinä kehtaisi kadehtia.
 

Yhteistyössä