Saako valittaa näin sunnuntain kunniaksi?

Huomaan kuinka vapaapäivinä mulla on ongelmia priorisoimisen kanssa. Tuntuuu ettei aika millään riitä tekemään kaikkea mitä vaadittaisiin. Omaa aikaa ei ole, eikä voi edes unelmoida harrastavansa mitään.
Työpäivinä aika on yhtälailla kortilla. Välillä kaikki tuntuu kovin turhalta. Tätäkö se elämä on sitten hautaan asti?
 
[QUOTE="vieras";27910994]Kun tekeminen lisääntyy niin miten luulet sen helpottavan jos ei nytkään saa mitään aikaiseksi.[/QUOTE]

Rehellisesti sanottuna ajankäytön kanssa ei olisi niin paljoa ongelmia jos ei olisi lapsia. Ongelmat lisääntyy lapsiluvun myötä.
 
tuttua
Tuo on niin kovin tuttua... Mä olen myös yrittänyt saada aikaa omille rentouttaville jutuille. Sitten kun niitä tekee, esim katselee yhden jakson jotain tv-sarjaa, niin koko ajan on huono omatunto: pitäisi tehdä sitä ja tätä. Plääh, ei lainkaan mukavaa.
 
[QUOTE="vieras";27910994]Kun tekeminen lisääntyy niin miten luulet sen helpottavan jos ei nytkään saa mitään aikaiseksi.[/QUOTE]

No jos muutettuamme säästämme aikaa, kun ruokaostokset tuodaan kotiin, välimatkat lyhenevät ja jään töistä pois niin minusta hommaa on vähemmän.
 
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;27911132:
Mutta jos ei näe mitään vaihtoehtoja, tai halua sellaisia kokeilla, niin eikö se sitten ole aika varma lopputulos?
Elämässä on yksi varma lopputulos ja se on kuolema. Se miten ajan syntymän ja kuoleman välissä käyttää, on usein sattumien summa. Ei se elämä ole aina sellaista mitä romanttiset hömppäleffat opettavat. Yksi askel harhaan voi muuttaa koko elämän kulun. Toki jokaisella on vastuu omasta elämästään, silti se lopputulos ei aina ole sitä mitä elämältä odotti. Onhan näitä tarinoita nähty jo monia.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä;27911160:
Elämässä on yksi varma lopputulos ja se on kuolema. Se miten ajan syntymän ja kuoleman välissä käyttää, on usein sattumien summa. Ei se elämä ole aina sellaista mitä romanttiset hömppäleffat opettavat. Yksi askel harhaan voi muuttaa koko elämän kulun. Toki jokaisella on vastuu omasta elämästään, silti se lopputulos ei aina ole sitä mitä elämältä odotti. Onhan näitä tarinoita nähty jo monia.
Se, ettei lopputulos ole sitä, mitä odotti, ei tarkoita sitä että on sama olisko jo kaulakiikussa vai kituisko vielä muutaman vuoden.

Enpä olisi uskonut, että kukaan tulee minulle huomauttelemaan, ettei elämä mene niin kuin romanttisissa hömppäleffoissa.
 

Yhteistyössä